Wie kletst er mee?

• @Lizmie : ik werk ook in Brussel. Zaventem luchthaven, ik ben bewakingsagent. Maar ik ben al thuis van december. Eerst voor ons mama, die woonde bij mij en ik zorgde voor haar (longkanker). Ze is januari overleden, ik ben 3 dagen erna te weten gekomen dat ik zwanger was en 1 week later lag ik plat. Overgeven non stop en kokhalzen, misselijk enz enz. 3 dagen en moest binnen. Ben nu sinds enkele dagen iets beter. Wat voor job doe jij?
  • Een beetje gelijk Jesske eigenlijk! Ik doe een administratieve job smile.gif

En ooh Bibitoets, dan ken je misschien mijn schoonnicht! die heeft daar aan de balie gewerkt. Tessa noemt ze smile.gif
  • Ga mijn bericht even kopieeren van ander topic, is gemakkelijk wink.gif ;
    Ben hier even niet geweest. te veel stress gehad voor de echo in gasthuisberg, maar die was dus gisteren en alles zag er heel goed uit!! Dus ik denk dat ik mag geloven dat het echt goed komt nu... al moet ik nog wennen aan dat idee, kan precies nog niet helemaal los laten van het 'wat als', maar ben wel al heel opgelucht! Volgende week naar mijn eigen gyne en op 22w mogen we terug naar gasthuisberg voor onze gemoedsrust. SPANNEND love.gif

Ik werk trouwens ook in brussel en doe dat met de trein. Ben toch blij dat ik thuis zit want dat is een hele rit zwanger. ben wel al een paar keer langs geweest en telkens moeten overgeven op de trein haha.... voor mij dus ideaal zo thuis.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld