Uitgerekend juni 2010

• Hoi iedereen

Ik schrijf me terug uit. Gisteren beginnen bloeden en vandaag heeft het echt doorgezet. Een heel vroege miskraam dus. Helaas de 2e en het vertrouwen in mijn lichaam is even weg. Straks gynae bellen.

Ik wens jullie allemaal nog een heel mooie zwangerschap toe en een wolk van een baby!
  • @Bieke83 oh wat een droevig nieuws. Heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies 😘
  • @Bieke83 Ai toch, das droevig nieuws, sterkte!
  • @Bieke83 Oh, dat is jammer zeg... Veel sterkte!
  • @Bieke83 sad.gif knuffel

@Fightforit Ik kom ook graag bij het facebookgroepje maar ik slaag er niet in om jou een bericht te sturen (toch niet vanaf mijn gsm).
    Kan jij mij even een bericht sturen? Misschien kan ik wel antwoorden op een ontvangen bericht...
  • @Bieke83 oh nee, vreselijk! Dikke knuffel en heel veel sterkte sadhug.gif cry.gif
  • @AuSeg ik kan je precies ook geen bericht sturen. Misschien is er iets in de instellingen dat je gewijzigd hebt? Met de andere dales heb ik geen problemen gehad.
  • @AuSeg bij je profiel "Algemeen" dien je waarschijnlijk "privéberichten toelaten" aan te vinken.
  • Hallo allemaal,
    Ik heb vandaag bevestiging gekregen van de dokter dat ik zwanger ben... nog heel pril wel.
    Terugplaatsing van een embryo gehad op maandag 1 oktober. Zou dus normaal voor 19 juni 2019 zijn.
    Het is voor ons een tweede kindje. We hebben al een zoontje van net geen 10 maanden.
    Ik las dat er een Facebook groepje is... daar zou ik ook wel bij willen als dat kan.
    Groetjes!
  • @Sabje welkom en proficiat!
    Als je mij je facebooknaam doorstuurt via privebericht dan kan ik je toevoegen aan het groepje 😊
  • @Fightforit Het lukt me niet om jou een privebericht te sturen... ik krijg steeds een foutmelding 😞
  • @Fightforit Ook op jouw privebericht kan ik precies niet antwoorden... vreemd!
  • Dinsdag exact 6 weken en ik had bloedverlies. Helemaal in paniek natuurlijk sad.gif na 3 miskramen dacht ik dat ik het weer had vlaggen...
    Gelukkig had ik woensdag mijn eerste echo. Ik was op van de stress, maar de dokter kon me gelukkig snel geruststellen. Op de echo zag ik een heel klein prutske met een hartslag... oef...

Volgende week donderdag opnieuw een echo. Ik heb echt geluk met men gynaecoloog. Medisch gezien heb ik die echo niet nodig, maar te veel stress als je zwanger bent, over het zwanger zijn is alles behalve goed...dus ik mag volgende week donderdag terug
  • Ik voeg mij hier ook toe.
    Ik ben nog zeer pril zwanger, ik denk 4 weken en 5 dagen. Uitgerekend eind juni.
    Wij hebben al een zoontje van bijna 2,5 jaar.
    Het is nog lang wachten op de echo, waardoor ik mij superonzeker voel sad.gif . Hopelijk vliegen de weken voorbij...
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld