Uitgerekend juli 2019

• @Eihpos @BLBL : Ik ben nu net 30 weken zwanger. Dat is een mooi rond getal smile.gif Gisteren de 30 weken echo gehad. Alles is in orde, mijn baarmoederhals is wel al wat ingekort en ik ga waarschijnlijk toch weer voor 38 weken bevallen. Dus misschien beval ik dus nog in juli. Ons beebje zat mooi met hoofdje naar beneden. Ik hoop dus ook weer gewoon te kunnen bevallen. Zoals jij BLBL ik snap je wel dat je ook liever had om de weeën te voelen hé dat je kan meepraten hoe het voelt maar als ik terug kijk op mijn eerste bevalling kijk naar die weeën echt niet uit en ik hoop dat ik nog op tijd de epidurale mag krijgen want de pijn was echt de hel.
    Het is zalig weer dus wij gaan er van het weekend op uit trekken...
    Amuseer jullie ook 😘Aangepast door Zeefje op 01/06/2019 10:22
  • Hey @Zeefje hier dus ook de kaap van 30w voorbij smile.gif
    Toch een stuk geruster nu, hoewel ik er nog graag heel wat weken bij doe. Ik hoop ook op natuurlijke bevalling (zoals vorige keer) Ik kijk eigenlijk harder op tegen een ks dan tegen die weeën. Waarschijnlijk omdat het al even geleden is, lijkt minder erg na een tijd tongue.gif Hier nog steeds een stuitligger. Af en toe draait die om een halve dag later terug fout te draaien grrrr. Maar wil zeggen dat er nog voldoende ruimte is om te draaien natuurlijk. Hoop alleen dat hij voor de definitieve ligging de goede kant kiest!
    Lang uitgekeken naar terrasjesweer maar nu toch aan het puffen! Straks de voeten mee in het zwembadje smile.gif
    Geniet nog van het stralende weekend allemaal!
  • Wat een mooi lang weekend hebben we gehad, jammer dat het weer voorbij is!
    Hier ook weer mijlpaal gehaald, de 34 weken. Als hij vanaf nu geboren wordt, kan hij in het ziekenhuis in de buurt blijven en moeten we niet naar een UZ.

Heb de laatste nachten wel veel last van mijn ademhaling, krijg weinig lucht als ik lig. Misschien ook wat last van de pollen in de lucht.

Dit weekend heb ik het koffertje gemaakt en heb 2de hands nog een BabyBjorn wipper gekocht, ben er content mee.
    Laatste 4 weken werken zijn begonnen, ben wel aan het aftellen.

• Hello,
    Wat fijn te lezen dat @zeefje en @minie de kaap van 30 hebben bereikt!
    Fijn voor je @zeefje dat het kindje in de goede positie ligt.

Bij ons ook alles ok. Wij zijn begonnen aan de prenatale lessen. Is wel interessant. Ik volg ook nog zwangerschapsyoga.
    Gewoon ook voor de ademhaling... het stelt me wat gerust.
    @blbl amaai... valies al klaar. Ik begrijp het hé, maar zo ver zijn we nog niet.
    We zijn nog ons aan het worstelen tussen pyama’s, body’s , overslagbody’s, setjes, inbakerdoeken, slaapzakken.. 😁
    Maar beetje bij beetje beginnen we door het bos, de bomen te zien.

Volgende echo is binnen 2 weken.
    Ik hoop zo lang mogelijk te kunnen gaan werken, want ik ben op het werk nog niet klaar om al in zwangerschapsverlof te gaan. 😇

Wij gaan dit weekend naar zee...
    jullie plannen voor het terug lange weekend?
  • @Minie : Ik ben ook een stuk gerustster nu de kaap van 30 weken voorbij is. Ik kijk uit naar de grote vakantie, vrijdag over 3 weken is het gedaan met werken en kan ik nog een maandje genieten van ons gezinnetje. We zijn nu nog met 3.
    Ik wil ook liever geen ks maar daar is nu geen sprake van.
    @BLBL : Spannende de laatste 4 weken. Eigenlijk zitten we hier in het verkeerde topic. We zijn niet "net zwanger " haha. Ik ben blij voor je dat je al zover bent. Moest je baby'tje nu geboren worden dan is er een grote kans dat hij gewoon bij jou op de kamer kan. Ik heb een collega die op 34 weken is bevallen en haar kindje woog 3 kg en was perfect gezond dus je ziet. Op hoeveel kg wordt je kindje geschat? Vorige week werd ons beebje een 1700 gr geschat dus er mag nog wel een kilo of liever 2 kilo bij. Elke dag is een stapje verder want nu gaan ze het meeste gewicht bijkomen. Mijn buik is precies al van iemand van 35 weken vind ik zelf.

Ik heb wel wat last gehad van het warme weer. Ik kon er niet zo goed tegen en ik slaap s nachts slecht.
  • Hello, hoe gaat het nog met jullie?
  • hi @Eihpos hier aan het aftellen!
    We zijn ook wat aan het schrijven in het Laatste loodjes - de laatste 10 weken topic, daar kan jij nu ook terecht!

Hier zijn we ondertussen de 37 weken gepasseerd. Probeer me rustig te houden, zeker met de hitte. Heb elke week 2x controle en monitor en bekijken afspraak na afspraak wanneer de keizersnede zal worden ingepland. Maar hij kan natuurlijk ook spontaan al willen komen, dus het is heel spannend!

Hoe gaat het met jou?
  • Amai lang geleden dat ik hier nog eens kwam piepen en precies voor jullie ook wink.gif
    Hoe doet iedereen het met de warmte? De laatste loodjes zijn volop bezig he (en voor sommigen zelfs al voorbij content.gif )

Hier voorlopig nog content zwanger, geen echte kwalen en genieten van elk momentje! Wel spannend dat het nu echt dichterbij begint te komen!

• @Bieeb : Wij schrijven nu bij de laatste loodjes, de laatste 10 weken.
    Ik miste jou er nog bij. Dus nu weet je het en ben blij nog iets van je te horen. Je bent nu 35 weken en zo te horen verloopt het nog rustig.
  • Geboren in juli

Victor, 5 juli 2019 @BLBL
    Lilou, 8 juli 2019 @Zeefje

• Het lijstje mag aangevuld worden, er is weer een baby geboren

Victor, geboren op 5 juli 2019 @BLBL
    Lilou, geboren op 8 juli 2019 @Zeefje
    Georges, geboren op 21 juli 2019 @Eihpos
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld