Uitgerekend maart 2020

• Het is er super gezellig. Allemaal welkom.
    Ik heb 12 augustus afspraak voor een eerste echo. Maar ik heb beslist om rustig te blijven. Wat er ook gebeurt, ik heb het toch niet in de hand.
    Ben jij ook ik in blijde verwachting Jolien?
  • Ik wil ook wel mee in het Facebookgroepje smile.gif. Ik stuur een PM naar Anoniemm.

Ben (volgens mezelf) uitgerekend voor 25 maart.

Het is mijn tweede zwangerschap dit jaar. In maart heb ik een miskraam en curretage gehad (op 11 weken). Dus ik ben wel een beetje zenuwachtig.

HCG was rond mijn NOD 142.
  • Zeer welkom op de facebookpagina en proficiat!
  • Ook maart ... โค๏ธ

Hallo, nieuw op dit forum en vol belangstelling op dit groepje terecht gekomen๐Ÿ˜‡.
    Testje gedaan op reis (18/7) en een dikke streep na 3 seconden tevoorschijn gekomen. Dus vanuit buitenland gebeld naar mijn arts hier voor bloedafname afgelopen maandag, waarvan ik maandag de uitslag kreeg dat HCG 11.000 of zoiets zou zijn. (3/7 had hij al es bloed getrokken omdat ik mij heel erg moe voelde en dacht dat het door mn werk kwam, toen was het resultaat dus negatief). Dussss concreet zegt hij ofwel reeds 8 weken of een meerling ๐Ÿ™ˆ... Mn gynaecoloog was in verlof en heb daar 16/8 afspraak dus dan hoor ik meer, maar is tandenknarsen hoor, ben super nieuwsgierig. Is mijn eerste zwangerschap ๐Ÿ˜.
  • Dat lijkt me wel een straffe uitspraak van uw arts. Mijn hcg was op 5w nog hoger en ik heb toch echt maar 1 zoontje gekregen..
    Maar bon, het kan natuurlijk wel.
  • Proficiat!
    Spannend afwachten dan voor de eerste echo ๐Ÿ˜ of een groot vruchtje of 2 hartjes.
  • Halohaa, ik ben ook nu 7w5 zwanger, maar zit momenteel op vakantie dus mijn eerste echo zal pas 12 september zijn omdat mijn gynea ook op verlof is na mij, echt jammer maar ik kijk er echt naar uit,
    Heb wel angst omdat ik een miskraam had gehad in februari
  • Dikke proficiat Sisi! Het blijft altijd spannend afwachten tot de 12weken, en zelfs daarna nog.
    En nog even wachten op echo dus... 1ste kindje?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld