Uitgerekend juli 2019

• @BLBL

Bedankt!!
    13 juli zou de uitgerekende datum zijn. Test was positief! Hoeveel HCG precies heb ik niet gevraagd. Ze was gewoon duidelijk .
    Proficiat! U bent zwanger !!😅
  • @zonnebloempje je hebt gelijk, je kan beter de waarden niet weten! Ben jij ook uitgerekend op 11/7? Wanneer eerste echo?
    Ik herken je nog van een ouder topic toen we ook samen in een zwanger groepje zaten. Ik duim!

@Sky1988 super! Nu genieten!

@Angelientje hoe was jouw 2de bloedafname?
  • Klopt @blbl ik herkende jouw profielfoto ook meteen. Hopelijk gaat het deze voor beiden goed. Ik ben uitgerekend op 10/7 en mijn eerste echt is 21/11 (op 7 weken). Hoop dat ik deze haal deze keer, en dan nog met een mooi hartje erbij. Het is vandaag net 4 jaar sinds ik gestart ben met alle behandelingen (ben alleenstaand dus alles moest via het ziekenhuis).

Ik duim dat er hier voor iedereen een positieve flow mag blijven!
  • Hey allemaal !!

Ook ik mag mij voorzichtig aan dit groepje toevoegen.. Gisteren positief getest. Ik ga deze week langs mijn huisarts voor bloedafname.
    Momenteel zelf berekend op 21/07.

Ik las hier bij enkele ook al wat slecht nieuws in het verleden.. Ik duim voor jullie dat het nu een prachtige cadeau mag geven in juli!
    Hier helaas ook reeds een mk gehad.. dus ben zelf ook wat voorzichtig nu.
    Na het MK wel direct terug zwanger geworden en inmiddels een knappe dochter van bijna 2 jaar.

Nu zijn we dus klaar voor een broertje/zusje. smile.gif

Komaan dames, laten we allemaal knappe zomerbaby's maken!!

Hier verder nog niet veel symptomen, maar het is nog wel heel vroeg natuurlijk.
    Gespannen borsten, menstruatie-steekjes, .. maar verder alles oke! smile.gif

• @Exact welkom in de club! Ik duim dat er in juli een gezond brusje is voor dochter!

Ik ben weer wat bezorgd, zo wat heel miniem bloedverlies net. Maar ik neem utrogestan vaginaal, dus kan wel vaatje hebben geraakt. Ben ook wat minder misseljik, zal maar niet meteen het ergste denken hé. candle.gif
    Zullen nog lange dagen worden tot woensdag de echo!
  • Hoe gaat het ondertussen @blbl?
  • @zonnebloempje alles ok, was gelukkig maar bij dat mini beetje bloed gebleven dus ik ben er nog wel gerust in
    Hoe is het met jou? Kwaaltjes?
    Alleenstaand, wauw veel bewondering voor jou! Het traject op je eentje doen vergt veel kracht!

Nog een dagje werken en dan woensdag namiddag echo, ik hoop dat het op de goede plek zit. Was deze morgen wel misselijk, voorlopig alleen kokhalzen nog niet overgeven.
    Aangepast door BLBL op 12/11/2018 19:21
  • Hoi aan alle nieuwe dames proficiat met jullie zwangerschap.
    We hopen allemaal mee op goede echo's.
    Voor degenen die erbij willen in het facebook groepje, graag een prive berichtje met vermelding van je naam en omschrijving van je profielfoto.
    Aan iedereen welkom.
  • Hey allemaal,

Proficiat met jullie zwangerschap!

Graag had ik me ook toegevoegd.

Vorige week heb ik het blijde nieuws gekregen dat ik zwanger was na zelf een test gedaan te hebben en een bloedafname bij de huisdokter.
    Ben dan ook enorm verschoten omdat we nog maar in ronde 1 zaten en kan het eigenlijk nog steeds niet goed geloven. We zijn er wel heel gelukkig mee.

Mijn symptomen zijn: Gespannen borsten, vage pijn in buik (soms lijkt het of ik toch men maandstonden ga doorkrijgen, maar het doet wel minder pijn), en na het werk zijn mijn benen en onderrug heel vermoeid.

Hopelijk mogen we in de zomer van 2019 allemaal een wolk van een baby'tje krijgen.
  • @zonnebloempje alles ok, was gelukkig maar bij dat mini beetje bloed gebleven dus ik ben er nog wel gerust in
    Hoe is het met jou? Kwaaltjes?
    Alleenstaand, wauw veel bewondering voor jou! Het traject op je eentje doen vergt veel kracht!

Nog een dagje werken en dan woensdag namiddag echo, ik hoop dat het op de goede plek zit. Was deze morgen wel misselijk, voorlopig alleen kokhalzen nog niet overgeven.BLBL @ Gisteren 19:18

Hier toch wel al wat 'kwaaltjes' (al zie ik ze eerder als geruststelling dan kwaaltjes). Mijn borsten komen duidelijk in opstand, en al van een week voor mijn uitslag werkt mijn maag tegen. Alles wat ik eet verteert zeer slecht. De vermoeidheid na een dagje voor een klas van 26 kinderen begint ook al toe te slaan.
    Er is veel twijfel geweest in het ziekenhuis of ik wel zou blijven werken (gezien het lange traject en de miskramen) maar voorlopig mag ik wel blijven werken. Ben wel aan niets immuun, dus het is enorm opletten.
    Maar 9 maand thuiszitten zou me waarschijnlijk ook gek maken. Zeker aangezien ik hier helemaal alleen zit.

Ik heb lang getwijfeld en schrik dat het me ongeluk zou brengen, maar ik laat me toch graag toevoegen tot het groepje @faith3. Ik stuur zo meteen een berichtje
  • Ja, 9 maanden thuis zitten zou ik ook niet kunnen. Vorige keer, bij mijn bbz, had mijn gyn mij 3 weken thuis gezet, nu had de fertiliteitarts er niets van gezegd, dus doe ik verder met mijn gewone leventje.
    Kan geloven dat je na een dag voor de klas heel moe bent, werk je bij kleuters?

Ik hoop morgen lid te kunnen worden van de facebook groep, vind het zo spannend.
  • Onze echo zag er goed uit voor het aantal weken! Het zat in elk geval in de baarmoeder, het is 1 vruchtje (nog piepklein stipje). Wel nog geen hartslag, maar dat had ik niet verwacht.
    Op 27/11 mag ik terug, dan zou ik 7w+5 zijn, dus dan zou er wel een hartje zijn.
    Beetje gerustgesteld dus nu toch beetje ervan genieten!

@Faith3 ik stuur je een PM!
  • Ik sluit aan
    Morgen de uitslag van mijn hcg

28 juli zal ons regenboogje komen ❤
  • HCG woensdag 40
    Gisteren 91 love.gif

Eindelijk na een jaar slecht nieuws heel veel goed nieuws opkomst
  • @Mipsie dikke dikke proficiat! Jullie verdienen het zo na alles wat je hebt meegemaakt!
    Geniet ervan!
    Wanneer eerste echo? 2 keer aangepast. Laatste keer door BLBL op 17/11/2018 09:04
  • @Mipsie een hele dikke proficiat!!! Ik hoop dat jullie een prachtige regenboogbaby mogen verwelkomen.
    Ik zit dan wel in het juni groepje, maar wilde toch even binnenvallen om je proficiat te wensen!!! heart.gif love.gif love.gif

Hier durf ik dat wel, in de zwanger worden clubs niet meer, nadat ik vorige keer een pittige reactie had gekregen dat ik er niet thuishoor en m'n banners aanstootgevend zijn sad.gif
  • @liemke1709 ik hoop het ook dat het deze keer echt MIJN beurt mag zijn... niet dat ik ooit iemand het misgund heb ondanks wat er ons overkwam.
    Danku love.gif
    @BLBL binnen 2weken zaterdag nog met mijn gynaecoloog liggen mailen, ze gaat me morgen afspraken doormailen

• @Mipsie Tuurlijk misgun je dat niemand. Maar je gunt het jezelf en diegenen die het langste wachten of veel pech hebben gehad het net iets meer/sneller he. Ik denk dat daar ook echt absoluut niks mis mee is. blush.gif
  • @Mipsie hoe gaat het nog met jou?

Over een weekje weet ik weer meer, maar wat duren de dagen toch lang.
    Ben wel heel moe en af en toe misselijk, dus ik denk positief!
  • @BLBL buiten regelmatig hypo's ondanks dat ik net at
    Zakt mijn suikerspiegel altijd drastisch van 120 na 50 enz
    Enkel zwanger hebk dat dus 🙄😑

Hier 6 dec een echo ik ben zooooooooo benieuwd

Ik neem utrogestan, dat geeft me een "veilig" gevoel
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld