35 en aan proberen voor nr 4

• Ik hoop het zo... Ik verwater hier echt op het forum..
    Ik durf er gewoon niet meer over te beginnen. Ik denk met mijn hart, mijn man vooral schrik op financieel vlak.
    Al heel wat tegenslagen gehad met onze woning, spaarrekening serieus opgeslokt daardoor...
    Groetjes xxx
  • @'Mama Emro' Ik had intussen ook de hoop opgegeven. Na bijna 2 jaar bleek mijn man toch plots van mening te zijn veranderd...
    Het kan dus zeker!!!
  • Eergisteren iniminie bloedingske gehad, stelde niks voor, maar ben bang dat deze ronde gewoon dikke pech is.
    Weet het zou er niet zo mee mogen bezig zijn, maar veel tijd is er voor ons niet en wil zo graag nog een kindje.
    Mijn andere kids die ik heb met mijn ex zijn er niet gekomen uit liefde, lang verhaal en zet ik niet zo open en bloot neer, maar nu ik eindelijk gelukkig ben is dit echt een bekroning op onze liefde....
  • @Chymiri mijn beste vriendin zegt dat ook steeds dat ik er niet te veel mee moet bezig zijn.. maar das makkelijk gezegd he. Als je eenmaal die stap zet om voor een baby te gaan. Dan is elke maand er eigenlijk eentje te veel he. Ik heb hier hetzelfde aan de hand willen ook zo graag een kleintje van ons twee een late liefdesbaby 😍. Hij heeft al twee kids uit vorige relatie en ik heb er drie uit mijn huwelijk. Gelukkig gaat dat allemaal goed met die vijf als ze bij elkaar zijn . Ohhh ik heb over 4 dagen mijn nod ik hoop zo hard dat ze niet komen......
  • @Bien82 ja idd hoe leg je dat naast je neer he.... mij lukt het allesins niet
    Ik had niet gedacht dat ik het zo graag wilde, heb al 6 kids uit mijn huwelijk, maar toen mijn huisarts even bang was dat ik al in de overgang zat leek mijn wereld in te storten. Dacht altijd dat het voor mijn vriend (die heeft geen kids) veel moeilijker zou zijn als het niet mocht lukken dan voor mij.
    Verkeerde gedachte dus
  • @Chymiri hoe staat het bij jou? Bij ons was het niks deze keer heb regels gehad moet wel zeggen een pak minder fel dan normaal. Hier gaan we opnieuw klussen en hopelijk in november goed nieuws.
  • Heb afgelopen zondag de FM gehad, daar werden 2 follikels gemeten een van 11m en een van 26mm, pregnyl ingespoten gekregen, savonds en dinsdagsvonds geklust, dus nu vol spanning afw88 tot 29 okt dan zou ik kunnen testen als de MS niet eerder doorkomen.
    Heb wel raar gevoel onderin mijn buik, soms wat lichte krampjes soms wat pijn, geen pijnpijn maar gewoon eerder vervelend.
    Is de 1e ronde met clomid en pregnyl dus heb echt geen idee welke symptonen normaal zijn....

Zou al willen testen, maar kan pas op zijn vroegste 9 dagen na de spuit..... pffff
    Ja weet het ben echt ongeduldig, zelfs al gaan kijken dat als het raak mocht zijn wanneer de baby zou kunnen komen
  • We hebben positief getest😍😍😍😍😍😍
  • Proficiat... We duimen voor een wolk van een baby!!
  • @Bien82 Proficiat meis
    Hier weet ik het gwn niet. Had aantal dagen bruin verlies, juist in de periode van de innesteling. Week erna 1 malig na toilet bezoek wat bloedverlies in toilet en bij het afvegen. De keer erna was het wat bruin en toen was het weg. Helaas enkel maar negatieve testen, dus wachten op een volgende MS om dan terug aan de clomid te gaan.
  • @Chymiri wat jammer voor je hopelijk dan snel wel goed nieuws he . Ik had vorige maandstonden ook heel raar bloedingen. En had nu eigenlijk zaterdag al getest met die van KV en was een licht streepje op . Heb dan nog tot gisteren kunnen wachten om opnieuw te testen met een clear Blue. Die gaf duidelijker beeld positief 1-2 weken. Mijn nod zou normaal voor aankomende zaterdag zijn maar ik voelde me zo vreemd de laatste dagen..... . Ik ga alvast voor jou duimen meid dat het snel zal lukken. Veel succes alvast x
  • @Bien82 dank je, als het zo zou mogen zijn komt het idd vanzelf wel goed.
    Heb wel al dagen gehad dat ik van elk geurtje kotsmisselijk werd, moeilijker kon eten, vreemd gevoel in mijn buik vaker plassen enz. Volgens mij houd me lijf me gewoon gigantisch voor de gek. Heb enkel getest met die van action en 2x bigbazar, en heb er al meerdere geprobeerd, dus denk niet dat het deze keer zo is
  • @Chymiri oh wat vervelend he als je lichaam je zo voor de gek houdt......hopelijk toch snel een leuk resultaat. Mss te vroeg getest ?
  • Hier ook 37 jaar en zondag uitgerekend. Ik was direct de eerste ronde zwanger, maar werd vroege miskraam, daarna was het de 3e ronde alweer raak. Ik heb al een zoon van ruim 8 van een andere papa en dit zal ook een baby'tje worden van mijn huidige relatie om ons gezin compleet te maken. Doen wat je hart compleet maakt en niet wat de maatschappij vindt!
  • 35 en aan proberen voor nr 4

Hoi!
    Voor sommige vrouwen is het vanaf de leeftijd van 35 jaar een beetje moeilijk om zwanger te worden. Je bedoelt niet specifiek. Een vriend van mij die bijna 36 was, had moeilijkheden om zwanger te worden. Ze ging naar een fertiliteitskliniek Fertility Egg Bank in BelgiΓ« . Na de nodige behandeling slaagde ze erin weer zwanger te worden. Binnenkort zal ze haar tweede kind verwachten. smile.gif
    Β  ik wens je veel succes!
  • wat fijn te lezen dat er toch nog veel moeders op 'latere' leeftijd toch (nog) voor een kindje gaan.
    ik ben 32 en had altijd gezegd na mijn 30 te stoppen met kindjes maken happy.gif
    maarrrr ...hier zal het er toch nog van komen al wil ik nu dit jaar nog even genieten met ons gezin mits er zoveel op het programma staat.
    nog op reis gaan, eerste communie van ons zoontje, sweet 16 van de andere zoon, ons 10 jaar huwelijk, de 50ste verjaardag van mijn man.
    maar daarna....ja dan ben ik er wel klaar voor. dus hier zal het als alles mag lukken een kindje in 2020 zijn. tegen dan ben ik er 33
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld