Uitgerekend oktober 2019

• Hier heb ik last van misselijkheid, die misselijkheid komt en gaat maar als hij komt dan komt het goed door. Heb ook een vree vieze smaak in mijne mond en moe, van tijd voel ik mij alsof ik de hele nacht had doorgegaan.
  • Voorlopig alles goed. Elke ochtend voel ik me precies alles ik een kater heb, hoofdpijn, misselijk, duizelig.. Heel gezellig bigsmile.gif maar snel gaat het beter. 's avonds af en toe heel fel last van hoofdpijn.. Maar het hoort erbij. Nog 2 lange weken tot die eerst echo!
  • @Diedy een kater, dat is inderdaad de perfecte omschrijving, bij mij ook! Alleen gaat het bij mij niet snel over... Ik overmorgen echo! ūüėĀ
  • oooh... ik heb geen geduld meer! Doordat mijn HCG wat lager was dan gedacht, gaat de dokter er van uit dat ik minder lang zwanger ben dan gedacht. Dit kan perfect want, ik heb een onregelmatige cyclus en eigenlijk verrast mijn menstruatie me altijd. Maar ergens ben ik toch bang dat het babytje gewoon gestopt is met groeien. De huisarts zei dat dit ook wel kan maar maakt zich geen zorgen. Wat zouden jullie doen in mijn plaats? Opnieuw hcg laten checken om te zien of het vermeerdert of gewoon afwachten tot 1 maart (eerste echo)?
  • @mamavanlen als je erg ongerust kan kan je inderdaad even een tweede meting nemen. Beste is dat je je ongerustheid kwijt raakt hug.gif
  • @HappyJ bedankt voor je raad smile.gif Ik heb daarstraks besloten dat ik gewoon ga afwachten. Want ik weet, uit ervaring, dat er nog veel onzekere periodes gaan komen. En ik moet daar gewoon door. Pas als ik de baby ga voelen bewegen, heb ik een beetje een houvast maar zelfs dan...
    Eigenlijk ben je vanaf de moment dat je weet dat je zwanger bent, nooit meer echt gerust. smile.gif Dat klinkt negatief, hé smile.gif Maar dat is niet zo bedoeld.
    Zelfs als ik het opnieuw laat testen en alles is goed, heb ik nog altijd geen zekerheid over wat er nadien gebeurt. Ik kan me beter focussen op mijn 2 mooie meisjes die geen nood hebben aan een piekerende mama. Dus vanaf nu ben ik terug positief en probeer ik zo geduldig mogelijk te zijn. smile.gif Wat een goed voornemen! bigsmile.gif
  • @MamaVanLenF Ik heb zelf ook telkens 2 keer mijn bloed laten testen. Dan weet je zeker of je hcg mooi stijgt, en dat is voorlopig de enige gerustelling die je kunt hebben, denk ik. Daarom vind ik dat zelf wel handig om te doen.
  • ik heb daarin een huisarts die nogal tegendraads doet, bloedafname doet ze na positieve thuistest voornamelijk
    om de antistoffen te controleren, hcg is bij haar bijkomstig
    bij mijn vorige zws had de gyn nav onze zwangerschapswens al gecontroleerd en heb echt moeten aandringen op bloedafname speciaal voor hcg, laat staan dat ik het een 2de keer zou vragen, ze vind dat we positief moeten blijven en geduldig zijn tot eerste echo smile.gif
  • Hier zaterdag bloedafname gedaan en EINDELIJK vandaag mijn resultaten bigsmile.gif
    Was gisteren al kwaad dat ze er nog niet waren… hehe.
    HCG stond op 1913 dus ik ben tevreden… Net als bij Emma een redelijk hoge startwaarde.

Eerste echo staat nu ook gepland… 28/02 is het zover content.gif
  • @HappyJ, goed nieuws!! wel erg lang moeten wachten, meestal is dat toch na een dag al binnen?
  • @HappyJ fijn!! Hier 26/02 echo. Ik vind dat precies nog zolang wachten.. Ik zou zo graag weten of het goed zit. Maja willen we dat niet allemaal? Ik zal nog even op mijn tanden moeten bijten vrees ik.
  • @melouka Inderdaad is best lang! Meestal na een dag al binnen maar misschien door het weekend deze keer‚Ķ.

@Diedy Het lijkt inderdaad nog zover weg!!! Om één of andere reden ben ik nu veel zenuwachtiger voor dan de eerste keer…
    Blijf precies het gevoel hebben dat het misschien toch niet goed zit maja, die echo zal veel goedmaken!

Dames, even een intiem vraagje… ik hoop dat nog iemand het hier gehad heeft!
    Gisteren waren ik en manlief intiem en tja…. het liep hoog op en het werd een redelijk hevige vrijpartij…. tot op een moment dat ik een enorme pijnscheut voeld onderaan in de buik! Direct moeten stoppen en het plezier was de hele avond over!
    Maar echt zo'n pijn gehad!!! Direct erna precies heel erge krampen allemaal onderaan de buik en zelfs wat naar de anusstreek toe (oh my god…. sorry voor de details!!!) Ik dacht echt even dat het helemaal mis ging! Werd er zelfs duizelig van shocked.gif
    Zo raar!!!! Heeft iemand dit nogal gehad???? Gewoon maar gaan slapen en het trok wel weg toen ik even lag en vanmorgen was het helemaal voorbij maar heb even zulke schrik gehad seg!

Echt nog nooit voorgehad…. ik moest even denken aan een te diepe penetratie waarbij de baarmoedermond misschien te hard geraakt werd ofzo?
    Maar hierdoor ben ik even super onzeker of alles wel nog goed verloopt…..

• @happyJ: en hoe gaat het met je? Pijn weggegaan en weggebleven?
    Ik had het zelf nog nooit meegemaakt dus, kon je niet helpen met raad.
  • Is inderdaad weggegaan en weggebleven‚Ķ. Ik heb toch even goed schrik gehad‚Ķ nog nooit meegemaakt
    Hoe is het met de andere dames??

Hier eigenlijk alleen moe smile.gif

Wie moest je een berichtje sturen voor het geheime facebookgroepje? Want het valt toch echt wel wat stil hier hé…
  • @HappyJ je mag mij sturen.
    Hier is het vooral moe en moe en moe. Ik zou hele dagen kunnen slapen
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld