8 weken - bloedverlies

• 8 weken - bloedverlies

Ik moet het toch even van me afschrijven!
    Ben vandaag 8 weken en sinds vanmorgen bloedverlies… Niet enorm, niet donkerrood maar ook niet bruin…. en lichte krampjes wel maar dat is misschien ook omdat ik er nu op let want dan had ik vanmorgen bij het opstaan zeker niet!
    Ik mag om half 2 even langs gaan voor een controle maar ben er toch niet gerust in. Bij mijn eerste zwangerschap helemaal geen bloedverlies gehad tussentijds en vorige Week woensdag nog een goeie echo gehad waar het vruchtje exact op de termijn zat dat "moest" en het hartje goed kloptje maar toch…

Blijkbaar komt het wel meer voor… misschien dat wat goede ervaringen wat rust brengt tot dan…. nervous.gif
  • Hoi @HappyJ
    ik heb ook bloedverlies gehad. ook niet veel. Eerste bloed was roder en daarna werd het bruiner ... oud bloed...
    Ik duim voor je !
  • Owjee @HappyJ ik hoop en duim voor je dat er niks is! Laat je ons iets weten?
  • Hoi, ik had ook bloedverlies, en hoewel en rust voorgeschreven werd om het zekere voor het onzekere te nemen zag het er normaal uit. Ik duim mee voor je!
  • Ik ben op +/-13 weken ook op controle geweest owv licht bloedverlies. Was echt rood dus had ook wel schrik maar gyn kon niks vinden. Kan evengoed zijn van hard te hoesten of niezen, of van betrekking te hebben bvb dat er een bloedvaatje gesprongen is. Als je zwanger bent is dat allemaal gevoeliger, je hebt bvb ook sneller bloedend tandvlees of wat bloed bij snuiten enzo. Het hoeft dus idd niet altijd erg te zijn!

Veel goede moed voor straks, hopelijk is het even onschuldig want is altijd wel schrikken hé!
  • Oh inmiddels ben je er al waarschijnlijk. Laat je iets weten?
  • Ben net terug op het werk, heb een hele tijd moeten wachten. De gyn had veel achterstand en had zelf nog niet gegeten vanmiddag 😟 Met kleine ukkie alles goed, goed op schema en zelfs 3 dagen verder gezet, goeie hartkloppingen.... ze kon niet direct zien waarom er bloedverlies was maar er was geen loslating van de placenta te zien dus dat was goed. Het kwam wel uit de baarmoeder en bloedverlies tijdens de zwangerschap is zowiezo nooit "normaal" ook al komt het wel vaker voor dus vanaf nu geen sport meer, geen sex en geen lange route doen met de auto. Ik mag blijven werken want ik woon op 5min en zit op een bureau maar voor de rest dus kalm aan.

Zolang er geen konters bij zitten moest ik me niet teveel zorgen maken als ik nog wat blijf bloeden en dus wachten op de volgende echo.
  • @HappyJ
    Oh goed nieuws he !!
    Rustig aan dus ! thumbup.gif
  • @HappyJ blij om te lezen dat alles ok is met het ukje - hopelijk blijft het nu zo!
  • Goed nieuws @HappyJ ! Blij voor je!!
  • Oh @HappyJ gelukkig doet jullie pruts het nog gewoon goed! Probeer idd wat rustiger aan te doen dan maar. hug.gif
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld