Babykleertjes

• Babykleertjes

Misschien een dom vraagje, wanneer kocht jullie babykleertjes ( hoeveel maanden zwangerschap)?

• Vanaf dat we het geslacht wisten en nu het solden zijn alle remmen los πŸ˜„πŸ˜ƒ
  • @ Neuzeke

Nu zijn het solden maar jammer genoeg weet ik nog de geslacht nog niet, omdat het nog te vroeg is.

17 juli moet ik naar de gynaecoloog en dan zal ik vragen voor de nip test, omdat de dokter dat heeft aangeraden. Hopelijk weet ik dan zo snel mogelijk het geslacht en kan ik ook achter kleertjes gaan in de solden van juli.

Ik heb mij laten wijsmaken dat je via de nip test de geslacht kunnen weten. De nip test is vooral bedoeld om te kijken of het baby'tje geen down syndroom heeft.
  • Je zal wss meer gebruik kunnen maken van de solden rond het einde van het jaar dan.
    Natuurlijk heb je altijd wel iets unisex dat je kan aanschaffen ook e of sokjes ofzo πŸ˜„πŸ˜ƒ.
  • @ Neuzeke

Ja dat is waar smile.gif

De solden in januari 2018 was ik even vergeten, hihi
  • In het begin wat unisex dingetjes maar eigenlijk echt gewacht tot ik het geslacht wist content.gif
  • @ Amoxiclav

Ik durf nog niet echt iets kopen, zal wachten tot ik het geslacht weet.
  • Hier ook niks gekocht. Alhoewel we ook super veel hebben liggen van de twee dames gaan we pas iets bij kopen als we het geslacht volgende week weten.
  • ik heb van vriendin al wat gekregen maar vooral voor grotere leeftijd.
    Voor echt de eerste week heb ik toch al twee -drie body's, een warme pyjama, twee mutsjes en 6 paar sokken.
    Ook nog niet zo veel dus smile.gif
  • Ik heb gewacht tot ik het geslacht wist. Ik koop voornamelijk op rommelmarkten en op tweedehandssites. De kleerkast puilt intussen uit tongue.gif Ik kijk niet specifiek naar merken, maar merk dat ik vooral de stijl van jbc erg leuk vind. Die vind ik toch nog duur.. 17 euro voor een truitje. Op de rommelmarkt ligt het vol met kledij in zeer goede staat voor €1 per stuk.. (heb het dan vooral over de kleinere maten die ze dragen als ze alleen nog maar liggen..)
  • @ Elyse

Ik ben dat ook van plan om zoveel mogelijk 2dehands te kopen, het kindje heeft dan veel kledij voor weinig geld.
    Kledij wassen en het is zo goed als nieuw πŸ˜ƒ
  • @Ano: er zijn nog heeeeeel veel rommelmarkten de komende twee maanden. Ideaal dus! Hopelijk weet je het geslacht 17 juli smile.gif
  • Ik ga er ook van uit dat we veel gaan krijgen.
    Gisteren van Dirkje een pyjama met aparte sokken/voetjes gekocht voor 14 euro.
    Ik ga er ook vanuit dat ik veel tweedehands ga verder verkopen. Als je dan wat merken hebt dan krijg je het makkelijker verkocht denk ik.
    Voor de rest heb ik op Etsy hier en daar ook wat besteld. Handgemaakte slofjes (gehaakt) uit Nederland en een "kanten" bodyke uit RoemeniΓ« voor super weinig geld.
    Uit Amerika een body met "Crawl - walk - ride" op en een fiets (papa is wielerterrorist ) bigsmile.gif
  • Ik heb voor onze 3de spruit al heel wat 2de hands kledij gekocht.
    Bij de 1ste was er geen haar op mijn hoofd, die daar zou aan gedacht hebben smile.gif
    Nu heb ik enkel noppies, z8, filou, fresk gekocht en alles bijna zo goed als nieuw.
    Nu het solden is zie je op die sites van die merken ook heel wat koopjes.
    Op de 2de hands sites zijn het zoals asil zegt voornamelijk merkjes die verkopen als zoete broodjes.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld