Uitgerekend - December 2019

• @decmama, welkom en proficiat met je zwangerschap! Ik denk dat @Laraatje intussen misschien een Fb pagina heeft aangemaakt. Ik wacht nog een beetje tot de volgende echo.
  • Dames, jullie a meer symptomen ondertussen of nog steeds enkel een test om de zwangerschap te bevestigen?
    Ikzelf voel niks. Wat tot grote onzekerheid leidt.
    X
  • @-mama- , ik kan heel moeilijk slapen. Ben dood op maar vind mijn draai niet in bed. Mijn borsten zijn pijnlijk. Verder ook niet echt kwaaltjes.
  • @smile dat slecht in slaap vallen heb ik ook.
    Borsten zijn gewoon β€œzacht” zoals altijd.
  • Ik pik even in al ben ik van een andere uitgerekende maand, maar maak je niet te veel zorgen over die symptomen, bij mij kwam t ook laat, en er gaan momenten zijn dat je ernaar verlangt dat het gewoon ff niet meer is. Dus geniet er nog ff van 😊😊
  • Dankjewel @Nananou . Wat noem je laat?
    X
  • Ik denk dat ik pas in week acht a negen echt wat misselijk begon te worden. Ik heb zelf ook gewoon niet zo heel veel symptomen. Beetje grotere borsten, 2-3 weken misselijk geweest, maar dat begint deze week ook alweer af te nemen. Anderzijds is het bij mij op een andere manier moeilijk geweest. Heb een aantal keer bloedingen gehad en daar werd ik ook ongerust van. (Altijd geen grote issues, maar het is niet wat je op zo’n moment wil zien). Ik weet hoe moeilijk t is om er rustig onder t blijven, maar probeer er wat van te genieten πŸ˜‰
  • Vrolijk Pasen iedereen ! easterbunny.gif
    Ik vertrek dinsdag op verlof, er even tussenuit.

@-mama- , heb jij dinsdag je eerste babydate? Veel succes! Ik duim mee voor een stevig plakkertje!

Hoe gaat het verder met jullie?

• Vrolijk Pasen @smile en anderen!!

Dankjewel! smile.gif
    Pas woensdag een babydate. Nog 3x slapen. Zo spannend!!!!
    Ik heb nu reeds 3 dagen wel eens last van bandenpijn. Als ik te snel op sta, of bruusk draai,...
    Verder nog steeds niks van symptomen.

Geniet van je verlof!
    Ik laat woensdag zeker iets weten. (17u een afspraak)

x
  • Hallo iedereen
    Ik kom mij hier ook even aanmelden. Ik heb eergisteren ontdekt dat ik voor de 3de keer zwanger ben. Beetje onverwachts. Ik zou morgen 4 weken moeten zijn. Heb ondertussen al 3 testen gedaan en ze worden steeds donkerder. Dinsdag moet ik bloed laten prikken en 27 mei mag ik voor een eerste echo gaan. Vind het jammer dat het zo laat is. Bij mijn 2 eerste kindjes mocht ik al op 6 weken gaan. Ik ben ook wel een beetje ongerust omdat ik weinig kwaaltjes voel. Mijn borsten doen af en toe wat pijn en ben heel emotioneel maar bij mijn laatste zwangerschap was ik vanaf dag 1 heel misselijk en dat heb ik nu niet. Ik hoop dat het goed blijft gaan want ik ben ondertussen ook al 37 jaar
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld