Uitgerekend januari 2019

• @Do. Jep! Bloeddruk terug 128/73 dus perfect 👍🏻 Morgen weer aan het werk.. maar denk toch dat ik ga horen voor andere uren te werken, 4 dagen 10u shiften en 1tje thuis is niet meer voor mij weggelegd nu.. dus proberen over te schakelen naar de 2 dagen van 10u en 3 van 6u 🤞🏻
  • Voorzichtig maar wel blij

Hoi, ik durf me hier nu pas voor te stellen eigenlijk. Ik heb in maart een miskraam gehad op 6w. We hadden al slecht nieuws voor 5w maar moesten natuurlijk wachten tot de natuur z'n ding deed.
    In mei een positieve test gehad (meer eigenlijk, heb er ineens super veel gedaan op een week tijd) en hier ben ik dan, 9w1d zwanger smile.gif We hebben vorige week de eerste echo gehad met een mooi kloppend hartje, dus ik durf nu meer te geloven dat dit goed zit. Ik ben uitgerekend voor 29januari smile.gif

Aangepast door SamanthaV op 27/06/2018 12:52
  • @Mumtobe Ander werkritme lijkt mij idd geen slecht idee!

@SamanthaV Proficiat! Ik duim dat het deze keer allemaal perfect mag gaan!

Vandaag 10 weken ver en zo mottig als iets. Echt, ik had gehoopt dat het nu al wat beter ging gaan drunk.gif goofy.gif
    Maar we klagen niet!
    Ik zou het graag al aan mijn familie vertellen (heb ik toch een klein excuus voor die berg strijk die steeds groter wordt en die ramen waar je steeds iets minder door ziet), maar ik wil eerst nog een goeie echo zien. Maar dat is nog zo lang! Volgende echo is pas 26/07, NIPT de 9e. En zo zitten we steeds weer af te tellen happy.gif
  • @Do. Hier ook met momenten zo mottig als een krab 😂 verder kan ik nu ni echt klagen.. trouwens in zie ons allemaal nog zitten in de nod groepjes hopende op EINDELIJK goei nieuws!!! Dus 😂 wij mogen ni klagen! We hebben er zo hard voor gewenst hahahaha 🙄 anyway! Heb net men eerste dag werken erop zitten en ik voel mij net 80 jaar.. zo kreupel als iet.. alles doe pijn 😂 dus vanavond een WELVERDIEND frietje tijdens de voetbal 😍❤️ Mjammieeeeeee! Relaxtimeee
    Mijn familie (mijn ouders en schoonouders) weten het al.. ik kon het niet meer verbergen altijd mij dingen serveren die ik nimeer mag eten of drinken, dan die misselijkheid enzo dus we hebben het maar gewoon gezegd.. het grote publiek moet wachten tot het resultaat van de nipt
  • Hallo allemaal !

Ik heb een 3-tal weken ontdekt dat ik 8 weken zwanger ben van ons 2de kindje...
    Het was ongepland, aangezien wij voor onze dochter 3 jaar hebben moeten proberen en uiteindelijk via ICSI is gekomen, zeiden ze ons dat we nooit natuurlijk zwanger zouden geraken ...
    Wel dat wonder zit momenteel in mijn buik smile.gif
    Mijn dochtertje is zelf nu 14 maand, dus ze gaat echt wel nog klein zijn zelf... wat héél zwaar gaat zijn volgens mij... maar we geraken er wel door ! smile.gif
    Vandaag ga ik voor de 2de keer naar de gynae voor de NIPT-test en nekplooimeting smile.gif Uitgerekend voor 22/01.
  • Proficiat @Jinneke! Succes bij de gynae vandaag.

Gek hoe het soms allemaal kan lopen hé...
    Je kleine meid zal een super zusje zijn! Het zal misschien wel wat pittig zijn in het begin, maar je bent dan ook sneller van de lastigste jaren af wink.gif Ik ben zelfs een beetje jaloers op jullie planning bigsmile.gif (had graag een gelijkaardig leeftijdsverschil gehad, maar je kan de natuur niet forceren hé. Ons eerste kindje is er nu 2,5 j.) Die kleine spookjes laten zich duidelijk niet plannen love.gif
  • @Do. bedankt ! Wij hadden het niet gepland, wij zijn eigenlijk een heel moeilijke periode doorgegaan met onze dochter... zij had nierreflux en is op 9 maanden geopereerd geweest voor dit op te lossen, maar daarvoor had ze wel al 7x in de kliniek gelegen... dus wij waren eigenlijk nog maar juist echt aan het genieten van onze tijd samen smile.gif maar goed, we moeten daarvoor nu 20/07 naar het UZ Leuven om daar hoogstwaarschijnlijk te horen dat ze genezen is !
    Gisteren was alles ok bij de gynae, heel actief ! ze zei dat ik het snel zou voelen.
    Ze heeft ook een vermoeden van het geslacht, maar volgende week einde van de week weten we dit waarschijnlijk zeker met de uitslag van de NIPT-test smile.gif
  • Ik wou eerder al reageren, maar de site werkt echt heel slecht de laatste dagen... beetje last van de warmte waarschijnlijk bigsmile.gif

Wat jammer dat de eerste maanden met jullie kleine meid zo moeilijk waren. Gelukkig gaat alles nu de goede richting uit.
    Dubbel genieten dus!

Vanmorgen had ik bloedafname voor NIPT, hadden ze mij vooraf toch mogen laten weten dat ze daarvoor zowat 5 liter bloed nodig hadden, haha! bigsmile.gif Op de terugweg dan maar gestopt bij de bakker. Een rijsttaartje om opnieuw krachten op te doen tongue.gif

Hopelijk gaat het ook met alle andere mama's prima!
  • @Do. Heb het ook gemerkt van de site surprised.gif en idd. S3rieus wat bloed he wink.gif
    Hier gefuldig aan het wachten op de uitslag.. ten laatste donderdag normaal smile.gif maar ze had al ren licht vermoeden van het geslacht smile.gif
  • Heb je zelf een vermoeden wat het zou worden?
    Amaai, het labo werkt bij jullie een stukje sneller, ik mag de resultaten 'ten vroegste' binnen twee weken verwachten.
  • @Do. ik heb een voorgevoel dat het een jongen gaat zijn happy.gif en ja, wij zitten rechtstreeks in Leuven, waar de testen ook worden uitgevoerd... dat is een groot voordeel natuurlijk happy.gif
  • @Jinneke Haha, ja, dat scheelt duidelijk in tijd bigsmile.gif Het schijnt dat je op echo's sneller zeker kan zien als het een jongen is, meisjes houden blijkbaar meer van mysterie. Als dat waar is, zou je voorgevoel wel eens kunnen kloppen love.gif
  • Hoi hoi!

Ja die problemen met de site.. wat een stilte hahaha! Hier de 11 weken net bereikt 😍 20ste een echo en nipt! Ik heb geen flauw idee wat ik moet denken.. de ene moment denk ik tis een meisje.. de andere denk ik nop tis een jongen! 😪 ben allesinds MEEGA benieuwd!!!
    Hier begint het buikje moeilijk te worden om te verstoppen.. vooral tegen de avond aan 😋 hebben ook nog leuke echo gehad.. echt een ontzettend beweeglijk babytje 😍 leuk om te zien!

Ben benieuwd wat het gaat worden voor jullie 🤭👍🏻👍🏻👍🏻
  • We hebben gisteren de uitslag gekregen smile.gif toch een meisje ! smile.gif ben wel ergens blij gaat leuk zijn 2 meisjes op korte tijd ...
    Maar het wordt wel zoeken naar een naam ... wat past er bij Renée ? haha bigsmile.gif
  • @Jinneke Ooh, twee (ofja... drie!) prinsesjes in huis! Papa zal het geweten hebben bigsmile.gif Ik ben ook al bezig met namen zoeken en het loopt voor geen meter. Misschien wacht ik best tot we het geslacht weten, dan hoeven we er maar eentje meer te zoeken, haha! Bij Renee kan echt heel veel (vind het zelf ook een supermooie naam trouwens!).

@Mumtobe Blij dat jouw mini'tje het goed doet! Zo'n echo zorgt toch echt wel voor wat gemoedsrust hé?

Zelf heb ik de laatste dagen 'last' van steken en mijn borsten zijn een heel stuk minder gevoelig, dus af en toe wel een beetje paniek. Maar ik probeer rustig te blijven. Ik had graag mijn oudste schatteke mee genomen naar de gynae, voor de volgende echo. Maar nu twijfel ik wel of dat een goed idee is. Want, wat als het niet goed gaat met mini?
    Het buikje valt hier nog niet op, of toch niet echt naar de buitenwereld toe... da's dan één van de weinige voordelen van zelf wat dikker te zijn goofy.gifAangepast door Do. op 11/07/2018 10:00
  • @Do. bedankt ! Ik moest zelf wel even wennen aan de naam, maar ben er superblij mee uiteindelijk smile.gif mijn vriend is met die naam afgekomen smile.gif zou wel in dezelfde stijl willen gaan ... zowa frans/klassevol smile.gif
    Hier vooral misselijk nadat ik de vitamines gepakt heb, maar dat was bij ons Renée ook sad.gif
  • @Do. Wanneer weet jij de uitslag van de NIPT-test ongeveer ? smile.gif
  • Vorige week zeiden ze 'ten vroegste binnen twee weken'. Dus nog eventjes wachten 😅.
    Ondertussen is die buik immens gegroeid, zal de gynae toch eens vragen of het er geen twee zijn, thaha!

Hoe gaat het met de andere mama's in spe?
  • Hier ook hoor, kan het niet meer verzwijgen en ben uiteindelijk nog maar 13 weken goofy.gif
    ach ja, bij ons Renée zag je het maar op 6 maand en dat vond ik niet leuk happy.gif
  • Hallo allemaal !

Ik heb een 3-tal weken ontdekt dat ik 8 weken zwanger ben van ons 2de kindje...
    Het was ongepland, aangezien wij voor onze dochter 3 jaar hebben moeten proberen en uiteindelijk via ICSI is gekomen, zeiden ze ons dat we nooit natuurlijk zwanger zouden geraken ...
    Wel dat wonder zit momenteel in mijn buik smile.gif
    Mijn dochtertje is zelf nu 14 maand, dus ze gaat echt wel nog klein zijn zelf... wat héél zwaar gaat zijn volgens mij... maar we geraken er wel door ! smile.gif
    Vandaag ga ik voor de 2de keer naar de gynae voor de NIPT-test en nekplooimeting smile.gif Uitgerekend voor 22/01.Jinneke @ 4/07/18

ik breek even in hier! gefeliciteerd! ik ken je nog van in de icsi-periode! ik ben ook eindelijk zwanger (hopelijk blijvend nu, heb 3 maand geleden miskraam gehad) , heb nieuwe partner nu
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld