Bandenpijn

• Bandenpijn

Hallo

Ongeveer 6 wkn zwanger, tweede zwangerschap, en heb nu al serieus last van bandenpijn. Kan dat? Ook al ferm opgeblazen buik, denk niet dat ik kan wachten tot 12wk om het te zeggen. T gaat zo opvallen dat ze het door gaan hebben.
    Zijn er nog die bij een tweede zw meer last hebben? Vorige zwangerschap pas buik vanaf 4-5 maanden, en pas vanaf dan bandenpijn.
    Nu al paar dagen. Kan pas over 2 weekjes bij de gynae terecht.
  • Hier bij alle drie de keren pas serieus bandenpijn met 23 weken. Met 6 weken is de baby zo groot als.een rijstkorrel en trekt die echt nog niet aan je banden. Wat je wel kan voelen is je baarmoeder. En dar opgezette buik had ik bij alle drie ook al heel vroeg, maar dat kwam meer door de darmen
  • Ik heb hier ook last van, maar ik denk niet dat het bandenpijn is, maar eerder je baarmoeder die je voelt veranderen.
    Sommige vrouwen hebben hier geen last van, ander zijn hier juist super gevoelig voor. ik merk bv ook dat als ik last heb van mijn darmen,of naar de wc moet, ik ook meer last heb omdat mijn darmen of blaas dan drukken tegen mijn gevoelige baarmoeder.
  • Als ik google is het thans heel normaal dat ik het nu al heb. Vorige zw was ook van een tweeling, en nog niet zo lang geleden, dus mn banden waren al wat slapper.
    Nog iemand ervaringen?
  • Ik had ook zoveel last van pijn tijdens mijn zwangerschap. Was toen 6 weken ver (miskraam 8w)
    en steeds hevige menstruatiekrampen. Ik dacht toen dat het uittrekken was
    van de baarmoeder...Courage!
  • @Romie , ik had dit ook rond die tijd. Als he get opzoekt staat er inderdaad dat je baarmoeder begin te groeien, waardoor de banden wat onder druk komen te staan. Nadien ging het weer weg. Maar ben nu bijna 17 weken en deze week ook terug meer last. Ik merk dat als het erg druk is met werken enzo dat ik er ook meer last van heb, dan als ik wat meer rust kan nemen.
  • Ik had hier ook vroeg last van hoor, is dan weer beter geworden. Is wss idd door het groeien van je baarmoeder. Ik heb nu ook last van bandenpijn soms maar ik in het begin van mijn zwangerschap veel erger dan nu. Volgens mij normaal dus, zeker bij een tweede wink.gif
  • Ja hoor hier heb ik daar ook last van
  • Hier ook vanaf 6 weken hele erge last van, is de baarmoeder die aan het rekken is. Mijn gyn heel normaal, de ene vrouw heeft er meer last van dan de andere.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld