De laatste loodjes

• De laatste loodjes

Laten we een nieuw topic maken met de zwangere meiden die 30 weken plus zijn. Zo kunnen we samen aftellen naar de laatste 10 weken. In het andere topic kan ik niet zo goed meer volgen. Ik zelf ben morgen 32 weken. Morgen controle aan het ziekenhuis. Ik word dan aan de monitor gelegd omwille van eerdere harde buiken waarvoor ik ook nog in het ziekenhuis heb gelegen. En dan nog een controle op 34, 36, 38 en misschien 40 weken maar ik denk niet dat ik die ga halen. Bij mijn zoontje ben ik 22 dagen te vroeg bevallen. Ik was uitgeteld voor 24/3/2016 maar ik ben op 2/3/2016 bevallen. En aangezien ik nu ook al opening heb en verkorte bmh ga ik niet overtijd gaan zei de gynae.

Voor een overzichtje zet je in het lijstje:

Zeefje, 31w6d, 2de kindje, uitgerekend 8/19, het wordt een meisje
  • @zeefjr in het mapje De laatste loodjes is er een topic laatste 10 weken. Misschien is dat beter dan hier in "net zwanger" te posten?
    Ik was daar al aan het schrijven met liemke. smile.gif
  • Daar hoor ik nu niet meer bij... tongue.gif Onze prinses is er al love.gif
  • @BLBL : Inderdaad Liemke is al bevallen. Ja, heb er ook aan gedacht misschien is dit niet echt in de juiste categorie maar dat zijn de andere topics ook niet echt : uitgerekend voor juli vb..
    Ik zal zien of het ergens anders beter aanslaat..
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld