Uitgerekend jan 2020

• Ghost, ik zie dat je anoniem post. Om een privébericht te sturen (dis met dat envelopje), ga je denk ik wel eerst een account aan moeten maken/ in moeten loggen
  • Ghost je moet ingelogd zijn om pb te kunnen sturen
  • facebookgroepje

het is me gelukt ik ben ingelogd en jullie zullen mij wel zien verschijnen in het facebook groepje, want ik wil veel lezen, is mijn 1ste zwangerschap
  • Dag meiden ik wou nog even meegeven dat ik hier dus officieel een miskraam heb gehad en dit is dan ook al mijn 6e, waardoor er nu grote controle wordt gehouden en mijn bloed eens volledig wordt onderzocht...
    Heel veel succes en genot van jullie zwangerschappen! Hier zal het normaal niet meer voor dit jaar zijn, effe rust wink.gif
  • X

Hallo allemaal,

Mag ik me ook melden?
    Ik heb deze ochtend een test gedaan en daaruit blijkt dat we voorzichtig mogen hopen op een klein boeleke eind januari 2020 love.gif

Mag ik gezellig mee kletsen?

Ik heb nu een positieve test. Hoe snel zijn jullie nadien bloed gaan prikken? Hoe lang duurt het dan voor je een officiële uitslag hebt?
  • Veel sterkte, Tineke.

Proficiat, @BabyCo . Ik denk dat de meesten een van de dagen na de positieve thuistest bloed laten prikken bij hun huisarts. Ik wilde deze keer een weekje wachten, maar ben uiteindelijk 16 dagen na mijn eisprong langs de dokter gegaan, omdat ik wat last had van spotting en bloedverlies. Bij ons heb je de bloedresultaten in de namiddag als je ‘s ochtends bloed laat trekken. Er is een geheim facebookgroepje, moest je interesse hebben.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld