Inderdaad, te mooi weer voor op het forum

Maar nu even aan t rusten en toch eens komen kijken.
Hier een leuk weekend gehad, buikpijn was eindelijk weg (mijn baarmoeder heeft nu door dat ze omhoog moet groeien, niet naar achter, hoera!) en voelde mij terug fit genoeg om mee te gaan wandelen.
Heerlijk om al even te proeven van de lente!
Pfff zo al die dingen die je moet beslissen zoals geboortelijst enzo komen er ook weer aan... Nog helemaal niet mee bezig geweest. Binnenkort toch eens een beetje in actie schieten dat op 't einde niet alles tegelijk moet. Zo gek, het lijkt hier nog altijd niet zo voor echt, hoe moet ik dat nu zeggen. Ik ben zo lang op mijn hoede geweest, voorbereid op het slechtste. En nu ziet het er allemaal goed uit en moet het op 15w precies nog effe doordringen dat ik echt zwanger ben

De buik begint er wel wat te komen nu, dat zal het wel wat echter maken
@Zeefje Ik vrees dat
@BLBL niet veel gekregen heeft... . Bij onze kinderwinkel was dat ook zo, je rijdt rond en vult je kar met alles wat je op de lijst wil. Die spulletjes worden dan voor jou aan de kant gezet tot iemand ze koopt van de lijst. Zo zijn ze zeker dat alles er nog is tegen dan. Dus als je gulle vrienden hebt krijg je inderdaad wat je in de kar legt
@BLBL Koop zelf niet te veel van de lijst, er zijn maar weinig dingen die je de allereerste dagen echt nodig hebt. Krijgen jullie ook een procentje op wat je zelf koopt via de lijst?
@Eihpos hier nog niemand aan mijn buik gezeten, maar ook nog niet veel buik

Ik herinner het me wel van vorige keer... Ook geen fan! Mijn moeder ok, maar de secretaresse op het werk? De wildvreemde vrouw in de Colruyt? Nee danku

Echt ik weet niet wat die mensen bezielt om dat bij een vreemde te doen. Volgens mij zijn dat diezelfde die achteraf ongevraagd in uw kinderen hun wangetjes komen knijpen. Zelf is eentje gehad die bij zoon tutje uit de mond trok omdat 'dat niet goed was voor de tandjes'

Jup ge maakt wat mee