Uitgerekend - november 2019

• Dank jullie wel dames. Ik weet pas sinds maandag (officieel) dat ik zwanger ben. Dus volgens mijn berekening zou ik ergens in november uitgerekend moeten zijn.

Maar dat kan natuurlijk ook anders blijken na de eerste echo die ik op 1 april heb.
    Vanochtend weer een ben gehad om te kijken of Mn hcg gestegen is. Bij het eerste keer prikken had ik een hcg van 129, ik maakte met och welberekend zorgen. Ligt wat lager dan wat ik bij mijn eerste had. Zou ik mogen vragen wat jullie hcg was bij het eerste x prikken?

Dus nu spannend afwachten! En om 15u mag ik bellen voor de uitslag. Ik heb hier en daar nog wel last van menstruatie krampen. Meerdere die er last van hebben?
  • @Anouki : Dikke proficiat en welkom in het groepje!

@SaartjeA : Mijn HCG waarde was op NOD : 155 HCG (was een maandag) donderdag ben ik ook opnieuw gegaan en was het 593 HCG. (goed doorgestegen dus)
    Mijn gynaecoloog zei dat het om de 48 uur moet stijgen met 60 tot 100 % dusja.
    Spannend, laat ons zeker je resultaten weten.
    Ik heb ook vorige en deze week af en toe last van menstruatiekrampen. Zal wel normaal zijn vermoed ik
  • Veel bijgekletst smile.gif Welkom nieuwe dames.
    @saartjeA Bij mijn dochter had ik 85 op nod, maar heb een kortere lf, dus was 3w5d. Bij de miskraam (op 12w) had ik 128 op 4 weken en nu had ik 218 op 4 weken. HCG op zich zegt niet veel (enkel dat je zwanger bent), het is de tweede keer prikken die meer zegt. Als het verdubbeld is, zit je voor nu goed smile.gif

Vanochtend voor de eerste keer primperan genomen. Had geen zin in weer dat kokhalzen op mijn werk. Ik voelde een paar uur geen misselijkheid, daarna kwam het wat opzetten, maar bleef het toch te harden. Ben nog niet eens zo ver, morgen 6 weken, en toch al zo misselijk. Denk dat ik toch weer een weekje thuis zal mogen zitten. Maar als ik dit kindje over 8 maanden in mijn armen heb, dan vind ik het niet erg. Het gedacht dat ik dit weer moet doorstaan voor "niets" is wat het erger maakt.
  • @roetje Bij mij is de misselijkheid ook begonnen op precies 6 weken. Tussen 6 en 10 weken gaat de HCG ook pieken.
    Begrijp dat de schrik er goed inzit bij jouw. Zoveel en zolang misselijk voor niks is echt niet leuk.
    Duim op een goede afloop voor je!
  • Gefeliciteerd!!!
  • @Anouki proficiat!!

@Nananou als de echo van maandag goed is, wil ik ook in het fbgroepje.

@saartjeA proficiat!! Deze keer heb ik geen menstruatiekrampen maar vorige zwangerschap wel, inclusief menstruatierugpijn. Hcg was een goeie 1000 maar is op bijna 5 weken getrokken.Aangepast door Karolien 85 op 21/03/2019 16:22
  • Ik had op 4w1d een hcg van 288. Menstruatiekrampen zijn een normaal gevoel zei mijn huisarts!
  • Hallo dames! Bedankt voor jullie support! Wens jullie allen ook een goede zwangerschap toe.

Mijn hcg waarde is gelukkig goed gestegen van 129 naar 480. Dus dat zit helemaal top. Alleen ben ik helaas nog steeds niet van de buikkrampen af. Pff zo een vreselijk gevoel. Ik kan amper genieten van het feit dat ik zwanger ben. Maar goed hopelijk binnenkort wel.
  • Ik had in t prille begin ook wat menstruatiepijn. Is wel over gegaan...
  • Amaai die website hier! Niet te doen ...
    Men echo van gisteren van goed. Een vruchtzakje en dooierzakje te zien op de juiste plaats! Nog geen embryotje maar was normaal!
    Volgende week vrijdag mag ik terug gaan en an zouden we een hartje moeten zien. Spannend!

Alles goed met jullie ?
  • @Bruggegirl Super om te horen!

Hier nog 13 dagen bang afwachten tot de eerste echo... Vorige keer had ik nu mijn miskraam. Als we vandaag gepasseerd zijn is dat alweer een hindernis overwonnen ๐Ÿ‘ Ik voeg me pas toe op fb na een goede echo. De vorige keer was het te pijnlijk om er weer uit te moeten stappen...

Succes iedereen!!!
  • @Lydia veel succes, ik tel mee af. We hebben een controle op dezelfde dag merk ik ๐Ÿ˜‰
  • Hallo
    Hier ook net te weten gekomen dat ik zwanger ben astonished.gif maar ik en mijn vriend zijn nog maar net geen twee maanden bij elkaar...
    Natuurlijk ik heb altijd nog een grote wens gehad maar heb net een dikke 2,5 jaar alleen gezorgd voor twee kindjes die nu 5 en 3 jaar zijn. De schrik om het uiteindelijk weer alleen te doen is er wel. Ook al reageert mijn partner wel heel goed..
    Morgen een digitale test doen en dan maandag naar gyn bellen, en ja gelijk ze bij ons zeggen... 'hier gaan we weer' love.gif
  • Ik duim ook voor jou @Nananou ! Moet je extra opgevolgd worden? Of is het dan jouw eerste echo?
  • @Lydia voor mij is t dan de derde echo. Ik word inderdaad ook wat nauwer opgevolgd owv spotting waarvan ik last heb. Had er een hele week geen last van gehad, dus dacht echt dat ik erdoor was, maar gisteren begon het terug...
  • @Tineke1986 proficiat!!

Ik heb vandaag een goede echo gehad, uitgerekend voor 10 november.

@Nananou ai, da's ni leuk hรจ. Bij mijn vorige zwangerschap ging ik tussendoor naar een zelfstandige vroedvrouw. Telkens ik bloedverlies had, belde ik en mocht ik snel komen. Tegenover in het ziekenhuis is het lang wachten en toch minder persoonlijk. Is echt wel een aanrader.
    Ik stuur je een bericht voor het fbgroepje.
  • @'Karolien 85' was je daar tevreden van? Van de zelfstandige vroedvrouw? Ik ben zelf een beetje aan t twijfelen of ik dat zou doen...
  • @Nananou ja, heel tevreden. Deze keer ga ik terug. Vele persoonlijker en ze nemen uitgebreid de tijd. Waar ik ga, nemen ze ook een echo en die is ook heel uitgebreid met veel uitleg. Ik had veel meer aan een bezoek aan hun dan aan de gynaecoloog. Na de bevalling komen ze ook aan huis, voor de borstvoeding vond ik dat ook een meerwaarde.
  • Ok, toch de moeite om op te starten dan
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld