Uitgerekend juli 2019

• Heel mooie echo gehad vanmorgen en alles perfect in orde met ons ukje! Resultaten van de nipt waren ook goed en wij weten nu het geslacht.. Omdat het hier toch net iets te openbaar is, ga ik het niet delen wink.gif content.gif
  • @Eihpos : Ja beter wat langer wachten op de resultaten maar zoals @Angelientje ik zou het ook wel graag wit op zwart hebben staan. Moet je voor het geslacht te weten ook zolang wachten?

Fijn weekend voor iedereen alvast..
  • @Bieeb : Je hebt gelijk dat je het geslacht niet deelt. Ik ga dat ook niet doen.. Je weet niet wie meeleest allemaal.. Fijn dat je echo goed was thumbup.gif hug.gif
  • @Bieeb proficiat met de goede echo en uitslag!

@Angelientje dat duurt wel lang inderdaad voor de brief, weet je naar welk labo het is gestuurd?

Bij ons was het dus 2/1 bloedafname en 10/1 kregen we uitslag bij gyn en ook geslacht. Brief van Uz gent deze week ontvangen, daar staat in dat alles normaal was, voor geslacht moesten we kijken op een portaal. Dat toch nog even gecheckt, je weet nooit he wink.gif

Wij zijn vandaag naar de efteling geweest. Het was er heerlijk rustig, nergens echt moeten wachten, in de snelle overkop zaken natuurlijk niet geweest. Nu heb ik wel last van mijn rug, heupen van het vele wandelen.

Fijn weekend allemaal!
  • @Zeefje amai sorry... 5 pagina's later tongue.gif Nee, van omgeving Geel. Maar Diepenbeek is niet zover rijden, halfuurtje.
  • @Bieeb leuk nieuws! thumbup.gif Genieten maar!

Hier pas bloedname op zelfde dag als 12w echo, dus nog wat langer wachten op die resultaten.
  • @BLBL Ik vind het ook wel lang duren. Nee geen idee naar welk labo het verzonden is... Ik ga maandag eens bellen
  • Hier nog geen uitslag van de nipt
    maar ik moet voor het geslacht wachten op mijn vriendinnen... als ik al kan wachten tongue.gif

Ik heb een bacterie zitten waarvoor ik antibiotica moet,
    ik moet me geen zorgen maken maar stiekem doe ik dat toch...

maandag nieuwe echo
  • @Zeefje ja tis dat he wink.gif stiekeme gluurders ofzo haha.
    @Angelientje ik hoop dat je snel iets weet hoor.. ik vond het al zo spannend en het was maar 5 dagen.
    @BLBL ooh de efteling, dat is zo nostalgisch!! Mijn schoonouders willen er ook es heen met al de kleinkinderen, maar dat zal tijdens een vakantieperiode zijn dus dan is het waarschijnlijk wel een pak drukker.. rust maar goed uit dan!
    @Minie nog een weekje en je zit mee in de 12w club!
    @Mipsie he bah, wat voor bacterie heb je dan? Veel beterschap hoor!!
  • @liemke1709 : Ik weet al niet meer waarom ik dacht dat je van Diepenbeek was..hihi

@Bieeb : Ik volgende week ook clubje 12 weken 😊

@Mipsie : Hoe bedoel je; wachten op je vriendinnen?

@BLBL : Was het niet te koud in de efteling? Wij zijn afgelopen zomer geweest met onze kids ☺

@Angelientje : Bel maandag maar. Ze hebben misschien iets over het hoofd gezien..

Ik heb vandaag een beetje een baaldag. Gelukkig is het zaterdag en hoef ik niet te werken smug.gif
  • @Zeefje mijn vriendinnen willen een gender reveal doen om me op te vrolijken
    @Bieeb een ecoli bacterie
    Kan normaal geen kwaad en bijna iedereen heeft die ook vaginaal ipv enkel in de darmen
    Maar door mijn voorgeschiedenis durven ze niet zeggen bij mij dat ie ongevaarlijk is
  • @mipsie Amaai gender reveal... zal je wel opbeuren.

@angelientje amaai dat is wel heel erg lang... mss toch inderdaad eens horen. Mss verkeerde adres ofzo op de brief geraakt.

@zeefje eindelijk 12 weken... wanneer heb je echo?

Dit weekend rustig weekendje... straks ga iets gaan eten met het vriendje!
    Have fun dit weekend!
  • @Eihpos hopelijk was t lekker

Wij zijn ook gaan uiteten
    Erna ons oudste zoontje toch moeten gaan halen bij oma en opa
    Want hij wilde thuis slapen
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld