Puistjes ? Zwanger

• Puistjes ? Zwanger

Zijn er mama's of mama's in spe die last had heel vroeg in de zwangerschap van puistjes zo veel puistjens die ook pijn doen.
  • Oh ik sta onder de puisten. Op mijn kin op mijn voorhoofd. Maar ook op schouders rug en borsten. Net alsof ik weer in mijn tiener jaren zit. Ze doen dan alleen geen pijn. Maar ben ze liever kwijt dan rijk hoor..
  • Ik heb ook last van puistjes op mijn rug vooral ... pijn doen ze niet.
    Ze zijn gelukkig iets minder aan het worden denk ik smile.gif hoop ik ! Maar dat dacht ik ook even van het opgezwollen gevoel van darmen maar dat is nog niet verdwenen content.gif Te vroeg VICTORIE gekraait bigsmile.gif
  • Ik heb er ook weer hard last van op mijn wangen. Verder niet, gelukkig! Maar hoort erbij zeker? smile.gif
  • Hier ook een puistenkopje bigsmile.gif Heel vervelend, maar pijn doen ze niet. Heb dat bij mijn eerste zwangerschap niet gehad smile.gif
  • Heb dit in het eerste trimester ook gehad, daarna is dat stelselmatig weggetrokken. Absoluut niet fijn, precies terug een puber tongue.gif
    Maar goed, van alle zwangerschapskwaaltjes, vond ik dat wel het minste!
  • Hier ook veel last van gehad in eerste trim, maar nadien beter smile.gif
  • puistjes zijn volledig weg dus ... OEF !!
  • Ik totaal geen last van puistjes. Zonder de zwangerschap heb ik normaal wel last van puistjes
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld