symptomen of ziek?

• symptomen of ziek?

Herkent iemand deze symptomen?

ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben. Nu heb ik echt van alle symptomen maar ik vind het toch wel wat veel zo vroeg in de zwangerschap...
    Ik ben de hele dag opgeblazen, mijn buik lijkt echt al enorm. Hierbij het ik continue het gevoel dat mijn eten niet "passeert" zeg maar, ik heb dus de hele tijd het gevoel dat het ergens blijft steken en er elk moment terug kan uitkomen met een brok in de keel gevoel en extreem maagzuur (dit gebeurt tot nu toe gelukkig nog wel niet tongue.gif )
    En dan heb ik nog continue het gevoel dat ik naar het groot toilet moet, terwijl ik eigenlijk ECHT moeilijk kan gaan.
    Dat terwijl ik alle "typische kwaaltjes" niet heb, dus niet vaker plassen en geen pijnlijke of gespannen borsten.
    Ik begin te twijfelen of die klachten wel van de zwangerschap komen of dat er iets anders aan de hand is..
  • Hoi

lijkt me perfect normaal hoor !
    Dat opgeblazen gevoel is bij mij nu eindelijk iets minder aan het worden ! smile.gif dus reken dat maar als zijnde een typisch kwaaltje.
    Het niet kunnen eten is ook heel common. Niets raar aan wink.gif gewoon zwanger.

Dat van naar het toilet moeten heb ik persoonlijk nog niet ervaren.
    Hoelang ben je zwanger ?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld