Eerste Zwangerschap

• Eerste Zwangerschap

Hallo Allemaal,

Van de 11ste februari voelde ik mij wat miselijk gedurende 1week, en had 1 dag veel witverlies.
    Wij zijn in dat weekend naar de zee gegaan, en ben snachts nat in het zweet wakker geworden.
    Wat heel gek is want ik zweet nooit.
    Ik dacht kom ik ga even een test halen (3dagen voor MS).
    Deze test was negatief.
    Toch voelde ik mij bizare en dacht 1dag voor mijn MS ik doe het nog eens ..
    Eerst keek ik in de vluchte en zag dat het negatief was. Wanneer ik de test goed bekeek (het was ochtend 😅) stond er duidelijk een + .
    Ik realiseerde mij toen het nog niet zo goed. Dus de dag dat ik mijn MS zou moete krijgen deed ik een clearbleu Digital test.
    Daar stond duidelijk een + op en 1,2 weken. Wat ik niet wist is dat ze tellen van de eerste dag van u laatste MS.
    Dat zou dan uitgerekend 4weken en 5dagen zijn nu.
    Nu had ik zo een opgeblazen gevoel en vermoeit. Gelukkig niet overgeven.
    Enkel heb ik nu opgezette halskleren en keelpijn. Wat wel vervelend is, maar heb altijd snel opgezette klieren gehad als ik heel vermoeid was..
    Nu 19maart zullen we meer weten . Ons eerste afspraak op 8weken bij de Gyneo .
    Zo spannend
  • Proficiat met je zwangerschap !
    leuk he , uitkijken naar je eerste echo !!
  • Proficiat en succes!

Je kan altijd aansluiten bij een "verwacht in xx" groepje hier op het forum, dan kan je ervaringen uitwisselen.
  • Proficiat! Ik had het ook altijd maar zo warm! Wist niet dat dat een symptoom was. Ik slaap er ook slecht van s nachts!
  • Proficiat! Voor wanneer ben je uitgerekend?
    Ik heb dan weer continue koud.
    Ben al heel blij dat ik geen 4 keer per dag moet overgeven zoals bij mijn zoontje.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld