Op zoek naar een gynaecoloog

• Hey allemaal,

Ik ben op zoek naar een gynaecoloog maar nu hoorde ik van een vriending dat je voor je eerste echo je gynaecoloog niet kunt kiezen aangezien niet alle gynaecologen een echo doen. Klopt dit?

Bedankt voor de reacties en succes met jullie spruitjes! thumbup.gif
  • Welke regio?
  • in antwerpen in dokter Nathalie Jordens een heel goeie! zij heeft in haar prive praktijk ook een 3D staan, en doet deze er kosteloos bij vanaf het moment dat er iets te zien is op 3D (zo ongerveer 16 a 20 weken) bij elke check-up echo en fotos. Hebben van de vorige zwangerschap echt hele reeks fotos. wink.gif
    zij zit in de miraeusstraat in antwerpen. en werkt samen met st augustinus in wilrijk. Best toch naar de prive gaan, is a) goedkoper, en b) betere kwaliteit van de echos (wat ik wel zeer belangrijk vond) ook hebben nniet veel artsen 3D en gebruiken ze dit niet zo vaak.

succes met de zoektocht!
  • Ik weet niet in welke regio je op zoek bent, maar ik ben bij dokter Van Holsbeke in Genk en ben er zeer tevreden over.

Groetjes en veel succes met de zwangerschap
  • @ MissSnivelis: Ik heb nochtans gisteren mijn 12w echo gehad en ik heb een mooie foto in 3D en 4D content.gif Dus het kan wel vroeger hoor!

Ik zit bij dr. Oeyen, verbonden aan St Vincentius in Antwerpen. Geweldig lieve man, heel rustig en duidelijk, neemt zijn tijd, ... Zijn privépraktijk is ook echt kei relaxed ingericht, en heeft uitstekende apparatuur. Ook hier hoef je niets bij te betalen voor 3D of 4D.
  • Als je in't ziekenhuis van Genk bent, zou ik Dr. Tinne Mesens aanraden! Super dokter!!!

Groetjes!
  • Dr Jordens Nathalie st. Augustinus

Ik wou vragen wie heeft ervanring met dr Jordens in St augustinus. Ik zoek een gynaecoloog voor mijn zwangerschap.
    5 jaar geleden ben ik in jan palfijn bevallen.= absoluut slechte ervaring meegemaakt!!!
    Ik heb gehoord dat ze een goed is. Heeft iemand meer ervaringen? Bedankt
  • Dag Lisa, volgens mij mogen er geen artsen besproken worden in het forum. Mijn gynaecoloog is ook verbonden aan Sint-Augustinus. Stuur me gerust een priv√© berichtje
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld