Uitgerekend februari 2020

• @kate25 iedereen doet waar hij zich het beste bij voelt hé wink.gif maar ik vertrouw in restaurants wel dat ze de groentjes gewassen hebben. Maar als je je er niet goed bij voelt, zeker niet doen! Vooral je eigen gevoel volgen

Proficiat @jolien28 ! Hier wordt de misselijkheid erger en erger, en de vermoeidheid ook. Jij al veel last? 17/7 is ook mijn volgende echo dus we kunnen samen aftellen!
  • @Princess merci 🤗 ja de misselijkheid wordt ook maar erger, vandaag op het werk moeten naar buiten gaan want was zo ongezond🤭 en doodop als ik van het werk thuis kom.. Hoe zit de toxoplasmose bij jou?
  • Leuk dat er hier wat meer gepraat wordt smile.gif.
    Proficiat @Jolien28 ! Voor jou ook een eerste kindje, leuk!
    Dan zijn de dicht bij elkaar uitgerekend, ik 23/02 smile.gif.
    Volgend jaar een schrikkeljaar... wie weet op 29/02 bigsmile.gif
  • @Kate25 dankjewel🤗 ja spannend he 🤗
    Hoe is het bij jou met de kwaaltjes tot hiertoe?
    Ben wel niet immuun voor toxoplasmose en kan me daar soms wel wat zorgen over maken..Zeker omdat we in augustus op vakantie gaan naar Frankrijk..
    Haha ja ik heb er ook al aan gedacht dat het volgend jaar een schrikkeljaar is🤭
    Wanneer is jouw eerste echo gepland?
  • @Jolien28 - ik ben ook niet immuun voor toxoplasmose (dat wil dus wel zeggen dat je in je hele leven dat nog nooit gehad hebt, zou wel heel straf zijn dat je dat nu ineens zou oplopen...) , wel immuun voor CMV.
    Mijn eerste echo is op 9 weken, 22 juli... nog lang dus.

Buiten moe en soms kort van adem, weinig kwaaltjes..,
  • @Kate25 ik heb 17/7 men eerste echo,spannend maar nog ff wachten🤗

Ik ben soms ook kort van adem 😮 en idd, heel moe en soms heel misselijk 😮

We houden elkaar wel verder op de hoogte 💕
  • 😥 Iemand van jullie ervaring met harde buiken héél vroeg (volgens berekening van de dokter 6 weken en 6 dagen) in de zwangerschap.
    Ik ga ervan uit dat het harde buiken zijn. Pijn komt en gaat en vertrekt vanuit de lies en trekt dan door naar midden van de buik.
    Zit ook een zekere regelmaat in. Naar de verloskundige gebeld daarstraks en die zei dat zolang ik geen bloed zag ik er mij geen zorgen in moest maken en het gewoon rustiger aan moest doen. Ja hallo, makkelijker gezegd dan gedaan. Nu, met te rusten zakt het wel weer weg. Wat mij nog meer doet denken dat het echt wel al een soort harde buiken zijn.
    Ik heb vandaag ook niet bijzonder veel gedaan eigenlijk. Had een dagje vrij. Ben wel gaan fietsen en thuis nog wat gedaan, maar morgen tijdens het werk ga ik wel nog 10000 keer meer doen. Als ik morgen ook last heb ga ik er toch héél sterk op aandringen dat ze mij zien en op rust zetten.
    Tis toch ff lichte paniek hier. 😥

Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld