Uitgerekend mei 2019

• Roosje, je kan normaal gezien enkel persoonlijke berichten versturen als je geregistreerd bent.
  • Ik durf me hier voorzichtig toevoegen!
    Uitgerekend voor 26 mei na 1j proberen!
    Nu 5 weken ver...

Waar kan je dat facebookgroepje vinden?

Groetjes RoosjeRoosje @ 23/09/18 21:40

Uitgeteld voor 11 mei, ik wil ook wel graag mee in nt fb groepjecgcovoBoysmom @ 24/09/18 12:25

Dames, i.p.v. mij een berichtje te sturen met jullie Facebooknaam, is het ook mogelijk om Yasmin Jasmijn op facebook toe te voegen. thumbup.gif
  • Bijvoegen

Mag ik er ook bij? Uitgerekend voor 17 mei. Nu 8 weken zwanger....
  • Facebook

Ik heb een vriendschapsverzoek gestuurd... Mag ik erbij?
  • Hallo,

Ik zou me ook graag aanmelden. Momenteel ben ik uitgerekend voor 23 mei, nu dus 8 +4.
    Voor de moment gaat alles super! Geen kwaaltjes, nergens last van (zelfs niet van moeheid of pijnlijke borsten).
    Een heel verschil met mijn eerste zwangerschap. Die overigens nog niet zo lang geleden is bigsmile.gif Mijn kleine meid is ondertussen 8.5 maanden en zal 15-16 maanden zijn als baby nummer 2 er is. Pittig denk ik, maar ooooh zo leuk bigsmile.gif

Ik zou me ook graag bij het facebookgroepje voegen. Ik heb iemand al een privéberichtje gestuurd maar weet niet precies of dit goed is haha smile.gif

Groetjes,
  • Fb groepje

Ik wil er ook graag bij! Voorlopig uitgeteld voor 3 mei 2019
    Wie moet ik hiervoor een berichtje sturen?

Groetjes
  • Best Yasmin Jasmijn toevoegen op Facebook en zij zal je toevoegen in onze groep
    Alvast welkom en proficiat!!
  • @Littlebabygirl ik heb je toegevoegd op facebook smile.gif.

@anderen Yasmin toevoegen op facebook zoals Manon zegt, ofwel mij een prive bericht sturen zodat ik je kan toevoegen wink.gif.
  • Ook uitgerekend voor mei 2019

Hoi dames,

Ik ben uitgerekend voor 4 mei. Kan ik er ook nog bij?

Groetjes!
  • Als je op de facebookgroep erbij wilt kan je Yasmin Jasmijn toevoegen of facebook, ofwel stuur je mij hier een priveberichtje met je facebooknaam en doe ik het smile.gif.
  • Facebook

Ik heb al een vriendschapsverzoek gestuurd!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld