Uitgerekend - november 2019

• Bedankt @'Karolien 85' ! Heel eenvoudig als je weet hoe het moet. bigsmile.gif
  • Ik ben een hele tijd stil geweest en dit is meteen ook mijn laatste bericht hier in deze groep.
    Wij hebben weer tegenslag gehad. Vrijdag op de echo 1 dood vruchtje in de baarmoeder te zien gekregen en nog 1tje in de eileider. 😥
    Omdat er niet spontaan een mk is ontstaan nu eerst moeten proberen om het met medicatie te laten afkomen als dat ni lukt wordt het curettage.
    Het is weer afwachten dus.

Aan alle zwangere dames van dit groepje, geniet van jullie zwangerschap en straks van een wolk van een baby.
    Groetjes
    Elizabeth
  • @Elizabeth : Héél veel sterkte gewenst met dit moeilijke verlies ! sad.gif
  • @elizabeth wat verschrikkelijk. Ik wens je heel veel sterkte!!!
  • Dit is verschrikkelijk sad.gif Veel sterkte!
  • @Elizabeth vreselijk nieuws, jullie hebben al veel verdriet gehad. Veel sterkte!
  • Morgen eindelijk die eerste echo! candle2.gif
    Heb de laatste week niet veel symptomen meer, maar heb online gelezen dat sommige lichamen zich snel aan de hcg aanpassen.
    Hopelijk is het zo en is alles ok...
    Een tweede miskraam na 1 jaar en 8 maand zou me heel zwaar vallen...
    Dat het maar snel morgen is! thumbup.gif
  • @Lydia bij mij was er ook even zo’n periode. Deze week opnieuw zo mottig als een krab geweest, dus geen garantie dat je erdoor bent 😅
  • Succes wel voor morgen!!!
  • @lydia @nananou : haha hier ook. Maandag echt super goede dag (bijna hélémaal in orde) dan dinsdag en woensdag terug slechte dag met overgeven enal. Vandaag terug goede dag! yoepie! wink.gif hihi
  • Hier net te horen gekregen dat mijn HCG niet goed stijgt en dit geen goed teken is cry.gif
    over een week een half stond het maar 27 en gisteren maar 120. Het gaat weer mis gaan eh candle.gif
  • @Tineke1986 Met een lage hcg waarde starten kan geen kwaad, maar het moet om de 48u wel ongeveer verdubbelen.
    Wat zegt de huisarts? Ik duim alvast!
  • @Lydia Veel succes morgen!
    @Tineke1986 oh, dat klinkt niet goed sad.gif

Hier verandert de misselijkheid dag per dag. Vanochtend bij de dierenarts was het daar zo warm.. Moest me echt concentreren om niet te gaan kokhalzen. Dinsdag de echo, klinkt dichtbij maar voelt nog een eeuwigheid ver.. Heb impulsief tweedehands een angelsound gekocht, zaterdag ga ik hem ophalen. Misschien kan ik dit weekend een hartje vinden en dan wat gerustgesteld?
  • Bij wie moet ik me straks melden voor de facebookgroep? Als de echo goed is dinsdag wil ik er wel bij smile.gif
  • Op de echo was te zien dat het vruchtje is gestopt met groeien. Geen roze wolk meer hier...
    Succes nog aan iedereen!
  • Oh @Lydia dat meen je niet... mag je nog hoop hebben of niet?
    Weer zo’n klap om te verwerken! Veel sterkte & ik hoop dat je wat steun vindt in jouw omgeving!
  • @Lydia Ik vind het zo erg voor je Lydia. Je verdiende echt je roze wolk!
    Ik kan het gewoon niet geloven. Leven is soms echt niet eerlijk.
    Dikke knuffel en veel sterkte meid!
    Kunnen ze onderzoeken wat er fout is gegaan?
  • Oh @lydia dat meen je niet’ komaan zoooo oneerlijk! Je verdiende het zo!!
    Ik hoop dat jullie het na verloop van tijd een plaatsje kunnen geven en wens je zoooveel sterkte.
    Pfff na zon parcour verdien je echt eens het geluk aan jouw kant!
    Knuffel
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld