Uitgerekend juli 2019

• @Mipsie we duimen dat alles goed blijft gaan. Welke ondersteuning krijg je nu?

@Zeefje verzorg je! Hier is de verkoudheid eindelijk bijna voorbij. Op tijd rusten!

Niemand ziet bij mij dat ik zwanger ben, was net met iemand aan het babbelen en zei dat ik naar de 20weken ga, maar ze had het niet gezien. Ik weet niet of ik daar blij mee moet zijn of niet bigsmile.gif. Liever zo dan dat ze denken dat ik al 7 maanden ben zeker?
    Ben ook nog zo goed als niks bijgekomen, 500gr misschien.
  • @Zeefje ahja die donkere lijn had ik vorige keer zowat de laatste paar weken, ben benieuwd of dat nu ook zo zal zijn. Een fotoshoot gaan wij ook laten doen, altijd leuk om nadien terug naar te kijken he. Goh en een naam met een L.. Liam, Lander, Lowie.. begin nu ineens te twijfelen of jij een jongen krijgt haha.. anders euhm.. Lara, Lina, Lotte..

@Eihpos zo'n masker zijn blijkbaar plekken in je gezicht of op je huid door de zon.. soms blijvend, maar kunnen ook van voorbijgaande aard zijn. Dus insmeren in de boodschap en niet in volle hete zon gaan zitten bakken tongue.gif Loop je dan in een boogje rond de zieke mensen haha? bigsmile.gif

@Mipsie Slim dat je je laat opvolgen, zal inderdaad extra spanning met zich meebrengen en dan ben je toch net wat geruster he. Hoe voel je je intussen?

@BLBL leuk zo shoppen, hier ook al enkele spulletjes tweedehands in huis gehaald! love.gif En amai, stevige baby dan seg shocked.gif

@Minie goed nieuws van de nipt! Geniet er nu maar extra van!

Hier ook maar wat aan de slappe kant deze week.. vorige week vriendlief de griep en nu zit ik met een verkoudheid bweik..

• @BLBL Niet zo vreemd hoor, zeker bij een eerste, of eerste lange zwangerschap. In het begin zie je eigenlijk meer je darmen, wat opgeblazen, en dan viel het bij mij ook stil. Zelf zag ik het wel goed, maar vreemden zagen pas wat op 5maand. Nu 3w voor mijn bevalling dachten ze ook dat ik nog een paar maand moest bigsmile.gif Was nochtans al een hele ton toen! Liever zo dan andersom... En ik had toch ook een baby van 3.7kg en veel vruchtwater.
    Lange leve kleine buiken, die zitten al hard genoeg in de weg smile.gif
    Vermoed deze keer wat sneller, we zullen zien.
    @Zeefje en @Bieeb veel beterschap!
    @Mipsie Ik brand een kaarsje voor je, we tellen mee af naar de 26w mijlpaal
  • @Bieeb : Leuk zo raden he.. Ik wist niet dat je dacht dat het misschien een jongen is.. De namen komen in de buurt..jongen of meisje? Ik probeer het nog wat spannend te houden hier hihi 😉

Ik heb het nog steeds goed zitten, het wordt gelukkig de komende dagen zalig lenteweer. Ik het erg koud gehad de voorbije dagen. Vlug terug mijn bedje in nu 😉
  • @Zeefje ik ga ook eens gokje wagen
    baby.gif Lisa, Lena, Lara, Laura, Liv, Lise
    baby2.gif Lukas, Liam, Laurens; Levi, Lenn; Lewis

Doen jullie iets speciaals met Valentijn? Mijn man is daar zo een romanticus in heart.gif, dus we gaan vanavond gezellig eten met zijn 2-tjes. We hebben wel afgesproken geen cadeautjes te doen voor de rest.

• @Zeefje ik dacht eigenlijk niet echt iets van geslacht, maar toen ik probeerde te raden viel het me op dat ik alleen jongensnamen aan het typen was en ik kon me niet herinneren of jij het geslacht verklapt had hier of niet bigsmile.gif Ik ben daar over het algemeen trouwens niet zo goed in, het geslacht raden.. heb daar zelf ook een hekel aan als mensen zo bewust beginnen vragen of je "erin willen lokken" door echt zo te gaan opletten wat we zeggen enz.. vermoeiend haha goofy.gif

Aan valentijn doen we niet echt mee, we eten wel iets lekkers hier thuis en vriendlief brengt als ie eraan denkt een chocolaatje ofzo mee maar dit jaar gaan we niet echt iets doen..

Het is inderdaad heerlijk lenteweer met dat zonnetje! Ne mens krijgt al zin om babywasjes buiten te hangen love.gif
  • Dat jullie maar verder gokken voor @Zeefje, als er iets leuks passeert zet ik em bij op ons lijstje bigsmile.gif
    Heerlijk die zon! Laat de lente maar komen binnenkort.
    Geen speciale plannen vandaag. Gisteren opeens vreselijke buikpijn en vandaag draaglijk maar niet in stemming om veel te gaan doen... Mijn baarmoeder is precies wat aant vechten met mijn al gevoelige darmen nervous.gif hoop dat het hier straks wat tot rust komt.
    Wij zijn vorige week wel al lekker gaan eten, hoeft voor ons niet op de 14e.
    Veel plezier aan diegenen met plannen straks!
  • @BLBL : De naam staat er niet tussen, wel de namen : Lukas, Lewis, Lena en Liv stonden op ons lijstje ☺ En toen kwam die ene naam en daar waren we allebei heel zeker over. De naam komt niet zo heel vaak voor maar ze komt voor..

Wij gaan vanavond ook uiteten en naar de film zo met ons tweetjes. Maar thuis gezellig maken is ook fijn..

• Hello,
    Ik weet het... weer veel te lang geleden.
    Maar hier alles ok. Ik las net dat er wel wat zieken zijn... en ja, ik loop er met een boogje omheen. 😂
    Hout vasthouden, ik ben voorlopig niet ziek.
    Ik heb geen last van extra jaloerse hormonen.
    Wij gaan dit weekendje een nachtje slapen in Holland.
    Zaterdag gaan shoppen, zwangerschapskledij... 4 broeken en 2 truien rijker!
    We moesten dinsdag bij de vroedvrouw zijn. Alles was in orde. We hebben het hartje nog eens zien kloppen. Moet nu ook urinestalen nemen.
    Voor de volgende keer.
    Ik weet niet meer of ik al verteld heb, maar ik vind het heel verveledn dat mensen zomaar aan mijn buik komen. Mijn vriend vond dat ik overdreef, maar ik vind het echt niet plezant. Maar ik zal er maar aan wennen.🙁
    Is er iemand van jullie die een zwangerschapsketting draagt of heeft gedragen?
    Ohja... ik doe ook een gokje Liesbet, lotte, luka?
    Naam hebben wij toch ook al een lijstje... (2, want wij kennen het geslacht niet)
    Om verder het to-do lijstje verder af te gaan: babyborrel doen we niet, meter/prterschap zijn we eruit, maar moeten nog vragen.
  • @Eihpos leuk om te horen dat alles goed gaat met jou!
    Bij mij komen de mensen nog niet aan mijn buik, ook omdat er nog niet veel te zien is waarschijnlijk goofy.gif, maar ik zou dat toch ook vervelend vinden!
    Geniet van jullie weekendje en het nachtje weg!

Wij gaan morgen naar info in de winkel over de geboortelijst, ik kijk er al naar uit!
    De rest van de voorbereidingen staan nogal op een laag pitje.
  • @Eihpos : Fijn nog iets van je te horen. Geniet van jullie weekendje in Holland. Hebben jullie gisteren iets leuk gedaan met valentijn? Wij zijn gaan eten en film gaan kijken. Ik heb een mooie ring gekregen. Neen jammer geen verlovingsring. Gewoon een cadeautje voor ons samen zijn. Zo een belletje heb ik wel van mijn eerste zwangerschap maar ik draag het nu niet. Je ziet al een mooi buikje. Wat ik wel doe is elke avond voor het slapen gaan een aapje met een muziekdoosje afspelen. Ik kan daar ook niet goed tegen als mensen zonder te vragen aan mijn buikje komen. Als mijn vriend het doet vind ik wel heel fijn 😊
    Neen, naam zit er ook niet tussen. Ik denk dat niemand het zal raden 😉
  • Iedereen genoten van het mooie weer?

Wij zijn gisteren naar de info geweest over geboortelijst, wel interessant en toch wat bijgeleerd, vooral over flesjes en matrasjes.
    Daarna mochten we onze winkelkar vullen, hihi zo plezant! We hebben nu al wat op de lijst staan, deel dat we zelf ook gaan kopen want bepaalde dingen hebben we direct nodig.
    Was leuk om te zien dat mijn man mee koos en enthousiast was. blush.gif
  • @BLBL : Ja hoor, echt genoten van het mooie weer. Jij ook? Met wat mochten jullie jullie karretje vullen? Babyspullen maar wat meerbepaald? En was dit gratis?

Waarschijnlijk is het zo rustig hier omwille van het mooie weer. Ik ben lekker opgekrikt. Deze week vrijdag ben ik al 16 weken. 1 maart gaan we nog eens naar de gynae voor een consultatie maar dan zonder echo.
  • @Zeefje Met het winkelkarretje lopen we dan de winkel door en mogen dan alles wat we op ons lijstje willen daarin doen. Dan scannen ze alles en alles wordt opzij gezet tot iemand het koopt van de lijst en komt afhalen. Dus het was echt shoppen voor de baby, maar zonder al iets te betalen tongue.gif Hebben er wat speelgoed opstaan, park, parkmatrasje, slabbetjes enz.
    We kunnen de lijst dan al online open zetten voor bv de grootouders, als die al iets willen kopen.

Wij hebben volgende week dinsdag terug echo, de 20 weken echo!
    Kijk er naar uit.

• Inderdaad, te mooi weer voor op het forum smile.gif Maar nu even aan t rusten en toch eens komen kijken.
    Hier een leuk weekend gehad, buikpijn was eindelijk weg (mijn baarmoeder heeft nu door dat ze omhoog moet groeien, niet naar achter, hoera!) en voelde mij terug fit genoeg om mee te gaan wandelen.
    Heerlijk om al even te proeven van de lente!
    Pfff zo al die dingen die je moet beslissen zoals geboortelijst enzo komen er ook weer aan... Nog helemaal niet mee bezig geweest. Binnenkort toch eens een beetje in actie schieten dat op 't einde niet alles tegelijk moet. Zo gek, het lijkt hier nog altijd niet zo voor echt, hoe moet ik dat nu zeggen. Ik ben zo lang op mijn hoede geweest, voorbereid op het slechtste. En nu ziet het er allemaal goed uit en moet het op 15w precies nog effe doordringen dat ik echt zwanger ben bigsmile.gif De buik begint er wel wat te komen nu, dat zal het wel wat echter maken smile.gif
    @Zeefje Ik vrees dat @BLBL niet veel gekregen heeft... . Bij onze kinderwinkel was dat ook zo, je rijdt rond en vult je kar met alles wat je op de lijst wil. Die spulletjes worden dan voor jou aan de kant gezet tot iemand ze koopt van de lijst. Zo zijn ze zeker dat alles er nog is tegen dan. Dus als je gulle vrienden hebt krijg je inderdaad wat je in de kar legt smile.gif
    @BLBL Koop zelf niet te veel van de lijst, er zijn maar weinig dingen die je de allereerste dagen echt nodig hebt. Krijgen jullie ook een procentje op wat je zelf koopt via de lijst?
    @Eihpos hier nog niemand aan mijn buik gezeten, maar ook nog niet veel buik smile.gif Ik herinner het me wel van vorige keer... Ook geen fan! Mijn moeder ok, maar de secretaresse op het werk? De wildvreemde vrouw in de Colruyt? Nee danku goofy.gif Echt ik weet niet wat die mensen bezielt om dat bij een vreemde te doen. Volgens mij zijn dat diezelfde die achteraf ongevraagd in uw kinderen hun wangetjes komen knijpen. Zelf is eentje gehad die bij zoon tutje uit de mond trok omdat 'dat niet goed was voor de tandjes' astonished.gif Jup ge maakt wat mee

• @Minie inderdaad karretje vullen en hopen dat er mensen zijn die het willen kopen content.gif, maar we hebben wel dingen erop staan voor alle budgetten.
    Dingen die er nu opstaan die we meteen nodig hebben zijn vooral de maxi cosi, flesjes, sterilisator - maar die kopen we dus zelf en dan krijgen we daar inderdaad een bon voor als we de lijst afsluiten.

Hebben jullie tips voor draagdoeken of draagzakken?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld