Wie kletst er mee?

• Ik heb vandaag eens naar de gynaecoloog gebeld...
    Aangezien ik zo een immens late eisprong heb gehad en ik niet tegoei weet wanneer moest ik eerst bloed laten trekken en dan kijken voor een afspraak.dus al maar bloed laten trekken.
    Maar je kent dat... die ene waarde komt dan overeen met verschillende weken zwangerschap dus dan weet je het nog niet zeker.

Ik was precies liever toch misselijk geweest... zo niets voelen is het ook niet 😑

In elk geval benieuwd naar de uitslag morgen...
  • @Niempje: Je mag mijn misselijkheid hebben. Ik kom net van de dokter omdat ik zo fel misselijk ben, de ganse dag door behalve s'morgens. Ik kan nog amper eten of drinken bah..........Vorige week zat ik tussen de 5-6de week. Dus hopen dat het niet erger wordt. bored.gif
  • @Lieke91 dat is wel goed dat je begripvolle collega's hebt, want anders heb je er zelf ook geen goed gevoel bij mocht je ineens wegvallen. Hier op het werk werd reeds een vervanger voor mij gevonden en vanaf februari start deze zodat ik alles op mijn gemak kan uitleggen en tegen midden/eind maart mijn zwangerschapsverlof kan beginnen.
    @bibiboets hopelijk beter het nog wat sommige mensen kunnen een hele zwangerschap hiervan last hebben.
    Ik heb enkel in het begin af en toe moeten kokhalzen en dat was het, verder ook geen ongemakken of klachten gehad buiten gewoon moe zijn.
    Nu op het einde begint het slapen wat moeilijk te gaan maar buiten dat een mooie zwangerschap gehad.
  • @kellyds dat geluk heb ik idd wel. Sommige hebben al gezegd dat ik misschien beter thuis blijf. Het werk op zich valt goed mee. Tis eerder de werkdruk alsook de trappen die ik dagelijks moet doen, die het zwaar maken. Hier is ook een soort van procedure gestart om mij tijdelijk te vervangen. Maar vraagt wel enige tijd. Gezien ik werk in een Gemeentebestuur.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld