Uitgerekend april 2019

• @Charlotte1987 Dat lijkt me echt stress. Gelukkige is alles ok met je kleintje. Hopelijk komt er geen vervolg aan. Gaan ze het nog extra controleren nu?
  • @LiesV ja dat is nu echt zo die onzekerheid.
    Vrijdag terug controle bij gynaecoloog, en dan hoor ik meer. Vrijdag ook de nipt-test.
  • Dan zullen vrijdag extra voor jullie duimen... Ondertussen is het wel gestopt?
  • @LiesV ik ben logopediste, maar sta ook op speelplaats ed...jammer genoeg veel vechters en agressieve kindjes 🤔
    @Mutihae3 Amai,ik zou het niet kunnen! Chapeau!
    @iedereen: hopelijk zijn alle kwaaltjes al wat minder? Hier is de misselijkheid wel veel minder, maar nu heb ik veel last van mijn darmen. Deze zitten precies vol lucht ofzo 🤔 echt pijnlijk soms... Herkent iemand dit?
  • @Miekemaaike ik herken dat ja, vorige zwangerschap was ik serieus geconstipeerd, kon heel erg veel pijn doen en dan niet naar de WC kunnen is de hel tongue.gif. Ook deze keer heb ik last van mijn darmen, gelukkig wel minder erg. Kan ook door ijzer in je zwangerschapsvitaminen komen. Ben je wat geconstipeerd of niet?
  • @Miekemaaike : ik stuurde je een pb hier, ivm de fb groep smile.gif

Had hier al eventjes niet meer mee gelezen!
  • Echo 12 weken

Hallo,

Ik heb vandaag een echo laten uitvoeren en ben momenteel 12 weken.
    Op die echo zie ik staan 11,8cm / 1,8 / 22Hz.

Is er iemand die weet wat dit juist betekent? Ik dacht eerst de grootte, maar 11cm lijkt me toch echt nog niet mogelijk na 12 weken.

Iemand die hier meer over weet?

Alvast bedankt!

Grtjs,
    Jana
  • @Jana normaal tussen 5,5 en 6 5cm
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld