Concert/musical

• Concert/musical

Ok, ik ben fervent musical-fan. Op het moment dat ik 37,5w zwanger ben binnen enkele maanden, is er een concertante versie van een musical waar ik dus dolgraag naartoe wil gaan.

Is dit ok ok nog te doen? Uiteraard zitplaatsen. De muziek is verre van even heftig als op een festival ofzo maar het blijft natuurlijk een evenement in een grote zaal, met relatief luide muziek en veel volk en drukte. Tijdens mijn vorige 2 zwangerschappen nooit gedaan... kan het kwaad voor de oortjes van de baby? Kunnen de trillingen kwaad die de muziek teweegbrengen in het vruchtwater?
  • Ik heb hier zelf ook al wat opzoekwerk voor gedaan (concert op 7 maart in Sportpaleis, 36w dan) en de meningen hierover zijn verdeeld. Festivals raden de meeste mensen af, 'rustige' concerten met zitplaatsen vinden de meesten dan weer ok. Blijkbaar versterkt het vruchtwater de lage tonen, dus het kan zijn dat de baby hierdoor onrustig wordt en dat 't moeilijk wordt om er te blijven zitten. Hangt volgens wat ik gelezen heb af van hoe je je op dat moment van de zwangerschap voelt en het type concert/optreden. Ik ga begin maart ook naar een trouwfeest, daar staat de muziek ook wel wat harder... Mijn plan was om het te bespreken met de gynae/vroedvrouw in februari en te kijken hoe ik me dan voel. Worst case ken ik nog wel enkele Florence & the Machine fans die m'n ticket graag zullen overnemen. Back-up plan voorzien?
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld