Uitgerekend september 2019

• Ik heb gisteren ook mijn eerste echo gehad. Supermooie foto meegekregen, begin van armpjes en beentjes was al zichtbaar 😍
    Heb het hartje niet horen kloppen, gyn wilt dat pas laten horen op 12 weken, maar wel zien flikkeren.
    Volgende echo is op 6 maart en dan nemen we waarschijnlijk grote broer en zus eens mee. 😊

@Jazmin: zo een goede stijging van hcg is alleszins positief he. Dat het maar snel terug maandag is voor jouw echo!

Is het facebookgroepje al druk? Ik wil er mss ook wel bij.Aangepast door Lucie_M op 05/02/2019 17:53
  • Dat is inderdaad een mooie stijging van HCG! En nu aftellen naar die echo.
    Super van die mooie echo Lucie, zalig toch he!

Momenteel zijn we met 9, dus niet druk! Gewoon een berichtje sturen met je e-mailadres en dan kan ik je een uitnodiging sturen.
  • Oh leuk die eerste echo’s! Hier nog een beetje geduld...

Ik heb geen Facebook dus blijf hier verder praten.
  • Hallo iedereen!
    Hoe gaat het intussen met jullie? Hier heel mottig en moe.. aftellen tot die 12 Γ  14 weken wink.gif

Ik kreeg intussen paar berichtjes i.v.m. de facebookpagina, maar toen ik antwoordde kreeg ik geen reactie meer.
    Als je wil toegevoegd worden bekijk je dus best je berichtjes nog eens. En liefst meteen je e-mailadres en facebooknaam geven.
  • Hier alles ok! Deze keer een zwangerschap zonder misselijkheid! thumbup.gif Voor de rest ook zeer moe, overgevoelig aan geuren en bandenpijn, maar ik mag absoluut niet klagen! Vorige week echo gehad en het hartje gehoord love.gif love.gif love.gif
  • Wat fijn! Meteen een geruststelling he!
    En amai, nu al bandenpijn... dat heb ik gelukkig nog niet gemerkt. Of tis allemaal al genoeg voorbereid na 2 zwangerschappen, haha!
  • Hoi allemaal.
    Alvast een dikke proficiat aan iedereen.
    Ben 32 en we hebben best al een lang parcour achter de rug. Hebben 2 inseminaties gehad beide negatief. Laatste x telefoontje gekregen met de melding dat ik terug moest bellen niet bij mn volgende maandstonden maar de x erna omdat dit net tijdens de feestdagen viel en ze dan geen inseminaties deden. 2x domper op de feestvreugde. 1) 2de x negatief resultaat en 2) weer een extra maand verloren. Dus wij geduldig wachten op mn maandstonden.. ben zeer onregelmatig dus best lastig. Nadat ik 2 wk over tijd was toch een x een test gedaan.. hoop doet leven en jawel hoor positief! Dan doe je 2 inseminaties zonder resultaat en word je toch nog zwanger op natuurlijke wijze! De wonderen zijn de wereld nog niet uit zeg maar 😁 .
    Ben uitgerekend voor 29september de verjaardag van mn vriend dus dubbel feest 😁.
    Grtjs
  • Oh en hele dikke proficiat @michelle86! En welkom in dit groepje!
  • Oh wauw, wat een verhaal zeg!
    Dikke proficiat!!
  • Proficiat allemaal !

Iemand al weet van een geheim Facebook groepje?
  • Er is idd een facebook groepje. Als je erbij wil mag je je naam en omschrijving va profielfoto sturen in een prive bericht. Dan voeg ik jou toe.
  • @SV8 Sorry ik breek hier even in maar vroeg me af hoe het nu gaat met jou?
    Verloopt alles goed? Groetjes smile.gif
  • @Gene Gaat wel. Ik wacht nu af tot eind april, dan doen ze de punctie en weet ik of baby besmet is.
    Daarna blijft het ook nog steeds afwachten en hopen dat er nooit iets gezien wordt, ook niet bij de geboorte liefst. Ik weet dat er een realistische kans is op afwijkingen maar ik blijf hopen op een gezonde flinke baby uiteraard.
  • @SV8 Zeggen dat er sowieso kans is op afwijkingen of kan het evengoed zijn
    dat alles oke is? Hoop gewoon voor jou dat alles goed komt! Ik duim voor jou.
  • @Gene Op dit moment is er 10-15% kans op afwijkingen. Als de punctie negatief is ziet het er goed uit, als die positief is dan blijft het afwachten of ze iets gaan vinden. Dan volgt er om de vier weken een uitgebreide echo en 2x een mri scan van de hersentjes. Afwachten en hopen!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld