Uitgerekend Maart 2019

• Effe in de rapte, echo zag er goed uit! 6w0d volgens de grootte en een kloppend hartje tot mijne grote verbazing! love.gif
  • Hier ook vandaag een eerste vroege echo gehad, blijkbaar zal het iets later worden dan 9 maart de uitgerekende bevallingsdatum. Het was nog iets te vroeg om het hartje te horen kloppen, maar voor de rest zag het er wel al prima uit. Na het verlof van de gynaecologe mag ik nog eens terug.

Misschien is het handiger om een facebookgroepje op te richten om iets gemakkelijker te praten?
  • Goed idee!
    Ik wil er gerust eentje oprichten. Jullie mogen naar mij een berichtje sturen, dan stuur ik mijn fb naam door 😊
    Heb wel een eerste vriendje nodig vooraleer ik een groepje kan maken tongue.gif uiteraard gaat het een gesloten groep zijn, zichtbaar voor niemand 😊

@melissa en hoe ver werd je geschat? Op deze termijn is het erg erg vroeg he. De gyn zag het hartje ook eerst niet kloppen, ik en mijn vriend zagen het eerder.
  • Hallo,

Ik ben 27 en heb al een dochter van 17 maanden. En 2 dagen geleden, omdat ik mij al dagen misselijk voel en de menstruatie uitblijft, toch een test gedaan en ja daar verschenen die 2 streepjes weer. Heb eind deze week een afspraak bij de gynaecoloog, hopelijk gaat alles goed.
    Voor ik mijn dochter kreeg heb ik een miskraam gehad op 11,5 weken. En dan zit de angst er altijd in.
    Mijn vorige zwangerschap (van mijn dochter) heb ik dan ook de hele zwangerschap een soort angst gehad. Hoop deze keer toch even te kunnen genieten.

Proficiat aan iedereen bigsmile.gifMoony @ Gisteren 15:42

Ook proficiat trouwens!
  • Wat fijn @MelodyDoll !!!

Ik heb ook vorige week dinsdag een echo gehad en toen ook nog geen hartje, verder was wel alles oké. De gynaecoloog schatte ongeveer 5 weken maar ik moet 2 augustus terug en dan kan ze waarschijnlijk wel zeggen voor wanneer ik uitgerekend ben happy.gif
  • Ik had vandaag mijn eerste echo! Alles zag er goed uit. Je kon nog niet veel zien
    maar wat hij kon zien was goed. We verwachten ook maar 1 kindje.
    1 augustus is mijn 2de echo. Morgen 6 weken ver. Spannend allemaal!
  • MelodyDoll - 27 jaar - 2e kindje - uitgerekend 10/03/2019
    Gene - 31 jaar -1e kindje - uitgerekend 14/03/2019
    Mientje90 - 27 jaar - 2e kindje - uitgerekend midden maart ongeveer
    Dansprinsesje 29 jaar - uitgerekend 16/03/2019
    Lilyth - 29 jaar - 2de kindje - uitgerekend 17/03/2019
    Pommelien - 34 jaar - 2de kindje - uitgerekend eind maart

Dag dames! Proficiat!!!!

Ik mag me ook bij de gelukkigen voegen! We hebben een zoontje van 14 maanden en zijn al sinds november aan het "proberen" voor nummertje 2. Met borstvoeding tot vorige maand en zeeeeeeer veel nachtelijke onderbrekingen, was dat natuurlijk niet evident tongue.gif Sinds een maand slaapt hij wat beter en hebben mama en papa hun avonden een beetje terug. Met als resultaat: een lekker positieve zwangerschapstest maandag bigsmile.gif
    Volgende maandag afspraak bij de huisarts voor een bloedcontrole en voor de rest vooral nog op zoek naar een fijne gynaeco en vroedvrouw in de regio Heist-op-den-Berg. Tips zijn welkom blush.gif

• Proficiat met de goede echo's !
    En jij ook Pommelien.

Bij mij is de misselijkheid beter, maar alles stinkt voor mij en ben doodmoe.
    Gelukkig geeft zoontje mij vleugels met zijn enthousiasme.
  • Ik had vandaag mijn eerste echo! Alles zag er goed uit. Je kon nog niet veel zien
    maar wat hij kon zien was goed. We verwachten ook maar 1 kindje.
    1 augustus is mijn 2de echo. Morgen 6 weken ver. Spannend allemaal!Gene @ Gisteren 13:25

Ik heb 7 Augustus mijn volgende echo pas surprised.gif gyn is op verlof en kan niet eerder...
    Opgelucht dat het er eentje is? Of toch liever 2 gehad ?

Dag dames! Proficiat!!!!

Ik mag me ook bij de gelukkigen voegen! We hebben een zoontje van 14 maanden en zijn al sinds november aan het "proberen" voor nummertje 2. Met borstvoeding tot vorige maand en zeeeeeeer veel nachtelijke onderbrekingen, was dat natuurlijk niet evident tongue.gif Sinds een maand slaapt hij wat beter en hebben mama en papa hun avonden een beetje terug. Met als resultaat: een lekker positieve zwangerschapstest maandag bigsmile.gif
    Volgende maandag afspraak bij de huisarts voor een bloedcontrole en voor de rest vooral nog op zoek naar een fijne gynaeco en vroedvrouw in de regio Heist-op-den-Berg. Tips zijn welkom blush.gifPommelien @ Gisteren 16:27

Ons zoontje is ook bijna 14 maand, keitof ! (Hij is van eind Mei). En eind november waren wij ook gestopt met de mini pil.. Al duurde het nog tot half januari eer ik terug ongesteld werd (en helaas ben ik moeten stoppen met BV om mijn regels terug te krijgen)
    Regio heist ken ik er geen, kan wel binnenkort eens rondhoren voor je ! Ken er wel enkele in die regio smile.gif

Proficiat met de goede echo's !
    En jij ook Pommelien.

Bij mij is de misselijkheid beter, maar alles stinkt voor mij en ben doodmoe.
    Gelukkig geeft zoontje mij vleugels met zijn enthousiasme.Elaria @ Gisteren 17:54

Ik ben ook echt doodmoe, zodra zoontje in bed zit, lig ik zelf ook bijna te ronken in de zetel smile.gif en zijn vroeg opstaan (met pech 5u15; met "veel geluk" 6u15) helpt er niet echt aan..
  • @MelodyDoll Ik was wel opgelucht met maar 1’tje...
    Het is ons eerste kindje denk dat het al een grote verandering zal zijn.
    Ik had in het begin veel symptonen vooral krampen. Nu voel ik me vooral moe.
    Ik slaap elke middag nog eens 2u. Geen misselijkheid of iets maar dat is
    mss nog wat te vroeg? Net 6 weken...
  • @gene; is niet te vroeg. Ik ben nu ook misselijk elke ochtend en begon op 6 weken.
    Maar bij zoontje was ik amper misselijk maar ook heel erg moe.
    Gaan slapen om 20u is geen uitzondering dan tongue.gif
  • ik mag me ook bij dit groepje vervoegen.
    Ik heb een zoon van 6 jaar , en nu onverwacht zwanger van ons 2de engeltje.
    Ik ben uitgerekend voor 12 maart.

Ik maak me wel wat zorgen want veel pijn in de onderbuik , zowel in het midden als aan beide zijkanten. Van mijn zoon nooit geen last van gehad.
    Deze middag bellen voor bloeduitslag en op 3 augustus eerste echo.

hopelijk bij iedereen alles in orde

mvg

trotse mama tati
  • Hallo,

Ik mag me ook hier bij aansluiten. Ik ben zwanger van ons eerste kindje en heb gisteren de eerste echo gehad, uitgerekend voor 05/03/2018. Spannend.

Mijn volgende echo is pas 17/08 terug, zo lang wachten.
    Wanneer doen jullie een NIPT test?

groetjes
  • Proficiat iedereen!! bigsmile.gif

Symptomen kan je al snel hebben, kan al vanaf 6w .. ik was voor mijn test al een aantal dagen misselijk.

@Pommelien : Ik ga bij Dr. Lannoey in de privé praktijk in Mechelen, ze is verbonden aan het Imeldaziekenhius in Bonheiden. Ik ben er zelf heel tevreden van !!
  • Ik kom mij ook voorzichtig toevoegen...
    Afgelopen vrijdag een positieve test gedaan. Ik moest die dag toevallig naar de gyn, zij zag op echo een heel prille zwangerschap.
    Ik hoop zo dat alles goed blijft gaan!
    Wij zijn een nieuw samengesteld gezin, mijn 4de kindje, ventje zijn 2de kindje. Gezellige drukte dus wink.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld