Uitgerekend januari 2019

• En @Do. Weet jij het geslacht ondertussen al?
    Hier vandaag 13 weken, vorige week woensdag nipt laten doen en dus wacht ik geduldig het resultaat af (niet dus.. weet met mezelf geen blijf hahaha)
  • @Mumtobe Nee, nog steeds in spanning aan het wachten op nieuws πŸ˜…. Ik gok op een meisje... Heb veel zin in zoet en vaak last van zure oprispingen en dat zou allebei kunnen wijzen op een meisje. Eens zien of het klopt 😁
    De warmte begint mij al parten te spelen, respect voor de mama's die nu in hun laatste weken zitten...ik hoop dat ze allemaal een fris zwembad in de buurt hebben πŸ˜‰
  • @Do. Ja hier ook.. veel last van stevige hoofpijn en ik zweet mij dood hier, kan er eeecht ni tegen bhah... ben al blij dat ik in de winter moet bevallen πŸ˜…
    Wanneer denk je resultaat te hebben? Ik hoop eind deze week 😩
    Bij ons gokte de gyneacoloog heeeeel voorzichtig op een meisje (maar ze wou eigenlijk ni gokken.. twas op mijn aandringen) maar als ik zo de nub en de 3d bekijk denk ik toch echt een jongen 🀐 enfin.. wachten wachten wachten
  • Hopelijk snel resultaat, @Mumtobe !

Vandaag EINDELIJK afspraak gehad bij gynae! Was eventjes nagelbijten maar dan enorme opluchting om ons klein wondertje dolle salto's te zien maken! love.gif
    Ook weten we nu het geslacht. Ik was helemaal overtuigd van een meisje en het is overduidelijk een jongen bigsmile.gif Maakte mij niet uit, zolang alles maar goed is.

En nu mag het echt wel een beetje gaan afkoelen! Puf puf!
  • @Do. Ooooh proficiat! Wat leuk πŸ˜¬πŸ‘πŸ»
    Hier vandaag effe gebeld naar genetica πŸ€•maar nog geen resultaat.. hopelijk morgen dan ofso.. ik denk een jongen, maar mijn vriend denkt een meisje
    Ben benieuwd!
  • Eeeeeeeen!!! Tis een jongen πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™πŸ’™
  • Wat leuk, proficiat! Haha, je had het al beter gezien dan de gynae πŸ˜‰
  • Hey iedereen, hier zijn we zwanger van een derde kindje!
    Nieuwe relatie sinds twee jaar en heb zelf nog twee zonen van bijna 8 en 11.
    Rara, ook deze keer opnieuw een jongen!
    bigsmile.gif

Intussen ben ik al minder moe dan de voorbije weken, al kan ik soms nog een serieuze dip krijgen en val ik plots in slaap voor een uurtje! De jongens zijn gelukkig wel heel begripvol smile.gif
    Sommige geuren, zoals die van wasproducten kan ik absoluut niet uitstaan drunk.gif Betert hopelijk binnenkort wel.
    Verder niet zoveel kwaaltjes, behalve af en toe menstruatiepijn.
  • Hey @Cinnamon ! Nog een jongen, dat wordt een vrolijke bende smile.gif
    Hopelijk ondertussen al wat beter wink.gif
  • Hoi!
    Nieuw hier ... volgens eerste echo uitgerekend op 2 februari, maar de echo erna was dan al weer wat vroeger.
    Bij m'n eerste kindje 2 weken te vroeg bevallen dus ik gok nu toch ook op januari smile.gif
    Is er een FBgroepje waar ik eventueel bij kan?
  • hallo iedereen, hier gaat het ook een jongen worden! Nr.2 want heb al een zoontje die volgende week 2 wordt. Ik zou ook graag bij het facebookgroepje willen! bigsmile.gif
  • Hier ook een 2de zoontje love.gif

Wie moet ik contacteren (en hoe) voor FBgroepje?
  • Ik denk dat je via @Mipsie of @Nr3 wel bij het facebookgroepje kan, maar laat gerust af en toe nog iets weten hier wink.gif
  • Bedankt voor de reactie Do. Ik had al gestuurd naar Mipsie maar probeer nu eens naar nr.3 dan smile.gif
  • Amaai, wat is het hier stil! bigsmile.gif
    Hoe gaat het met alle mama's in spe? Hopelijk stellen jullie het allemaal goed!

Zelf loop ik weer wat nerveus. 18 weken ver en ik voel de baby niet bewegen (zo af en toe iets heel vaag, maar ik kan nooit met zekerheid zeggen dat het de baby was...). Gynae zei vorige keer wel dat de placenta vooraan ligt, dus dit zal natuurlijk wel de reden zijn. (vorige zwangerschap voelde ik aan 15 weken al geregeld beweging) Maar toch, ik ga nu precies altijd onmiddellijk van het ergste uit. En dan constant een 'gevecht' in mijn hoofd: 'bel de gynae' 'ma neen, doe eens rustig' 'nee, bel!' 'stop eens met flippen, alles is okΓ©' .
    Ik word nerveus van mezelf! Hoog tijd dat we weer op controle moeten, dan ben ik toch weer eventjes gerust happy.gif
  • Bij @Mipsie is het niet goed, maar ze zal dat vermoedelijk zelf nog wel eens vertellen
    Dus heeft denk ik wel andere zaken aan haar hoofd
  • Dat is geen leuk nieuws om te horen... sad.gif
    Mipsie, een hele dikke knuffel en heel veel moed!

• @Do. Hier komt de vermoeidheid terug.. ook heel heeeel veel gerommel in mijn buik en bandenpijn! Nu ook 18+2 hier smile.gif
    Ik tel echt af naar de volgende afspraak bij de gyneacoloog op 12 september smile.gif
    Jij al voorbereidingen aant treffen? Wij hebben de lijst al gaan leggen smile.gif in september heb ik een weekje vakantie dan gaan we wat opruimen en de kamer leegmaken om er een babykamer van te maken smile.gif
  • @Mumtobe Amaai, jullie hebben niet stil gezeten! Hier nog geen lijst gaan leggen, weet ook niet goed wat er allemaal op te zetten, zo voor een tweede... ik twijfel dus nog.
    In de babykamer hoeft niet meer zoveel gedaan te worden, dus daar lig ik nog niet echt wakker van. Waar ik wel wakker van lig: mijn blaas tongue.gif en de naam... we vinden er maar geen! Het is tenslotte 'maar' 20 weken meer, die tijd zal vliegen!
    Fysiek hier nog niet veel veranderd, nog steeds af en toe misselijk, buik begint natuurlijk wel wat te groeien, af en toe wat rugpijn, maar het valt allemaal wel mee.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld