Wie kletst er mee?

• @Asil dikke proficiat met jullie dochter
  • @Asil dikke proficiat met jullie meisje! Hopelijk blijft er het goed doen dat jullie vrijdag samen naar huis mogen gaan ☺ geniet ervan!!!
  • @Asil : Ik ben nu wel nieuwsgierig naar welke voeding je meisje krijgt? Borstvoeding of flesje? Want je was daar toch nog niet aan uit dacht ik?

@Neuzeke : Alles goed met de baby? En kan je een beetje wennen aan de kraam zorg? Want daar ging je het moeilijk mee hebben als ik het juist heb? Hier is de kraamzorg een zegen happy.gif. Het scheelt toch een hoop als iemand je strijk doet en eten voor je maakt.

Ik ben vandaag voor het eerst zonder E. alleen weggegaan, een wandeling gaan maken met de hond. Het voelde zo onnatuurlijk... Elke seconde dacht ik aan haar.
  • Gek he @-Lily- om de eerste keer weg te gaan zonder je kind. Ik vond dat ook zo vreemd gevoel.

Ik moet morgen even terug met Emily na de Huisarts. Het typische zeehond hoestje is weg, maar verandert in een gewone heftige hoest. Ze hoest hoest en hoest net zo lang tot ze overgeeft. Ook heeft ze nog altijd hoge koorts. Even kijken of de pseudo kroep niet over is gegaan naar een longontsteking..
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld