@Nananou dat is goed nieuws he! Wij zijn niet naar gyn geweest toen. Dr. google heeft ons wat gerustgesteld. En ik beredeneer ook alles hard weg. "als het moet fout gaan, gaat het fout of ik nu wel of niet naar gyn ben geweest, ik moet er dan toch door" ... Mensen zeggen dat ik fatalistisch ben maar ik vind mezelf eerder een realist
Zijn er onder jullie ook vrouwen die heel erg vroeg last hebben van vocht vasthouden ?
Ik heb nu bij het minste dat ik aanheb, randen in mijn benen staan (zoals ik ook had op het einde van mijn vorige zwangerschap - vocht) (en neen mijn kousen spannen niet te hard

) Heb ook de indruk dat mijn benen dikker zijn geworden (ik voel dat in mijn broeken) In gewicht ben ik nu 1kg max bijgekomen. Dus daar kan het toch neit aan liggen.
ik had in het begin wel een heel erge drang naar suiker. Nu nog wel soms maar heb eens een echte hyper aanval gehad waarna ik ben geminderd met snoepen want het leek de verkeerde kant op te gaan. Ik wil ook geen mastodont van een baby en ik wil geen zwangerschapsdiabetes ontwikkelen. (Al weet ik niet of dat dat te maken heeft met veel snoepen of niet )
Iemand ervaringen ?