Uitgerekend juli 2019

• @Bieeb : Spannende dagen dus voor jou en vrijdag weet je wat het gaat worden happy.gif
    Je hebt gelijk. Een babyborrel of niet. Bezoek in het zkh of thuis is ook leuk.

Ik ga ook nog een babyshower houden als ik 7-8 maanden ben met enkele van de naaste familie en enkele goede vriendinnen. Nog iemand babyshower?

@Mipsie : Ik kan even niet volgen? Resultaten in Leuven? Wat bedoel je met gevalideerd?

@Eihpos : Had je vandaag een echo? Aangepast door Zeefje op 15/01/2019 11:17
  • @Eihpos : Ja dat is waar: prenatale oefeningen was ik nog vergeten. Ik ga naar een kinesist/osteopaat omwille van rugklachten. Had ik bij Lars ook. Ik kan daar dus ook prenatale oefeningen doen. Ik dacht vanaf 32 weken? Voor jou is het nog allemaal nieuw he 😊
  • Hoi,
    Ik had inderdaad echo vandaag. Alles prima in orde!
    Schrijf morgen meer!
  • @Eihpos fijn dat de echo goed was toch altijd geruststelling!

Wij gaan geen babyborrel doen, de mensen mogen thuis langskomen. Maar ga met mijn man proberen om zo bepaalde dagen af te spreken, bv enkel woensdagavond, vrijdag en/of zondag. Dat je niet elke dag mensen over de vloer hebt. Ze moeten dan maar wat langer wachten.

Ik ben ook al naar de osteopaat geweest, ga rond 20 weken terug. Ga vanaf volgende week zwangerschapsyoga doen en wil ook even afspraak maken bij een vroedvrouw.

Op onze lijst staan nog volgende grote aankopen: commode, Co sleeper, badje, autostoel, Park.
    Vandaag nog een kleding setje gekocht en mijn man zag in de winkel super lieve slofjes, vond het zo lief van hem. Dus die ook gekocht. tongue.gif
  • @Zeefje hier terug bv
    @Mipsie Doe maar even wat rustiger aan! Dat klinkt allemaal erg vermoeiend. Fijn dat de directie positief reageerde!
    @initje leuk zo een dochter na 2 zonen!
    @BLBL geniet van je week vakantie smile.gif
    @Eihpos ah goede echo, super
    Babyborrel doen wij niet. Wij gaan daar zelf ook niet zo graag naartoe, dus geven er ook zelf geen wink.gif onze vrienden en familie spraken vorige keer spontaan af om zo per 4 ofzo langs te komen, dat er ook niet te vaak per week iemand komt. Ik vond dat best goed lukken en verwacht bij een tweede zeker niet meer bezoek.
    Babybeurs heb ik nog nooit gedaan, lijkt me zo overweldigend al die spullen smile.gif Nu ook al niet meer zoveel nodig, de basis al in huis.
    Ik kom even wat minder op het forum. Best druk op het werk, een periode heeeel moe en probeer er ook even niet te hard mee bezig te zijn tot de 12w echo achter de rug is. Niet dat het laatste lukt, ik voel me zooo zwanger dat ik het niet even kan vergeten goofy.gif
  • @Eihpos : Goed van je echo. Altijd wel een hele geruststelling en dan weer uitkijken naar de volgende echo.

@Minie : Begrijpelijk dat je wat minderen komt schrijven. Soms heb ik ook zoiets van; ik blijf hier even weg maar het is een beetje verslavend 😊

@BLBL : Lief inderdaad van je man. Raar maar wij hebben zo een gevoel dat het een meisje wordt en we hebben al wat zitten rondneuzen in meisjesspullen/kleding.. Voor mij is het een beetje nieuw moest het een meisje zijn..
  • Het forum is inderdaad wat verslavend hihi.

Daarstraks een zwangerschapskleedje gekocht in de solden bij dreambaby. Moeten in februari naar een feestje, heb ik meteen iets om aan te doen.

@Minie nog 2 weken geduld en dan ben je aan die 12weken,was hier ook grote oplichting!
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld