Wie kletst er mee?

• @TG2 verstopte neus kan idd bij reflux.
    De gaviscon zal een tijdje geholpen hebben maar mss te lichtjes zijn e.
    Het is en blijft natuurlijk een lapmiddeltje die niet helpt bij echte reflux . Eerder een beetje een verzachter die voornamelijk helpt bij kindjes met een klein beetje last.

@lily hoelang is ze dan na elkaar wakker ?
    Want als ze niet tevreden is en er moe uitziet is het wel jammer dat het haar niet lukt om wat te slapen.
    Zou ze geen uurtje slapen op uw arm of in de buggy ?

Wij hadden een super goede nacht.
    20u fles en daarna bijna 2 uur tevreden wakker.
    22u ben ik naar boven gegaan met hen en eventjes aan de borst (jaja dames hij drinkt terug aan de borst, wie had dat durven denken 😄😃).
    Om 03u30 werd ik wakker en heb ik hem een mini beetje aan de borst laten drinken (ik vind hem nog te jong om zo lang zonder voeding te zitten en echt door te slapen 😀).
    05u 15 was het tijd voor de grote fles.
    06u terug in slaap en pas om.08u30 wakker geworden.
    Zaaaaaaliiiiiigggggg.
    Tusse mn nu en 08u30 geen grote dut maar allemaal kleine slaapkes.
    Nu seffes bedje in en mss zal hij wat langer slapen.

@Elise290 de gaviscon lukt vrij goed, want ik spuit het op de achterkant van zijn tong.
    Zijn gezicht is wel net of er een peuterke in een citroen bijt en hij is effe boos maar dat is snel over 😄😃.
    Ikzelf heb niet echt last van gehuil bij zo een zaken eerlijk gezegd.
    Hij geeft daardoor mooi aan dat hij het niet fijn vind maar ik weet dat hij niks mankeert op die moment.Aangepast door Neuzeke op 18/11/2017 12:45
  • @Bondje, ik ben inderdaad uitgerekend voor 11 maart! Wat kijken we ernaar uit!
    Bij alle echo's is hij wel al 'een week groter' en blijft dit ook volgen. De echo zegt 3maart. Bij de vorige 2 ben ik ingeleid wegens overtijd, dus weet nu niet wat te verwachten. Ik wil eens spontaan bevallen
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld