Uitgerekend januari 2019

• @Do. Proficiat! Zeg wel wat vliegt de tijd! smile.gif
  • Hey @Do.
    Hoe gaat het daar met jullie kleine man? & met jou? helemaal de bevalling te boven gekomen? Kan je je draai/routine wat vinden?
    Aangezien onze mannetjes maar 1 dagje verschil zijn, zijn we beide dus nu aan de 8 weken gekomen..
    Wat vliegt de tijd hé!
    hier hebben we wel wat gesukkeld met krampjes en reflux, zijn naar de osteopaat geweest en voor de krampjes is het nu toch al een pak beter! verder hebben wij hier heel duidelijk het 6weken sprongetje gevoeld goofy.gif shocked.gif Waren een paar stevige dagen en korte nachten bij!
    Ik geef nog steeds borstvoeding & zo blij dat dit vlot verloopt..
    Zijn vandaag naar k&g geweest voor zijn eerste prikjes cry.gif denk dat ik er meer zeer van had dan hij zelf haha nervous.gif
    Ondertussen zijn we hier aan de 5.290kg en 55cm & heeft hij dus een mooie inhaalbeweging gemaakt bigsmile.gif
    groetjes
  • @Mumtobe wat een leuke update! Blij dat alles goed gaat bij jullie!
    Hier is de routine is er best snel gekomen, al was het in het begin wat lastig met de BV die niet goed op gang kwam (en nooit op gang is gekomen - hier dus ondertussen al weer flesjes... en samen met de flesjes kwam ook het schuldgevoel ponder.gif).Heel blij voor jou dat de BV wel goed lukt!
    Klein meneertje kwam niet genoeg bij, maar nu we overgeschakeld zijn op flesjes moeten we hem een beetje intomen! Was vorige week bij K&G 60 cm en 5,880 kg... waar is mijn baby naar toe? bigsmile.gif
    Hier ook naar de osteopaat geweest voor krampjes. Het is al iets beter, maar nog niet ideaal. Het zal er moeten uit groeien denk ik... Maar het is wel zielig hé. Je kan niets doen, behalve hem proberen te troosten. Gelukkig zijn ze het precies snel vergeten. Net als die prikjes bij K&G wink.gif
    Het is wel fijn dat er nu al meer interactie is hé. Dat lachende gezichtje wanneer ze je zien... love.gif

@Lolo Jij ook proficiat! Ongelooflijk hé... ik heb precies de indruk dat het van een 2e kindje nog sneller gaat content.gif

Geniet van jullie baby, mama's! Aangepast door Do. op 28/03/2019 12:41
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld