Uitgerekend januari 2019

• Ai... dat is minder... hopelijk is de pijn al beter!
    Het schiet wel allemaal goed op bij jullie! thumbup.gif
    Hier nog geen verandering op vlak van geboortekaartje, naam, suikerbonen... pffff, mijne vent is er precies gerust in, maar ik begin toch een beetje nerveus te worden. En mijn hoofd blokkeert precies, ik kan niet verder denken zolang we geen naam hebben... Hopelijk snel een openbaring bigsmile.gif!
    Hier ook 'liefdevolle' stampjes... Ik heb de indruk dat dit ventje een heel stuk actiever is dan ons eerste kindje. Ofwel ben ik dat al weer vergeten (dat geheugen zeg, een ramp!).
  • Sorry aan iedereen die me pbtjes stuurde voor de toevoeging in het januari groepje

Wij zijn op 13 augustus op 18w ons zoontje weer kwijt geraakt...

• Ik kan me niet voorstellen hoe jullie zich moeten voelen... Nog een prachtig sterretje aan de hemel...
    Ik wens jullie heel veel moed en kracht om hier samen door te geraken. Jullie kleine Rens zal samen met Lou in gedachten altijd bij jullie zijn.
    Dikke knuffel
  • Ik zag voorbijkomen dat er een regenboogje voor jullie onderweg is, Mipsie. Ik duim voor een vlekkeloze zwangerschap en een schat van een baby! love.gif

Hoe gaat het met de andere mama's in spe? Het gaat allemaal zo snel nu! bigsmile.gif
  • Hey @Do.
    Hier stilaan zijn gangetje.. denk alles wel rond te hebben .. wat ik ook echt wou voor de hele kerst/nieuwjaar heisa😂
    Suikerbonen & kaartjes besteld en betaald, enveloppen geschreven en postzegels geplakt
    Park staat in alle glorie te glunderen in onze living 😍
    Kleertjes en beddengoed allemaal gewassen en gestreken klaar in de klerenkast
    Kamertje helemaal af
    Co-sleeper paraat
    Vluchtzak staat klaar met al wat in maar nog niet alles..
    buggy en maxicosi + isofix paraat
    Hier dus enkel nog genieten en de feestdagen doorstaan! Alles begint wat langzamer en vermoeiender te worden.. regelmatig harde buiken en indalingspijn.. vorige week even een licht paniekje toen er plots veel water ontsnapte toen in neerzat op de stoel.. effe aan de monitor gelegen enzo maar buiten harde buiken alles oke, was urine 🤭 *shame*shame*
    Ons mannetje ligt al in goede positie met hoofdje beneden en woog vorige week op 30+3 1,5kg.. 7 dec is volgende afspraak bij de gyneacoloog!

Wanneer was jij juist weer uitgerekend? Hoe staat het nu met die zwangerschapsdiabetes?
  • Wauw @Mumtobe , je bent er echt al helemaal klaar voor! thumbup.gif
    Bij ons is het kaartje nog volop in ontwerpfase... (paniek!!!)
    Wasmand met kleertjes staat klaar om gewassen te worden, park hopen we nog mee te kunnen wachten tot de kerstboom weg is...
    En dan moet er eerst nog een nieuwe kast komen, om al het speelgoed van de oudste een beetje op te ruimen zodat er plaats is om het park te kunnen zetten. Hopelijk kan dat ergens in het verlof. En dan het bedje in onze kamer installeren... love.gif

Hier toch ook veel last van harde buiken en ik kreeg dit weekend de opmerking dat die baby precies toch al aan't zakken is...
    Aan de ene kant mag het wel snel gaan, maar aan de andere... welja, er moet toch nog wel wat geregeld worden tongue.gif
    Het begint toch allemaal wat moeizamer te gaan. We zijn nu 33 weken ver.

Die zwangerschapsdiabetes was ook weer plezant... Heb je eventjes? goofy.gif
    Belden ze me dus op dat de resultaten van de uitgebreide test ook niet goed waren en ik de dag nadien al moest langs gaan bij de diabetesverpleegkundige. Die heeft me enkel getoond hoe zo'n meettoestel werkt en wist mijn resultaten niet. Elke dag 7x prikken, geen suiker eten en veel beweging. Check. Week later opvolgafspraak bij diabetesarts en eerste bezoek bij diëtiste. Heb in die week geen enkele afwijkende waarde gehad bij een zelftest. Arts bekeek het resultaat van de suikertest en zei dat hij niet echt overtuigd was of ik wel zwangerschapsdiabetes heb. Er was 1 waarde die net het grensgetal was, dus erg overtuigend was het niet. Maar omdat ik nu toch in het systeem zat en omdat zw-diabetes kan verergeren later in de zwangerschap, blijf ik best af en toe eens zelf mijn suikerspiegel meten.
    Ondertussen zijn we al een paar weken verder, nog steeds geen enkele waarde die te hoog is (in tegendeel), zelfs niet die keer na die koekjes met chocolade... blush.gif Ik ging er van uit dat het echt slecht was, gezien ik zo snel langs moest gaan. Maar het blijkt dus al bij al wel mee te vallen. Ik ben wel blij dat ze het zo strikt opvolgen, al hadden ze toch mogen laten weten dat de waardes wel mee vielen. De schrik zat er toch eventjes goed in wink.gif.

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld