Zwangerschap en trouwen

• Zwangerschap en trouwen

Hoi meiden,
    Ik ben 2 jaar samen met mijn vriend en wij zijn aan het proberen om zwanger te geraken van ons 1ste kindje samen. We hebben al eens gesproken over trouwen maar omdat we allebei al eens getrouwd zijn, weten we het niet zo goed. Misschien is het beter van te trouwen als we een kindje krijgen. Ik zie het al zo voor mij dan kan mijn zoontje van 2,5 jaar nu, bruidsjongen zijn.

Ik vroeg me af of hier nog meiden zijn die niet getrouwd zijn maar wel een kinderwens hebben. Wachten tot na de geboorte of trouwen tijdens de zwangerschap?
    Maar met een buikje weet ik niet of ik wil trouwen, naar de buitenwereld komt dat zo over van: dij zijn "moeten" trouwen.
    Vanavond ben ik 1 dag overtijd dus morgen ga ik testen.
    Benieuwd of hier al zwangeren zijn met trouwplannen...
  • ik zou dan wachten tot beide kinderen (dus je zoontje en het nieuwe kindje) oud genoeg zijn om bruidskindjes te kunnen zijn. Dat is wel een meerwaarde denk ik... en schattig smile.gif
    'moeten' trouwen is niet meer van deze tijd

• Ik en mijn man zijn getrouwd toen mijn dochter 1 jaar was. Letterlijk. Wij zijn op onze oudste dochter haar 1e verjaardag getrouwd, op 24-06-2014. Dus ja wij hadden eerst een kindje voor we gingen trouwen. Niet Allemaal bewust voor gekozen, het kwam allemaal gewoon zo uit.

Je Moet doen wat je zelf wil.
  • Getrouwd toen we een 1 en 2 jarige hadden.
    Ik heb niet de aangenaamste zwangerschappen en zag er 9maand ellendig uit en ik wou die dag toch echt wel op en top zijn en kunnen genieten.
  • @Lynne : ja, mss beter wachten tot na de zwangerschap en eventueel een leuke datum uitpikken. Ik zou graag in de zomer trouwen. Leuk zie ik, je hebt 3 dochtertjes. Dat moet toch een grote zeging zijn. Soms denk ik, mij is dat grote geluk niet gegund. Mijn vriend en zijn ex hebben 3 jaar moeten proberen om zwanger te geraken. Ach ja het zal wel loslopen zeker en trouwen zou leuk zijn maar geen must.
  • Jep hier drie meiden. Ook nooit durven dromen hoor! Voor onze eerste kwam Hebben wij ook de nodige drama voor onze kiezen gehad. Maar nu drie prachtige meiden! Mag mezelf zeker gelukkig prijzen!

Ah jou tijd komt vast en zeker ook. Heb geduld en hoop wink.gif
  • @Lynne : Dank je voor de lieve woorden content.gif
    Het weekend kan dadelijk beginnen, moest een uurtje langer blijven maar nu is het rustig op dienst. Ik ga na het werk direct mijn zoontje halen, die is bij mijn ouders en dan wachten op mijn vriend want die moet nog tot 7 uur werken.
    Geniet van het weekend en je gezinnetje wave.gif
  • Licht postief getest vanmorgen. Ik zou het fijn vinden om hier te blijven schrijven en nieuwe mensen te leren kennen.
    Dus jullie mogen een berichtje nalaten, wie zin heeft...
    wave.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld