Zaadstaal

• Zaadstaal

Dames, mijn vriend moet volgende week een zaadstaal 'produceren'. Wie zit er nog in het medisch traject? Hoe pakken jullie dit aan? Doen jullie dat samen? Ik wil mijn vriend graag helpen indien nodig maar ik durf hem er moeilijk over aanspreken.
  • Mijn man doet dat op zijn manier en wil niet dat ik er zo naar vraag.
    Niet alle mannen hebben dat graag. Heb al verschillende verhalen gehoord.
    Je moet hem vragen bij wat hij zich het beste voelt.
  • Wij zitten in het IUI traject en ik doe het altijd zelf bij mijn man, met toch een beetje erotiek er rond. Je maakt wel een baby he, ik vind dat je er toch op een leuke manier aan kan terugdenken dan?
  • Je voelt dat allicht wel aan of je vriend wil dat je het erover hebt of niet. Mijn man vond het ontzettend gênant en wilde daar niet over spreken, laat staan dat ik hem mocht komen helpen. Bijkomende lastigheid hier was dat de reistijd naar het labo in het verkeer misschien wat lang zou kunnen zijn, dus ze hadden hem gezegd dat hij het ook ter plaatse mocht produceren. Op het toilet dus. Hij kwam thuis met de woorden: “het is gebeurd, ik wil het hier met niemand over hebben”. Toen bleek dat het staal in orde was, veranderde hij wel van gedachten over dat laatste, maar het was niet de beste ervaring in ons traject 😂.
  • Een echt prettige ervaring is het voor de meeste mannen niet, dus we probeerden het zelf altijd te kaderen zodat het niet alleen "produceren" was en mijn man zich als een fabriek ging zien. Ik ging dus mee naakt, samen aan elkaar zitten, bevredigen... ik ben ermee eens wat hierboven staat. Je maakt een kindje he, dat mag best wat romantisch zijn.
  • Eens met Ano hier en dat is dus ook de manier waarop wij het doen.
  • Ik zou dit zeker wel met hem bespreken zodat hij kan aangeven wat hij wil. Uiteindelijk zitten jullie samen in dit traject dus dit iets dat toch bespreekbaar zou moeten kunnen zijn?
  • Hier ook samen gedaan hoor, je maakt toch beiden een kindje, niet?
  • Hier gaat manlief alleen het kamertje in. Van te voren goed over gepraat, en hij heeft aangegeven dat het niet goed zou voelen wanneer ik er bij zou zijn. En een goed gevoel, of in ieder geval beter, is in deze toch echt belangrijk. De 'olie verversen' zoals wij het noemen, oftewel een paar dagen van te voren ejaculeren, doen wij wel gezellig samen. Hoewel dat nu deze ronde niet gelukt is, maar dat kwam door heftige buikpijn aan mijn zijde door een cyste.
Reageer

Inloggen

Let op: Je login van de oude site werkt hier niet! Kijk hier voor meer info.

Hou me aangemeld