Zwangere vrouwen onder elkaar - ongeacht wanneer je bent uitgerekend

• Dankjewel allemaal voor de lieve berichtjes 😘😘
  • Een hele dikke proficiat @'Mama Emromi*'! Het is jullie enorm gegund. We duimen allemaal mee!
  • @'Mama Emromi*' Ik breek even in: Van harte proficiat. Heel veel liefde toegewenst voor jullie regenboogje!
  • ooooooh @'Mama Emromi*' Hoe fijn seg!!!! Eindelijk een regenboogje na jullie ongelofelijk verlies!
    Ik duim mee voor een fijne zwangerschap, een vlotte bevalling en een pracht van een baby love.gif
  • @Mama Emromi* : Had ook nog enkele keren aan je gedacht hoe het zou gaan metje! smile.gif zo blij te horen dat jullie regenboogje onderweg is!! Ik duim voor een mooie zwangerschap en dan in (december vermoed ik?) een lief kindje in jullie armen! Proficiat!!!
  • @'Mama Emromi*' das super nieuws! Ik hoop dat je ook wat kan genieten van de zwangerschap! 14 weken is al mooi, ik duim voor een wolk van een bolleke over enkele maanden.

Hier heb ik het idee dat ze maandag gedraaid is maar ben niet zeker. Ik krijg meer stampjes bovenaan mijn buik dus ik vermoed dat het de voetjes zijn die nu daar zitten. Ik hoop het toch alleszins. Nog 2 weken tot de 32w echo, dan zal ik het weten. Vandaag ben ik een dag thuis en het is ideaal weertje! Buiten onder de parasol met een windje beetje lezen, heerlijk!
  • @SV8 ik heb het idee dat onze baby constant draait en tuimelt. Ik kan er echt niet meer aan uit waar wat zit bigsmile.gif
  • @mama emroni* proficiat!!! Hoe voel je je? Niet te veel last?

@sv8 ik hoop voor jou dat ze gedraaid is!
  • @'Mama Emromi*' Dikke proficiat!! love.gif
  • @'Mama Emromi*' Ook van mij proficiat. Ik wens je een goede zws en een pracht van een regenboogbaby'tje 😍
  • pfff….. 26 graden op mijn bureau is toch al heel warm…..
    En als het verder gaat zoals gisteren word het alleen nog wat warmer deze namiddag!
  • @HappyJ : Dat is erg warm. Gelukkig is het bijna weekend.
    Mijn zws verlof is vandaag officieel gestart maar ik ben thuis van dinsdag omdat ik heel veel moet rusten want er is een dreigende vroeggeboorte. Vandaag ben ik 34 weken. Beebje zou liefst nog 3 weekjes blijven zitten maar omwille van verschillende factoren zal het zolang niet meer duren.

Fijn weekend voor iedereen
  • @'Mama Emromi*' : Proficiat!
  • @Zeefje Ik duim mee dat beebje nog wat blijft zitten thumbup.gif

Hier al totaal geen zin meer om te werken… echt erg aan het worden.
    Door de verbouwingen thuis, het weten dat ik enorm achtersta met mijn huishoudelijk werk en de groententuin een oerwoud begint te worden zou ik liever wat thuis blijven om dit eens in orde te brengen ma soit, ik blijf erbij dat ik geen vakantie neem aangezien ik toch vanaf 9/9 thuis ben.
    Concentratie is echt nihil…. nog even doorbijten!
  • @HappyJ : zaterdag was echt extreem warm zeg amaai ;o geen afkoeling zelfs niet 's nachts.Binnen was het gelukkig te doen en door die pollen kom ik bijna niet buiten hoe jammer het ook is met z'n mooi weer.
    Hier ook nog maar weinig zin om te werken maar laatste dag is pas 8 november pff
    Voel toch het verschil, vandaag terug gaan werken en al weer enkele harde buiken. Vorige week goed gerust en gisteren zelf geen 1 gehad.

@Zeefje : ik duim dat je kindje nog enkele weekjes mag blijven zitten!

Vandaag ben ik 20 weken en vanavond opnieuw babydate wink.gif hoop dat alles gebleven is zoals het moet, zeker met de baarmoederhals. want zit er toch maar mee.
  • Zaterdag was het echt te warm. Ben blij dat het nu iets aangenamer is. Ik ben echt bezig aan de laatste dagen. Baby is geschat nu op zo 2,6-2,8 kg. Kan niet wachten om hem te ontmoeten.

@Bruggegirl in de helft al! Gaat daar ook goed vooruit bij jou!
  • Ik ben zaterdag ook echt niet buiten geweest nee! Had eerst gepland wat tuinwerk te doen maar dat zag ik toch ineens niet meer zitten…
    de thermometer die hier in de volle zon hangt gaf 47gr aan astonished.gif
    ze hadden het wel voorspeld en de waarschuwingen waren gegeven voor het zuiden van Frankrijk natuurlijk dus we waren voorbereid.
  • @BLBL zo speciaal zeg, de laatste week met jullie tweetjes! smile.gif

Hier nog steeds veel misselijkheid, zware maag en vermoeidheid. Begin toch meer en meer af te tellen naar de 12 weken echo binnen 2 weken. Dat is dan toch de eerste grote mijlpaal genomen smile.gif

@bruggegirl hopelijk een goede controle vanavond!
  • @BLBL : Ja echt zo snel dat alles plots gaat. Kan niet geloven dat ik al "zo lang" verlost ben van die zenuwslopende en pijnlijke maanden wachten op die droom.
    Bij jou zelfde ! Bijna je zoontje in je armen !! niet te geloven bigsmile.gif zo spannend zeg! geniet nog van je bolle buikje! Zal vrijdag sowieso aan je denken!

@Princess : bedankt! wink.gif Hopelijk ben je snel verlost van de misselijkheid, ik weet nog dat ik toen dacht OMG dit gaat hier nooit eindigen tongue.gif en nu lijkt die periode echt alweer eventjes geleden! hihi 12 weken is idd een leuke mijlpaal.

Echo was goed, alles mooi in orde. Baarmoederhals 49mm dus dat is echt super goed! (vorige wek 38mm maar toen had ik last van harde buiken dus kon zijn dat het toen minder was omdat hij onder spanning stond)
    We zijn al heel wat meer gerustgesteld. Mag wel binnen 3 weken nog eens teruggaan smile.gif Dus kijk er naar uit dat ik niet moet wachten tot de 28 weken echo.
    Enige wat ze wel zei : ik zie een cyste bij de hersentjes. Ze maakt er haar totaal geen zorgen over en ze denkt dat hij tegen de volgende keer wel al weg zal zijn. Dus zal maar niet te veel over nadenken.
    Het is natuurlijk wel niet iets wat je graag hoort ergens hé, dus ik duim dat het idd weg is tegen de volgende keer!
  • @Bruggegirl Ik duim mee dat de cyste tegen de volgende keer weg is! thumbup.gif
    @'Princess ' Hopelijk snel verlost van de misselijkheid!

Hier gisteren nog eens goed misselijk geweest, met alles erop en eraan (overgeven en alles). Komt volgens de gynaecoloog omdat de baby’s beiden met hun voetjes heel dicht bij mijn maag zitten, en dus veel stampen in mijn maag tongue.gif
    Het groeiverschil tussen de 2 was vandaag zo goed als weg, dus dat is goed nieuws. Minder goed nieuws is dat de eerste suikertest licht afwijkend was (waarde was 152, en die mag max. 140 zijn). Moet nu teruggaan voor een uitgebreide lange suikertest. Ik hoop maar dat die dan wel oké is... ponder.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld