Uitgerekend - november 2019

• Hier gisteren mijn eerste zwangerschapsbroek gekocht. Ik merk dat mijn eigen broeken al minder comfy beginnen te zitten (al kan dat ook met opgeblazen gevoel te maken hebben) en wil dus de optie hebben om te switchen wanneer ik t echt beu ben.
  • Ik breek even in...
    @Lydia wat fijn dat het ook bij jou eindelijk terug raak is!
    Die schrik om bloed te zien elke keer, dat is niet abnormaal hoor. Bij mij heeft dat toch nog enkele weken geduurd, zeker tot na eerste echo op 8w. Maar met elke week dat je langer zwanger bent mindert de schrik wel een beetje smile.gif In het begin gewoon wat stresserende weken die we helaas niet even kunnen overslaan. Hopelijk vind je goed afleiding, veel succes!
  • Ik was gisteren net 7 weken zwanger en er is al een heel klein buikje zichtbaar wat toch vreemd is vermits die nog zo klein is.
    Blijkbaar is dat toch normaal als je zwanger bent van het 2de kindje.
    Ervaren de mama' s die al eens zwanger zijn geweest dit ook zo?
    Vinden jullie het trouwens een leuk idee om een facebookgroepje te starten?
  • @Nananou @Elena86 : Amaai op 7 weken al spannende broeken .. Bij mijn zus was dat idd ook zo bij haar tweede kindje zag je het véél sneller.
    Ik heb al een mandje vol zwangerschapskledij op zalando wink.gif maar is bij mij ons eerste kindje, dus ik denk dat ik nog wel een hele tijd zal mogen wachten ..
    Vanaf wanneer zegen jullie een buikje bij jullie eerste ?

FB groepje lijkt me héél leuk! smile.gif
  • Amai, de site ligt weer heel veel plat 🙄

@Bruggegirl Ik mag gaan op vrijdag 5 april. Nog even geduld dus... Dan ben ik ook nog maar 7 weken en drie dagen. Hopelijk is er dan al een hartslag, anders heb ik weer iets om me in op te jagen. ponder.gif

@minie Ik heb tamelijk wat afleiding, dat helpt inderdaad wel... Maar ik ben 's morgens telkens wakker tussen 5u45 en 6u30 terwijl ik kan slapen tot 7u... Teveel tijd om te denken dan... Ik probeer zoveel mogelijk andere dingen te doen! thumbup.gif
  • Ja echt die site hier, tis om de kriebels van te krijgen! 😱

@lydia idd nog eventjes wachten, ik hoop dat de tijd vliegt voor je!
    Hier vrijdag eerste echo maar goed ik denk dat ik daar echt niet veel van mag verwachten. Hartje sowieso nog niet zei gynaecoloog.
    Enige wat ze kan is BBZ of biochemisch uitsluiten. Das natuurlijk ook al iets maar denk toch dat is pas wat meer gerust zal zijn als we een hartje horen op de volgende echo en alles dan op schema zit ... ben wel benieuwd welke datum de gynaecoloog gaat geven, dat is precies toch altijd later dan je zelf denkt he wink.gif
  • @Bruggegirl idd, die eerste controle bij mij toen was er ook nog niet veel te zien. Een week later wel een hartslagje!
  • Is voor mij ook t eerste. Maar je leest t wel dat mensen een buikje krijgen van de buik die overhoop ligt owv de hormonen, niet noodzakelijk zwangerschap.
    Is in mijn geval dus wss zo. Ik at voor de zwangerschap eigenlijk heel weinig koolhydraten, en dat mag ik nu niet doen he. Dus wss reageer ik daar nu ook wel wat op...
  • Ga ik weer met spammen, deze site is niet zo handig vanop gsm.

@Elena86 voor mij is een fb groepje ook goed hoor
  • @Nananou : hopelijk mag ik dan volgende week al meteen terug voor een echo wink.gif
    Ja idd hoor van veel dat hun darmen eerst opspelen en dat er daarvan een eerste buikje komt smile.gif maar ook al leuk ! hihi

Hmm m'n tijdslijntje veranderd niet .. vreemd. zou normaal +2 moeten zijn vandaag.
    Aanvulling : Net kleur even gewijzigd en nu doet hij het wel ..

Facebookgroepje zal misschien wat makkelijker zijn en beter, aangezien de website hier altijd plat ligt ... wink.gif
  • @Bruggegirl Heb dat ook al gemerkt, ik denk dat hij letterlijk naar het tijdstip in de dag dat je t aanmaakt kijkt. Als je t s avonds aangemaakt hebt, zal t ook pas s avonds verspringen

Ik mocht een week later al terug idd, maar ik was voor die eerste ook bij een andere dokter (mijne was met vakantie)
  • @Lydia ik kreeg een hartslag te zien op 6,5 week, dus komt denk ik wel goed!
  • Dankjewel voor de reacties! Afwachten nu thumbup.gif
  • Ik zal me anders straks op de trein eens bezighouden met een facebookgroepje op te starten (om meteen ff de koe bij haar horens te vatten 🙃)
  • Hoi dames,

Ik ga me hier ook voorzichtig bij aansluiten. Heb al een ben gehad en morgen voor de tweede keer om te kijken of mijn hcg mooi gestegen is.
    Dus toch nog spannend afwachten. Ik heb de afgelopen dagen toch echt redelijke krampen aan moeten voelen. Meerdere die dit hadden ?

Ps. Dit word hopelijk ons tweede kindje🤲🏻
  • Hey Saartje welkom

Kunnen diegenen die willen toetreden mij een privé berichtje versturen? Dan kan ik de groep aanmaken. Zonder leden kan dit blijkbaar nog niet 🙃
  • @SaartjeA : Welkom in het groepje smile.gif Wat zou je uitgerekende datum zijn?
    Wij duimen mee voor goede resultaten morgen ! wink.gif
  • Hey,
    Ik kom ook graag aansluiten.
    Vandaag 7 weken zwanger, nog een dikke week wachten op eerste echo.
    Ik stuur alvast een berichtje voor het facebook groepje (dat je uiteraard op *geheim* zet, toch, zodat buitenstaanders niet kunnen zien dat we erin zitten)!?
  • Proficiat @Anouki en Saartje!! Ik duim mee! 👌
  • Proficiat en welkom aan de nieuwe dames!

Ik heb het echt gehad met de misselijkheid.
    Gisteren was weer zo een slechte dag sad.gif. 6/7 keer overgeven met primperan.
    Zelf snachts nu al. Ben helemaal uitgeput en zo geen energie.
    Snachts moet ik recht op zittend slapen, omdat het anders niet uit te houden is.
    Tips zijn altijd welkom!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld