Zwangere vrouwen onder elkaar - ongeacht wanneer je bent uitgerekend

• Ik wil ook graag mee volgen op zwangerschappagina. Ik probeer jullie te zoeken, heb dezelfde usernaam.
  • Ik wil het proberen. Hopelijk word het niet gesloten happy.gif
  • Topic aangemaakt --> (Zwangere) vrouwen onder elkaar - 9 maand forum
  • Bij algemene clubs smile.gif
  • Ik sluit me graag aan. Vandaag een goede bloeduitslagen gehad.. 4 weken zwanger.
  • @Diedy super dikke proficiat!!!! Hoop zo hard dat alles goed blijft gaan!! Een aprilbabytje dan normaal?
  • @'Princess ' bedankt. Normaal 15 april. Maar op 38wk zal ik een inleiding krijgen. Ben nog heel bang maar ik heb mezelf voorgenomen om te proberen te genieten. Elke dag erbij nemen ze me niet meer af!
  • @Amoxiclav ik zal me ook nog eens inloggen daar wink.gif

Ik ben ook geen fan van de worst. De hoes is te strak vind ik waardoor de worst op sommige plaatsen te dik blijft. Ik kan mijn buik er in ieder geval niet opleggen smile.gif
    Ik gebruik de worst alleen om mijn benen omhoog te leggen.

Gisteren bij gyn geweest. 1cm ontsluiting en baby goed gegroeid. Ze weegt nu 3kg en 70 gr.
    Gyn was vorige keer blijkbaar ongerust zei ze gisteren omdat ik zo ziek was geweest en zoveel was afgevallen... heeft ze toen niets van gezegd. Toen was baby ook goed bijgekomen vond ik en zij ook dacht ik smile.gif
    maar we zijn dus echt wel op de goeie weg. veel haar en een goed brokske natuur bigsmile.gif
  • zwangerschapspagina.nl check !
    alles werkt !
  • @SV8 : ja bedankt, als je eens wil kijken smile.gif
    Die heupen zijn ook verschrikkelijk, soms val ik dan op m'n rug, en dat ligt dan toch even het beste van al, maar weet dat dit eigenlijk niet zo goed is voor de zuurstoftoevoer naar het babytje. dus voel me dan ook niet op m'n gemak tongue.gif deze week nog in verlof, dus kan wat langer proberen te slapen en namiddag wat in de zetel liggen. Volgende week terug werken sad.gif zal minder zijn.

@Zeefje : zal eens proberen een extra kussen te gebruiken bedankt wink.gif
  • @Diedy proficiat !!!
    Blij voor jullie !
  • @diedy : heel blij je hier te zien !! 🤗 proficiat! Ik duim voor je dat alles goed mag lopen! Je verdiend dit geluk ten volle!
  • Bedankt dames!
  • Proficiat @Diedy love.gif
    Deze keer zal het zeker allemaal goed lopen!!!

• Ahja, @Bruggegirl Ik heb ook altijd meer op mijn rug geslapen hoor… zelfs nu lig ik nog vaak half half maar het word nu wel moeilijker met de buik en de zijligging word iets comfortabeler maar ik kon eerst echt niet op mijn zij slapen.
    Ze zeggen dat het slechter is maar ik betwijfel of het echt schadelijk zou zijn eerlijk gezegd…..
  • @Bruggegirl Ranitidine is wat ik nu neem. Laatste dagen helpt het wel weer wat minder dan in het begin. Heb toch wat meer last terug. Nog een goeie 4 weken, ik overleef het wel zeker smile.gif

@Diedy Proficiat! Ik hoop dat alles goed gaat deze keer.
  • Het is hier stilletjes geworden.. alles ok met iedereen?
  • Alles nog steeds hetzelfde hier.
    Wel al een halve dag in ziekenhuis geweest met symptomen die dan uiteindelijk weer zijn weggegaan en waardoor ik dus terug naar huis mocht wink.gif
    Ben zeer in de war over het "vochtverlies".
    ben er zeker van dat het geen urine is maar testen in ziekenhuis zeggen ook dat het geen vruchtwater is dus het zou gewoon vaginaal vocht moeten zijn maar het is niet zo slijmerig als het zou moeten zijn ...
    Soit ... afwachten he smile.gif
    straks terug aan de monitor.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld