Uitgerekend februari 2020

• @Sophia vandaag de eerste echo, geniet ervan en hopelijk is alles okeπŸ’•πŸ’•
  • @Jolien28 inderdaad! Ben zo nerveus aaaaargh! Moet mezelf echt kalmeren want mijn hart bonkt in mijn keel... En het is pas vanavond dus dat belooft voor de rest van de zag... Zelden zoveel stress gehad voor iets. Normaal ben ik een kalm persoon nochtans..
  • @sophia oooh snap ik heeeeeel goed!!!! mijn vorige echo was ook 's avonds, was een dag sterven. Ben heel blij dat ik woensdag al om 9u30 mag gaan smile.gif

Veel succes Sophia!!! Geniet ervan!
  • @Sophia ik kan het mij heel goed voorstellen en diene dag gaat dan totaal niet vooruit he...
    Wij duimen met jou meeπŸ‘πŸ’•

@Princess nog 2x slapen voor onsπŸ˜ƒπŸ’•
  • Onze eerste echo was super. Een perfect hartje zien kloppen. Alles erop en eraan. Wel 3 dagen vooruit geschoven dus uitgerekende datum is nu 14 februari. Een valentijntje ❀️❀️
    We hebben ook meteen de rest van de familie ingelicht en iedereen is superblij.
    Ik zit eventjes op een roze wolk momenteel 😍
  • @Sophia oooh geweldig nieuws! Zit al de hele avond aan jullie te denken!
    Ben heel blij voor jullie πŸ’•
    Jaaa geniet nu maar van die roze wolk, geweldig ❀️
  • @Jolien28 zo lief, dankjewel! Jij kan nu ook beginnen aftellen. Hoe laat moet je woensdag gaan?
  • Ohhh super @sophia! Zo blij voor je! Was hier al een paar keer komen piepen.

GENIET!πŸ’•
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld