zwanger worden met erfelijke ziekte

• Hey,

Vrijdag gepasseerd hebben we de wiegendoodtest laten doen bij ons Yente.
    Het was héél triestig om zien,hoe ze in gepakt werd aan haar hoofdje met een heleboel draadjes.Maar ze heeft heel goed geslapen,ik mocht er bij blijven.De uitslag zelf hebben we nog niet.Voor de rest is mijn nicht aan het aftellen voor haar tweeling,ze is nu 35 weken en half.Heb ze deze morgen gehoord, en baby's zijn ingedaald.Dus zal het waarschijnlijk niet lang meer duren.
    Zaterdag is het terug feest voor onze kleine meid,dan is het haren babyborrel.

Hey Kim,
    Leuk dat je ook terug gestart bent,2de keer goeie keer zoals bij mij.
    Vingers gekruist.

Groetjes Evi
  • Dank jewel. Ben nog steeds aant spuiten: orgalutran en 150E puregon. Morgen terug bloed en echo en mss pregnyl 's avonds. Had maandag nog maar 2 follikels dus hopen morgen ietsje meer.

Hoe ist met je nicht, nog niets?

Babyborrel leuk.

grs
  • hey meiden,
    even vlug tussendoor, mijn column staat op de 9 maand-site. daar kan je mijn geboorteverhaal lezen.
    voor de rest super druk met vanalles en nog wat dus nog geen tijd gehad om jullie bij te lezen.

groetjes!
    steph
  • Hier zenuwen, morgen weet ik of de tp doorgaat. Had maar 7 kleine cellen bij de pick up.
  • Hey,

Hier snel wat schrijven,de babyborrel is goed verlopen.Onze kleine meid heeft héél véél kadootjes gekregen.Vorige week heeft zo ook haar eerste prik gekregen en morgen krijgt ze het vervolg.Ik ga toch maar met een klein hartje bij de dokter zenne.Volgende week moeten we terug naar Jette,om te zien dat ze de ziekte niet heeft die ik ook heb.Dan wordt er bloed af genomen bij haar, ik ben er niet graag bij.Ondertussen hebben we ook de uitslag van haar wiegendoodstest,en die was in orde.Maar zeg nooit nooit.

Kim,tweede keer hopelijk raak.Ik duim voor je meisjes.

Groetjes Evi
  • terugplaatsing is doorgegaan, 1 goeie zat erbij.
    Al die prikjes is niet fijn hé, zou er ook niet tegen kunnen maar het hoort erbij.
    grs
  • Hey Kim,

goed voor jou,en wachten naar het resultaat hé meiske.
    Nee, die prikken zijn inderdaad niet leuk,maar denk aan wat je in de plaats krijgt.

Grtjs Evi
  • Hey, een fijne sonterklaasdag gehad?
    Hier is het nog wat aftellen tot de 14de. Dan heb ik de verlossende bloedname, als de maandstonden nog niet zijn doorgekomen tenminste.
  • klein beetje bloedverlies, devil.gif
    hopelijk morgen meer nieuws
  • tis niks geworden, poging nummer 2 mislukt
  • Hey Kim, echt spijtig dat het niet gelukt is.3e keer goeie keer zeggen ze zeker.Niet opgeven meisje.

Ons Yente is sinds gisteren al 3 maand geworden,de tijd vliegt toch serieus zenne.Voor we het goed en wel weten kruipt of loop ze al rond.

Aan allen van julle wil ik nog een fijne en warme Kerst en een gelukkig 2010 toewensen.

Groetjes Evi
  • Hey meiden,

Hoe gaat het er mee, al een tijdje dat ik niets mee gezien heb van jullie??
    Ons Yente is een beetje ziekjes geweest, daarmee ook efkes geleden.
    Voor de rest gaat alles prima hier.Gisteren is ze voor de eerste keer bij haar meter blijven slapen,en volgende week bij haar peter.
    En vanaf vanavond zal ze de eerste keer op haar eigen kamertje slapen ben eens benieuwd.

Laat nog eens iets van jullie zien.
    Groetjes Evi
  • Hey evi,

fijn dat yente het goed doet en het gaat precies allemaal heel snel.

Hier afwachten tot 5 februari.

Voor de rest het jaar niet goed begonnen met de dood van m'n bomma.

Bij jullie goede feestdagen gehad.

tot snel
  • hey, dag meiden.
    allereerst een gelukkig, gezond en vol kindertjes 2010 gewenst!
    hier ça va. ons Skye doet het super goed en word al een echt madammeke. voor de rest ben ik ontslagen dus ben momenteel aan het genieten van de kindjes en ondertussen volop werk aant zoeken.

Goed dat Yenthe het ook zo goed doet, de tijd vliegt snel voorbij he.

Kim, ik hoop dat 2010 een beter verloop krijgt voor je. weet je ondertussen al iets meer? over een volgende poging ofzo?
    ik wens je alleszinds veel succes en denk dikwijls aan je. veel sterkte.

tot binnenkort!
    groetjes steph
  • Pff, hier de 2de tegenslag dit jaar; m'n broer die aan duchen leed is plots gestorven. Hopelijk volgt er nu alleen nog maar goed nieuws. Volgende week naar Verpoest voor een nieuwe startdatum.

Stephanie jammer dat je ontslagen bent, hopelijk snel een nieuwe job thumbup.gif
  • oh kim, meid toch...
    je hebt echt wel geen geluk he. ik hoop dat het tij heel snel zal keren voor jullie!

hier alles dik in orde. heb werk gevonden, ben er sinds dinsdag aan de slag. het gaat goed met de kindjes, met jeffrey.
    mag niet klagen. wel hout vasthouden want er kan altijd wel iets fout gaan. skye heeft gisteren beetje buikgriep gehad en ik heb het nu. dus ja, bij mij betekend dat op de wc zitten met emmer op schoot...
    drunk.gif

ik wens jullie veel sterkte en geluk toe!
    tot binnenkort
    xxx
    steph hug.gif
  • Dankjewel.

Hier gisteren in Jette geweest voor nieuwe startdatum. 20 maart, dus we kunnen weer aftellen
    Hopelijk ebt de buikgriep^snel weg bij julie
  • Hey meiden,
    Alles goed met jullie.Sorry dat héél lang geleden is dat ik nog iets heb geschreven.Maar het heeft hier ontzettend druk geweest.
    Ons Yente doet dat goed,ze weegt al 9kg en is 72cm groot en is ondertussen al 9 maand geworden.
    Ze begint zich stilletjes aan recht trekken,eet goed slaap goed.

Laat nog eens iets weten.
    Groetjes Evi
  • Restrictieve Dermopathie

Hallo allemaal,

Ik las het berichtje van Els (Giggles) over hun tweede kindje, welke is overleden aan de zeer zeldzame huidafwijking; Restrictieve Dermopathie.
    Nu is ons eerste zoontje Quin afgelopen 13 december met 32.4 weken geboren en overleden op 14 december jl. aan hoogstwaarschijnlijk dezelfde ziekte.. De onderzoeken lopen nog via het Erasmus MC. Wij zouden graag in contact komen met ‘Giggles’ Els, indien mogelijk, om misschien ervaringen uit te wisselen. Wij kunnen verder helaas nog zo weinig vinden over deze aandoening.

Alvast bedankt

Groetjes,

Angela Kloek-Schrijer
    A.Schrijer@hotmail.com
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld