Uitgerekend augustus 2019

• @Mammie84 blij je naam hier tussen te zien staan! Ik duim dat alles goed blijft gaan met jullie regenboogje! X
  • @Mammie84 we lopen echt gelijk.
    Wij hebben gisteren onze echo gehad.
    Alles in orde tot hier toe ! OEF !
    Ik heb wel echt veel last van heel veel hoofdpijn. Verschrikkelijk. Ik probeer niet altijd een dafalgan te nemen maar constant hoofdpijn hebben is echt niet fijn tired.gif
  • @Asil : hoofdpijn kan heel vervelend zijn. Hier ook af en toe. Maar van deze zwangerschap mag ik totaal niet klagen.
    Ik voel me eigenlijk super goed tot nu toe.
    Ons kindje maakt het zo te zien ook goed. Volgende week hebben we normaal de uitslag van de nipt test.
    Ik kijk echt al zo hard uit naar ons kindje!
  • Onze gyn had al een gokje gewaagd naar geslacht toe. Zou weer meisje zijn maar uiteindelijk zal de nipt test wel 99% duidelijkheid brengen.
    Bij jullie al een idee van geslacht ?
  • @Asil : wij krijgen een jongentje. Dinsdag de resultaten van de nipt gekregen. Alles is inorde.
    Begin volgende week ga ik nog eens langs de vroedvrouw als er niets tussenkomt.
    En dan twee weken later nog eens naar de gyne.

wave.gif
  • @Mammie84 proficiat !
    jullie hebben de resulaten van Nipt precies snel.
    Wanneer zijn jullie naar gyn geweest ?
    Wij 20/02. Ze hadden ons toch verteld toch twee weken te wachten.

Heb sinds een uurtje echt pijnlijke steken links. Kan me niet herinneren dat bandenpijn echt pijn doet ...
  • Net ook maar even gebeld en ze hadden resultaat al binnen.
    Alles oké en het wordt wel zeker een MEISJE smile.gif
  • 19 februari naar de gyne geweest en exact de dinsdag erop de uitslag.
    Vorige keer ook binnen de 7 dagen de uitslag.

Proficiat met jullie meisje!
  • @Asil : bandenpijn kan soms echt wel vervelend zijn of zelfs wat pijn doen.
    Ons buikje begint te groeien eh.
    Al zie je nog niet veel bij mij.. vorige zwangerschap al zéér duidelijk.
    Ochja dat buikje zal wel komen.
    Dit maakt het werken nu nog makkelijk. Eens die buik in de weg zit gaat dat niet zo goed meer.
    Nog een tiental weken werken en ik ben thuis!
  • @Mammie84 Zit je in de zorgsector dat je binnen tien weken al thuis mag zijn ?
    We zijn op dezelfde dag uitgerekend ! Was een Kadootje van de SINT bigsmile.gif
    Ik hoop pas te moeten stoppen de week voor ik moet bevallen. Kwestie van veel verlof erna te hebben. Dat verlof ga ik nog verlengen met een maand ouderschapsverlof en daarna weer in 4/5de werken denk ik .
    Hoe verloopt de telling van ouderschapsverlof als je verplicht vroeger moet stoppen ? ben je dan ook maar 1 week kwijt ?
  • @Asil , ik werk als huishoudhulp. Helaas dan ook zes weken kwijt... Maar ik neem ook ouderschapsverlof.
    Kan ook niet anders want er is pas plaats van januari in de crèche. En voor mij is het goed zo. Wil men kleintje niet zo snel wegdoen..
  • @Mammie84 Ja hier ook thuis tot januari .
    jammer van die 6 weken.
    Eigenlijk niet fair dat je er 6 moet opofferen als ze je VERPLICHT thuis zetten.
    Met welke reden mag je niet meer werken in jouw sector ?
  • Omdat de meeste tegen dan echt niet meer kunnen.
    Bij mijn 3de zwangerschap was ik toch blij als ik kon stoppen.
    Het was echt zwaar. Ik heb toen eerst nog 1 week verlof ingezet...
    Vorige zwangerschap zat ik nu al thuis met serieuze bekkeninstabiliteit.. gelukkig nu nog alles goed onder controle.
  • Ja dat geloof ik dat het wel zwaar kan worden. Een hele dag op je voeten...
    Ik heb een bureaujob dus ik kan tot de laatste week normaal wel doorgaan.
    Hoop ik althans.
  • Tot nu toe mag ik niet klagen. Maar tegen de avond krijg ik het toch al iets wat zwaarder.
    Tenlaatste om 9 uur wil ik op bed liggen... Dan heb ik echt wel rust nodig. Slapen doe ik dan nog niet hoor.
    Maar gewoon wat rusten.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld