Nooit durven denken..

• Nooit durven denken..

Hellowtjes,,

3 maanden geleden hebben we besloten om van ons kleine meid een grote zus te maken.
    Nooit gedacht, of durven denken dat het zo snel zou aan..
    Begin Augustus --> Pil gestopt.
    Augustus2018 --> Menstruaties.
    September2018 --> Menstruaties.

Maar dan..
    Oktober2018 --> zouden we kunnen zeggen "menstruaties".. Maar neen 6 dagen overtijd..
    Mij een week misselijk en slecht voelen, .. sporadisch eens overgeven..
    Maar op 25/10 (5de dag overtijd) en 26/10 (6de dag overtijd) immens veel overgeven en enorm ziek zijn.
    Ik ben studente verpleegkunde en doe momenteel stage, maar op 26/10 om 10u00 naar huis gestuurd, 10u15 bij de HA aangekomen, ..
    Mijn verhaal gedaan: Zwangerschapstest --> lichte roze streep. Voor de zekerheid bloedtest --> 17u terugbellen.
    Na HA-bezoekjes naar huis gegaan, ik heb geslapen en geslapen en nog eens geslapen!
    Om 17u15 gebeld voor bloedresultaat, zij ging mij terug bellen na haar consultaties. Lekker spannend.
    Om 26/10 om 18u22 kregen we het verlossende telefoontje: " Ik heb hier de bloedresultaten, en ik kan je proficiat wensen, .. u bent zwanger.."
    Ik wist niet wat ik hoorde, ik zette de luidspreker van mijn gsm aan voor mijn partner..
    Ik herhaalde "Wat ben ik? Zwanger? Dus ik zwanger!?"
    Zij herhaalde: "Proficat, Stefanie, U bent zwanger"
    Mijn partner trippelde maar rond en wist niet wat ie hoorde, de dag nadien drong het pas door met hem.

Ze schatten op een héél prille zwangerschap van maar liefst 3weken.
    Komende week heb ik afspraak bij Gyné.

Zo spannend.
    Ons wens komt uit, hopelijk komt alles goed! candle2.gif

Liefst, Steffie. wave.gif
  • Gefeliciteerd
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld