Uitgerekend - november 2019

• @Nananou Ik breek even in. Helaas hier 4-5 keer mk gehad. Wij hebben het steeds gezegd vanaf het begin. Net om die reden dat ik de steun wel kon gebruiken toen het misging. Zit niet teveel in met die 'je zegt niks voor 12 weken' dat is wat mij betreft achterhaald...
    En oke je hebt niet de leuke aankondiging op 12w enz maar dat is ook weer overrated.
    Ik hoop dat het nog goedkomt voor je! (heb bij mijn laatste zw tem 12 weken elke week bloedverlies gehad)
  • @Louise2017 we hadden t er gisteren over en gaan t waarschijnlijk volgende week vertellen..
  • Ik duim alvast voor je Nananou! Hopelijk komt alles in orde.
    Mijn gyn is ook met vakantie dus heb nog geen afspraak kunnen maken voor de eerste echo.
    Vanavond de resultaten van de bloedtest. Toch een beetje zenuwachtig sad.gif.
  • @Nananou pff, lastig hรจ. Zo lang in onwetendheid. Goed dat je rust voorgeschreven kreeg.

Hier vorige zwangerschap ook regelmatig bloedingen gehad, had een paar maanden daarvoor een miskraam. Toen had ik het vrij snel aan de omgeving verteld want op zo'n dagen liep ik er echt lastig bij. Een beetje steun deed toen echt goed.

@Elena86 spannend! Laat je de resultaten weten? Ik heb morgen ook mijn bloedafname, ik begin ook al nerveus te worden ๐Ÿ™‚
  • Zal ik zeker doen!

Ik had gehoopt dat ik deze zwangerschap de misselijkheid kon overslagen maar helaas sad.gif.
    Deze nacht wakker geworden omdat ik zo maagpijn had en ben ook zo verschrikkelijk moe.
    Jullie kwaaltjes?
  • @'Karolien 85' inderdaad, de ene moment denk ik och t komt allemaal wel goed, en 2 uur later staat t huilen me nader dan t lachen...
  • Gelukkig alles in orde met de bloedtest ๐Ÿ˜Š!
    Hcgwaarde komt overeen met 5 weken zwangerschap.
    Verder ook toxo en CMV negatief dus daar wel mee opletten.
  • @Elena86 Goed nieuws met andere woorden!
    Hier nog steeds in de sofa. Heb wel behoorlijk wat last van de hormonen, waardoor ik best emotioneel kan zijn... (niks nieuws, met maandstonden kon ik dat ook al zijn...) en dat helpt natuurlijk niet met kalm blijven. Gelukkig is er mijn vriend die af en toe voor mij even op de rem gaat staan ๐Ÿ˜Š

• Idd goed nieuws. Nu nog afwachten tot de eerste echo of het hartje klopt.
    Ik begrijp dat het wel emotionele dagen voor je zijn. Positief blijven denken!
  • @Elena86 Super! Bloedwaarden zijn hier ook in orde. 25/3 eerste echo. Heb jij al een afspraak kunnen maken?

@Nananou Ik kan het geloven dat het emotionele dagen zijn. Het 'nadeel' aan kinderen is dat je altijd ongerust bent en dat begint al tijdens de zwangerschap.
  • @karolien 85 Super dat je bloedwaarden ook goed zijn. Dat is toch al een eerste stap!
    Neen, nog steeds niet. Ze is maandag maar pas uit vakantie.
    Ben vorige keer vergeten antwoorden op je vraag van een vlotte zwangerschap.
    Ik heb een vlotte zwangerschap gehad, alleen heel misselijk tot 16 weken.
    Jij al misselijk?
  • Tot nu toe niet, wel heel moe en regelmatig hoofpijn. Anders vliegt de tijd zo hard maar nu duren die weken wachten toch weer zo lang.
  • Hier sinds afgelopen weekend regelmatig behoorlijk mottig. Ik wacht meestal tot een uur of 9, dan begint t wat te minderen en eet ik pas...
  • Ik zal alvast blij zijn als ik de 12 weken voorbij ben.
    Spijtig dat er nog zo weinig andere mama's zijn bijgekomen.
  • Hier is de misselijkheid ook begonnen, met vlagen en op geuren dus valt wel mee hoor. Sinds gisteravond wel maagpijn en na een nachtje slaap is het nog ni over. @Elena86 neem jij iets voor de misselijkheid want jij hebt het precies erg zitten? Idd, weinig volk hier, hopelijk komen er toch nog volk bij.

@Nananou hoe was je echo?
  • Hey, echo gisteren was goed, een mooie hartslag te zien ๐Ÿ˜. Ik krijg Utrogestan om mijn lichaam te helpen de zwangerschap te ondersteunen en dien nog steeds rust te nemen.

Al bij al dus opnieuw positief. Volgende controle over 3 weken om te bekijken hoe t evolueert.
  • @Nananou super goed nieuws. Hopelijk kan je nu beetje van je zwangerschap genieten.
  • Goh de gyn was nog steeds gereserveerd, het was een nieuwe mijlpaal, maar ik mocht nog niet te enthousiast worden had ik de indruk.
  • Ik kom er voorzichtig bij ...
    Maandag op 4W : HCG 155
    Vandaag : 4+3W : HCG 593
    Dus mooi doorgestegen zei de gynaecoloog smile.gif
    Progesteron : 35,2 -> zou ook goed zijn. Neem wel al sinds de eisprong utrogestan en zal het wss moeten door blijven gebruiken.
    Als alles goed gaat verwachten wij dus op 18 november ons eerste kindje na 2 jaar proberen en een MK.
    Voorzichtig zooo gelukkig!

PS : Proficiat aan jullie allemaal ! wink.gif Aangepast door Bruggegirl op 14/03/2019 16:08
  • @Bruggegirl proficiat!! Je bloedwaarden zijn alvast een goede start. Ik duim mee voor een vlotte zwangerschap. Zeker als het allemaal lang geduurd heeft, is het nog extra spannend.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld