Uitgerekend januari 2019

• Bwuah ik dacht zo snel mogelijk happy.gif kan altijd opt einde van de week nog is opnieuw een bn laten doen he om te kijken of het mooi stijgt smile.gif
  • Vandaag nod en mijn hcg is toch al 248!!! 🤭☺️☺️☺️
  • Da's al goed hé! Proficiat!

Ik twijfel ook om eind deze week nog eens een bn te laten doen, maar de HA keek al zo raar bigsmile.gif . Misschien moet ik gewoon maar voorzichtig blij zijn. Als het fout loopt, dan kan je er toch niet veel aan doen hé... Maar die lage rugpijn en steekjes maken het er niet gemakkelijker op.

• 26 juni heb ik een afspraak bij de gyneacoloog voor een eerste echo 😍😍
    Btw! Mag ik me ik het facebook groepje?
  • @Mumtobe amai, jij hebt al een mooi HCG op je NOD! Goed hoor! Tuurlijk ben je welkom in het groepje!

xxx
  • Hoe kom ik bij het groepje dan?
    26 juni eerste echo 😍aftellen kan beginnen!!!
  • Gisteren voor bloedafname geweest en mijn hcg is gestegen naar 17300 ! ( laatste bloedafname vrijdagavond was 4900)
    De waarde van de progesteron (blijkbaar is dit om de innesteling na te gaan) weet ik nog niet. Straks bel ik mijn gyneacoloog, hopelijk is dit ook goed nieuws!

• Wauw @Mariee, dat gaat goed zeg! thumbup.gif

Ik moet nog steeds een afspraak maken bij gynae, maar dat kan enkel telefonisch en op het werk lukt dat moeilijk.
    Vandaag ben ik over de middag alleen en zal dan eens proberen. Hopelijk kan ik snel langs!
  • @Mumtobe ik heb je een prive berichtje gedaan
  • Vandaag positief getest

Hoi allemaal

Ik scheef enkele maanden terug al mee bij NOD én herken hier enkele namen (ik wijzigde mijn nickname intussen...) maar wat ben ik blij jullie hier terug te vinden!

@Mipsie, stuurde je een pm voor het Facebook groepje én stel me daar uiteraard graag eventjes voor! Hier lezen er helaas te veel ogen mee...
    Ik kan je via de telefoon geen vriendschapsverzoek sturen maar gaf je de gegevens van mijn account door...

Wij testten vanmiddag positief, geen kwaaltjes behalve het uit blijven van mijn menstruatie (3d overtijd nu).
    Bebe d'amour verwacht rond 26 januari.
  • Hallo allemaal, mijn progesteronwaarde blijkt 13.40 te zijn. De gynea zei dat dit goed was, maar op dit forum las ik dat iemand schreef dat de progesteronwaarde om een zwangerschap in stand te houden toch 20 (of zelfs 30 moet zijn). Weet iemand of dit klopt?
    Hoe was jullie progesteronwaarde? Ik ben morgen 6 weken.

Bedankt!
  • Proficiat @Jot!

@Mariee ik had er vandaag ook naar gepolst bij de HA, maar blijkbaar hadden ze dit niet aangevraagd bij het bloedonderzoek. Ze konden het blijkbaar wel nog bijvragen, morgen weet ik meer. Vond het wel een beetje gek dat ze dat niet hadden meegevraagd, gezien het de vorige twee zwangerschappen telkens heel vroeg fout ging. Nuja, ik had er ook niet specifiek naar gevraagd, ik dacht eigenlijk dat dat standaard werd meegevraagd. Dat hebben we dus ook weer bijgeleerd.
    Zelf weet ik niet welke waardes goed zijn. Maar als je gynae zegt dat het goed is, zou ik me er niet teveel zorgen in maken.

Ik kan maandag 18/06 naar de gynae. Spannend... Hopelijk moet ik de afspraak niet weer afzeggen... blush.gif
  • Hej Do

Inderdaad, ik ga er me niet te veel in opjagen. Ik mag volgende week dinsdag naar de gynaecoloog, zal dan net geen 7 weken zijn. Nog even spannend tot dan, want het kan toch nog altijd fout lopen. Pas als ik een vruchtje (en kloppend hartje) zie zal ik gerust zijn denk ik smile.gif

Laat je weten hoe jouw waardes waren? smile.gif

Groetjes
  • Mhh progesteron was bij mij ook niet bepaald bigsmile.gif maar ga binnen enkele dagen toch opnieuw een bn laten doen.. om te zien of alles mooi blijft stijgen ! Ik hoop echt op mega plakkertjes voor ons allen
    Hebben jullie last van kwaaltjes? Ik heb vooral mega ongi krampen.. voel mijn baarmoeder echt uitrekken. Ik noem het mijn ‘crisis’ 😂 echt ontzettend PIJNLIJK! En af en toe misselijk
  • Ik heb ook al 2 weken enkel last van lichte menstruatiepijn en af en toe steekjes (gevoel rond de eierstokken). Ik merk ook dat mijn tepels misschien iets gevoeliger zijn, maar dat is maar miniem smile.gif

Groetjes
  • Bwa, hier toch al redelijk wat kwaaltjes. Borsten zijn al een tijdje gespannen, last van lage rugpijn en steken, af toe ook al een vlaag van misselijkheid. Snel recht staan en niezen zorgenvoor pijnlijke steken.
    Ik zou graag willen geloven dat dit wil zeggen dat de zwangerschap goed gaat, maar ik denk dat sommige zaken ook wel door de Utrogestan veroorzaakt worden.
    Nog maar 5 weken... De komende 7 weken kunnen niet snel genoeg gaan, dan ben ik toch al iets meer op mijn gemak happy.gif
  • Weet je de uitslag van je testen al @do?
  • Daarnet opgebeld voor het resultaat, dokter was precies druk, heb niet veel kunnen vragen (nu, had er ook niet echt). Zal dus verder de Utrogestan nemen tot de afspraak met de gynae.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld