Uitgerekend juli 2019

• Inderdaad stilte omwille van het mooie weer denk ik smile.gif
    @BLBL keileuk dat jullie zo enthousiast konden gaan inladen! Hier nog steeds niet beslist waar de lijst zal komen..
    Qua draagdoek kan ik de babylonia tricot slen ook aanraden, inderdaad misschien wat warm in de volle zomer, maar ik vond dat meevallen en had met mijn lentekindje geen problemen. Van draagzak hebben wij dus wel een babybjorn, en inderdaad @Minie die zijn een pak verbeterd qua ergonomie! De beentjes zitten zoals ze zouden moeten en het rugpand is een pak soepeler.
    @Minie hahaha, heerlijk omschreven dat je baarmoeder nu wel weet wat ie moet doen qua groeirichting bigsmile.gif
    @Eihpos ik kan dat ook maar verdragen van bepaalde mensen, waaronder dus zeker mijn schoonvader NIET !! Die zei vorig weekend ook keidroog "oh nu begint ge toch al iets te zien he" terwijl ik nu al moet wurmen om een bloesje aan te trekken dat pas spannend zat op dik 20w vorige keer en ik morgen 17w ver goofy.gif
    @Zeefje ik heb officieel als ik de 31e juli beval tot 1 oktober, maar ik ga mijn ouderschapsverlof opnemen dus ik ga pas terug in februari 2020 content.gif
  • @BLBL : Ja normaal he het is je 1ste kindje. Bij Lars heb ik dat ook wel niet gedaan. Ik had als cadeautip een enveloppe geplaatst op het geboortekaartje. Ik stond er toen alleen voor omdat ik en de papa al uit elkaar waren. Ik kende mijn huidige vriend toen wel al en die heeft me wel goed gesteund. Eigenlijk kent Lars zijn pluspapa beter dan zijn eigen papa.

Geen zin om te werken. Zou liever leuke dingen gaan doen met het mooie weer..
  • @BLBL haha zo een superlelijke knuffel ga je toch nog krijgen ondanks lijst hoor bigsmile.gif gelukkig geven de meesten wel wat praktisch van je lijst
    @Zeefje vorige keer heb ik al vroeg moeten platliggen en moest ik 2 maand na de bevalling terug aan het werk. Zag ik echt niet zitten om dat nog eens te doen... Al doorgegeven op 't werk dat ik deze keer aansluitend ouderschapsverlof opneem. Als het nu wel vlotter verloopt, zit ik dan wel plots thuis tot februari smile.gif Maar dan is dat maar zo. Niet meer als een zombie terug aan het werk.
    @Bieeb goed te horen dat die babybjorn zo verbetert is! Je ziet aan mijn banner dat het even geleden is dat ik dat allemaal gekocht heb wink.gif

Geniet van het zonnetje allemaal!
  • Ik doe even een 20 weken dansje tussendoor, jippie, halfweg!

pregnant.gif party.gif
  • @BLBL : 20 weken al dat gaat snel. Ben blij voor jou. Je bent nu al over de helft waarschijnlijk tenzij je overtijd moest gaan. Ik morgen het 16 weken dansje party.gif

Vandaag niet zo een zonnige dag maar wel zalig je hoort de vogeltjes fluiten. De weersvoorspellingen zie er voor een week zeer goed uit. Zou de winter nu al gedaan zijn? Iemand vroeg een tijdje geleden wanneer er onze nieuwe auto zouden krijgen. Dat gaat normaal gezien op 19 april zijn. Ja is nog lang maar we hebben enkele opties genomen. 19 april dat is goede vrijdag dus 2 dagen voor Pasen.
    Ik kijk uit naar het weekend.. Ik ben zo moe.. Ik slaap slecht snachts
  • @BLBL proficiat!! Al halfweg!! Gaat snel he ?!?! party.gif love.gif

Ook voor de anderen komt die helft echt dichterbij!!
    Wanneer beginnen jullie met welke voorbereidingen? Ben wel eens benieuwd ... blush.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld