Uitgerekend juli 2019

• @BLBL : Dank heb je toch een beetje kunnen vieren met alcohol vrije champagne. Ik drink ook geen alcohol. We waren vandaag ook weer bij mijn schoonouders op de koffie geweest en aangezien ik vandaag weer wat meer last heb van misselijkheid moest ik ook weer passen voor koffie. Ik kan het nu niet ruiken laat staan drinken.
    Thuis gekomen en heb al verschillende keren op wc gezeten met diarree. Overgeven gelukkig niet.
    @Mipsie : Ja toch beter dat ze het weten op school. Nog een weekje en dan vakantie?
    xmasblink.gif
  • @BLBL keileuk dat je ineens kon vieren met de kinderchampagne, ik vind dat er best veel variaties zijn qua alcoholvrije aperitiefjes of wijntjes.. ik haalde die ook niet-zwanger in huis om zo eens doordeweeks een glaasje te drinken qua gezelligheid en dan weet je dat het geen kwaad kan.

@Zeefje oh, zo leuk om die eerste spulletjes te kopen! Ik mag hier van mezelf ook nog niets kopen tot we het geslacht weten, maar ik kijk wel dagelijks online wink.gif Lastig ook die misselijkheid, en die geuren inderdaad! Hier valt het voorlopig goed mee van dingen die me niet bevallen.. maar ik merk wel dat het geen al te grote porties mogen zijn of te lange pauzes tussendoor, dan lijkt het echt alsof ik elk moment naar de wc moet rennen bigsmile.gif

@Mipsie gek wel hoe die misselijkheid zo verschillend kan zijn he.. hopelijk kan je dan binnen een weekje wat rustigaan doen in de vakantie!

Hier een vreemd weekend gehad; een heel goeie vriend is vrijdag overleden.. zal nog een zware dag worden op de begrafenis volgende week en dan zo vlak voor de feestdagen pff..
    Maar het fijne vooruitzicht is naar donderdag; nog 4 keertjes slapen en eindelijk mogen we gaan piepen naar dat beebje! love.gif
  • @Bieeb hoelaat mag jij donderd gaan wij om 17u zo benieuwd

@Zeefje ja nog een zware lesweek...
    De ochtendspits is ook voor mij alleen deze week
    Mijn man heeft de vroege

Geeeeuw 😅

De vakantie zal leren leren leren worden
  • @Bieeb : Innige deelneming.
    Anderzijds nog 3 keer slapen nu voor de echo.
    @Mipsie : Je gaat nog je examen doen dan? Heb je daarna dan de 2 modules afgerond? Ik zat nog juist in het oude systeen. Nu kan je in principe elk half jaar opnieuw doen indien je niet geslaagd bent. Gelukkig ben ik elk jaar doorgewerkt. Dus 3 jaar gestudeerd.
    Succes voor donderdag thumbup.gif

Hier niet zo een goede nacht gehad, heb moeten overgeven en ik heb ook nog diarree. Hopelijk geen buikgriep sad.gif
  • @Bieeb veel sterkte met het verlies van je goede vriend!

@Mipsie zware week dan als je voor de ochtendrush moet zorgen. En dan moet je studeren met de kerstvakantie? Succes!

@Zeefje ik heb ook slecht geslapen, en net toen ik wou opstaan kreeg ik weer een bloedneus. Denk dat er al wat bloed in mijn maag zat, want dat is er dan met overgeven uitgekomen. Ik hoop dat de hcg piek nu wel bijna voorbij is.
  • @Mipsie Wij hebben pas om 19u een afspraak staan, vriendlief is pas thuis om kwart na zes dusja.. die dag gaat héééééél traag vooruit gaan! Voor jou dan iets sneller.. was het ook je eerste echo? Want wij lopen precies gelijk nu..
    Succes met studeren ook!

@Zeefje jaaaa, nog 3! Heb vannacht gedroomd dat er 5 baby's in m'n buik zaten goofy.gif Vriendlief zei dat eentje wel genoeg is hahaha.. ik vind dat ook wel, tweelingen lijken me pas leuk vanaf een bepaalde leeftijd.. de vader van mn grootvader was een tweeling dus ik hoop dat het niet ineens opduikt! Iemand bij jullie die kans maakt?
    Ook wel ellendig die nacht van je.. zal mee hopen dat het geen buikgriep is, heb je de griepspuit gehad?

@BLBL nog efkes en je zit aan de 12w! Dan verdwijnt meestal toch de misselijkheid he? Ik stond ook weer te kokhalzen bij het opstaan.. kga precies toch weer een rijstwafel naast mn bed leggen voor de ochtenden.. dat hielp vorige keer..
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld