Uitgerekend juli 2019

• @blbl Ik snap het wel, moesten we die op onze lijst gezet hebben, zouden we ook hebben gehoopt dat iemand die koopt. Heb je hem laten opdelen in schijven, want is toch een redelijk bedrag, niet?
    Hoe was je businesstrip btw? Of is dit pas dit weekend?
    Gisteren nog eens vroedvrouw. Alles was ok. Suikertest is voor binnen enkele weken.
    Hopelijk valt aanpassing van voeding wat mee voor je!
  • Hier alles OK. Ik kom niet veel bij. In het begin wel, maar nu blijft het ongeveer hetzelfde. En toch eet ik goed, in ieder geval toch gezond πŸ˜‰

Hier waren ook kijkers van thuis. Wat er nu weer met Paulien gebeurd is, vind ik vreselijk. Ook al is het niet echt, ik leef mij daar wel fel in. De laatste tijd is het allemaal slecht nieuws en alle kinderen sterven. Ik vind het niet meer ontspannend kijken.
    Volgende week een week verlof 😊
  • @Eihpos we hopen dat de grootouders of peter/meter iets duurder nemen van de lijst. Mocht het er nog opstaan in september, dan kopen we die wel zelf happy.gif
    Business trip is achter de rug, ben toch blij dat ik terug thuis ben. Waren vermoeiende en drukke dagen.
    Vandaag thuisgewerkt en spookje veel gevoeld, dat deed deugd!

Ik heb vrijdag afspraak bij de endocrinoloog ivm de zwangerschapsdiabetes. Ik ben benieuwd.

• Week verlof is ingezet. Volgend weekend paasweekend gaan we naar zee met de familie. Hoe is het hier met iedereen?
  • Fijne vakantie @Zeefje! Het wordt mooi weer volgend weekend, dus zal leuk worden aan zee!
    Hier nog 3 dagen werken deze week en dan 10 dagen vakantie! Ben aan het aftellen, vrijdag eerst nog babydate!

Vrijdag had ik afspraak bij de diabetes kliniek. Vanaf nu letten op mijn eten en 2u na elke maaltijd bloed prikken om te zien hoe hoog mijn suiker staat. Het voorbije weekend viel het nog wel mee, gisteren altijd goed onder de max waarden gezeten, dus ben goed bezig. thumbup.gif Hopelijk kan ik dat volhouden en moet ik geen insuline spuiten. Het is weer even aanpassen, maar krijg veel steun van mijn man, enkel het niet snoepen zal soms nog wel zwaar worden goofy.gif Omwille van mijn verleden met de miskramen ga ik wel van dichterbij worden opgevolgd, dus nog meer bezoekjes aan het ziekenhuis.

Maar de laatste 3 maanden zijn ingegaan! Dit weekend bij vrienden de co-sleeper gaan halen die we mogen lenen, nog wat extra spulletjes op de lijst gezet en kleertjes gekocht. Nu moet ik wel even stoppen met kleren kopen vind ik van mijzelf party.gif

Hoe gaat het met iedereen?

• @zeefje zalig een weekje vakantie. En dan nog aan de zee. Je hebt het inderdaad wel getroffen met het mooie weer.
    Ik volgde vroeger thuis, maar nu al even niet meer. Behalve de bewuste scène zag ik dan toevallig wel weer.
    Ik ben daar normaal niet zo gevoelig aan, maar met de hormonen deed het me wel iets. Ik moet ook wel zeggen dat ik xtra voorzichtig ben op de trap. πŸ˜‡ mss wel wat overdreven, maar toch. Ik kan nogal stuntelig uit de hoek komen.😬
    @blbl mmmh, prikken. Ik hoop voor je dat je inderdaad geen insuline hoeft te spuiten. Ik heb pas eind april de suikertest, maar betrap me er wel op veel meer zin te hebben in suiker. Ik probeer me een beetje in te houden, maar het is niet gemakkelijk. Waar ik vroeger het dessertje liet staan, kan ik nu moeilijk aan weerstaan.
    Ik vier donderdag mijn verjaardag. We gaan shoppen (zwangerschapskledij). Ik hoop ook lekker gaan eten, maar het vriendje zal het zonder hint wss niet doorhebben. πŸ˜• en ik heb helemaal geen zin om een hint te geven! Soit, volgens mij spelen de hormonen wat op.
    Geniet van het mooie weertje!
  • @Zeefje Veel plezier aan zee dit weekend, zalig weer alvast om daar te vertoeven! Hopelijk valt de drukte ook nog wat mee smile.gif
    Ik kijk ook Thuis, maar tegenwoordig is het daar zo triestig dat ik het vaker op de achtergrond zowat opzet zonder echt bewust te kijken.. zeker nu wink.gif

@Eihpos Hier is de suikertest nu een weekje geleden en alles prima in orde! Ik ben echt een zoetekauw en kijk eigenlijk niet naar wat ik eet, dus niet te snel stressen, komt goed wink.gif
    Ook nog een gelukkige verjaardag voor gisteren! Hopelijk was het een fijn shopdagje en ben je toch zonder hint op restaurant gegaan! Ik verjaar volgende donderdag en vrijdagavond moest ik vrijhouden, dus ik ben benieuwd.. hij zei alvast dat het een doe-cadeau is.. content.gif

@BLBL toch knap van je hoor, zo moeten aanpassen.. ik weet wel dat je niet anders kan, maar lijkt me geen lachertje..

Voor de rest alles kalmpjes hier! Veel buikbeweging, het eerste kaartontwerpje kwam binnen en we waren spontaan verliefd! love.gif
    Hoe gaat het met de anderen?
  • Ooh zalig nu aan zee, wat een prachtig weer voor Pasen!
    Moet er op letten dat er geen paaseitjes in de zon liggen zondag smile.gif

Hier is het even minder, echt een dipje. Moe, geen fut energie om iets te doen of te beginnen sad.gif Ook wat huilen bij het minste... Niet leuk. Ook weer slecht nieuws gehad in de familie, helpt niet natuurlijk.
    De suikertest is hier gisteren vlotjes verlopen. Heb wel bloedarmoede, hemoglobine te laag dus ijzersupplement. Dat zou wel voor een stuk de vermoeidheid kunnen veroorzaken, dus hopelijk helpen die wat!
  • Hoi meiden,
    Dank jullie.
    Ja wij gaan heel mooi weer hebben. Wij vertrekken deze avond naar zee.
    Vandaag ook nog goed nieuws. We krijgen onze nieuwe auto.

Ik kan niks meer onthouden. Daarom een algemene reactie.

Fijn paasweekend voor iedereen.
    Hier ook bijna de laatste 3 maanden die ingaan ☺
  • @BLBL : Dat lijkt me ook redelijk intensief om elke 2 uur je bloedsuikerspiegel te meten. Maar het is voor de goede zaak he. Nog 3 maandjes doorbijten.
    easteregg.gif wave.gif
  • @Eihpos nog een gelukkige verjaardag! Lekker gegeten?

@Minie mindere dagen kunnen al eens voorkomen. Heb de laatste dagen ook af en toe geweend, hormonen en geen suiker mogen eten denk ik bij mij.

Vandaag baby date gehad op 28+1. Ons jongetje doet het goed, weegt nu al geschat 1,5 kgπŸ™ˆ op p80 dus moet wel suiker goed onder controle houden met dieet. Zelf ben ik nu 1kg afgevallen, maar was volgens mijn gyn geen probleem. Hij lag echt in een bolletje, voetjes bij zijn hoofd en nog in stuit. Hij wou niet mooi poseren voor de foto. Moet niet vroeger terug gaan naar de gyn, dus volgende keer op 32 weken.

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld